Rastegni se!

Rastegni se!

Graeme K. Deans, Fritz Kroeger

"Rastegni se!" autora Deansa i Kroegera je ekonomski priručnik koji se bavi temama fleksibilnosti i prilagodljivosti u poslovnim strategijama i ekonomskim politikama.

Kako održati poslovni rast u ekonomski teškim uvijetima? Autori na temelju studije koja je obuhvatila 29.000 kompanija u razdoblju od četrnaest godina donose svoj prijedlog okvira rasta kompanija u četiri stadija i kasniju njihovu implementaciju. Ističe se da uspješan rast ne ovisi o vanjskim utjecajima, već samo o unutrašnjim procesima samih kompanija. Kroz trinaest poglavlja detaljno i na stvarnim primjerima iz prakse (Coca-cola, Wal-Mart, Goldman Sachs, Toyota, Nestle...) objašnjeno je kako poboljšati interne procese, pronaći dobru organizacijsku strukturu, napraviti temeljnu strategiju i proširiti poslovnu domenu bez obzira na svjetsku ekonomsku krizu.

Naslov izvornika
Stretch!
Prijevod
Miljenko Šimić
Dimenzije
23,5 x 15,5 cm
Broj strana
246
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2009.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Socijalizam

Socijalizam

Friedrich Engels
BIGZ.
Srpski. Latinica. Broširano.
4,82
Bez brige do zarade

Bez brige do zarade

Richard Carlson

100 savjeta kako naći put do blagostanja u vašem životu

Algoritam, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,32
Osnove korporativnih financija

Osnove korporativnih financija

Alan Marcus, Richard Arthur Brealey, Stewart Clay Myers

Knjiga Osnove korporativnih financija objašnjava ključne financijske koncepte i alate potrebne za donošenje poslovnih odluka, uključujući upravljanje kapitalom, procjenu investicija i analizu rizika.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
27,36
Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.

Informator, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
14,9811,98
IT u primjeni

IT u primjeni

Dennis G. Severance, Jacque Passino

Rukovoditeljski vodič za primjenu sustava informacijske tehnologije.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano s ovitkom.
4,12 - 4,24
Borba za nov međunarodni ekonomski poredak

Borba za nov međunarodni ekonomski poredak

Marko Vrhunec

Zbirka članaka i rasprava

Rad, 1979.
Srpski. Latinica. Broširano.
4,98