Istraživanje tržišta

Istraživanje tržišta

Marcel Meler

Ova knjiga je namenjena studentima osnovnih studija kako bi im pomogla da steknu fundamentalna teorijska znanja o istraživanju tržišta koja su danas nesumnjivo neophodna.

Dimenzije
29 x 20,5 cm
Broj strana
126
Izdavač
Ekonomski fakultet Osijek - EFOS, Osijek, 1989.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Društveni marketing

Društveni marketing

Marcel Meler

Knjiga je namenjena zaposlenima u vanprivrednim delatnostima (društvenim, verskim, profesionalnim, političkim i dr.), u cilju rešavanja problema na način primeren tržišnim uslovima.

Ekonomski fakultet Osijek - EFOS, 1994.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,82 - 6,98
Međunarodni standardi financijskog izvješćivanja: praktični vodič

Međunarodni standardi financijskog izvješćivanja: praktični vodič

Hennie Van Greuning

Ova knjiga pruža praktičan pregled Međunarodnih standarda finansijskog izveštavanja (MSFI) sa jasnim objašnjenjima i primerima primene.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
15,00
Svijet bez granica

Svijet bez granica

Lester R. Brown
Globus, 1979.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
6,64
Zakon o preduzećima

Zakon o preduzećima

Radomir Busarac

Komentar integralnog prečišćenog teksta sa izmenama i dopunama

Centar za stručno osposobljavanje rukovodećih kadrova, 1989.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,98
EU fondovi - Vodič kroz europske fondove 2008. - 2013.

EU fondovi - Vodič kroz europske fondove 2008. - 2013.

Martina Belić, Gordana Ćorić, Branka Peurača, Gordana Stojanović, Andreja Tonč

Financije projekta (stvaranje proračuna projekta koji prati opisni dio projekta, upravljanje financijama tijekom projekta).

Novum, 2009.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
10,62
Rukovođenje na višoj razini

Rukovođenje na višoj razini

Ken Blanchard

Knjiga daje smernice za povećanje individualne i organizacione efikasnosti kroz primenu tehnika situacionog liderstva, kreiranje jasnih ciljeva i vizija i pretvaranje kupaca u lojalne sledbenike.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
24,00