
Higijena i škola
Jedan primjerak je u ponudi
Jedan primjerak je u ponudi
Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.
Manualia Universitatis studiorum Zagrabiensis - Udžbenici sveučilišta u Zagrebu
Ova je knjiga namijenjena učenicima srednjih škola, studentima književnosti i svima onima koji se žele upoznati s osnovnim pojmovima teorije književnosti i nekim osnovnim problemima znanstvenog proučavanja književnosti.
Knjiga predstavlja jedan od najvažnijih sveučilišnih udžbenika sociologije u Hrvatskoj i bivšoj Jugoslaviji. Djelo je doživjelo brojne naklade, uključujući 18. izdanje iz 1990. godine, te je služilo kao temeljni udžbenik za generacije studenata.
"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.
Knjiga je ponajprije namijenjena studentima ekonomskih fakulteta. Rezultat je višegodišnjeg rada na prvoj i drugoj godini Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.
Najpoznatiji udžbenik ekonomije daje jasan, točan i zanimljiv uvod u načela suvremene ekonomike i investicije američke i svjetske ekonomije. Ovo, petnaesto izdanje, uključuje ekonomiku zdravstva i ekonomiku zaštite okoliša.