Higijena i škola

Higijena i škola

Živko Prebeg, Živka Prebeg
Urednik
Ivo Fanuko
Ilustracije
Melita Šojat-Bošnjak
Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
167
Nakladnik
Školska knjiga, Zagreb, 1982.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u vrlo dobrom stanju
Oštećenja / nepogodnosti:
  • Podvlačeno olovkom
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

U potrazi za skladom : jezično - metodičke studije i modeli

U potrazi za skladom : jezično - metodičke studije i modeli

Ana Pintarić
Pedagoški fakultet Sveučilišta "Josipa Jurja Strossmayera", 1997.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
6,99
Osnove korporativnih financija

Osnove korporativnih financija

Alan Marcus, Richard Arthur Brealey, Stewart Clay Myers

Knjiga Osnove korporativnih financija objašnjava ključne financijske koncepte i alate potrebne za donošenje poslovnih odluka, uključujući upravljanje kapitalom, procjenu investicija i analizu rizika.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
27,36
Talijansko-hrvatski rječnik

Talijansko-hrvatski rječnik

Mirko Deanović, Josip Jernej

Rječnik sadržava više od 60 000 riječi - izvedenica, idioma i fraza iz suvremenoga talijanskoga govornoga i književnoga jezika. Dvanaesto, izmijenjeno izdanje.

Školska knjiga, 2012.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
34,2230,80
Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Dominick Salvatore

Knjiga primjenjuje ekonomsku teoriju (mikro i makroekonomiju) i metode analize znanosti o odlučivanju radi ispitivanja kako neka organizacija može najefikasnije postići svoje ciljeve ili namjere.

Mate d.o.o, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
8,12 - 21,36
Ortopedija

Ortopedija

Medicinska naklada, 1970.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,98
Prezentacijom do uspjeha

Prezentacijom do uspjeha

Jerry Weissman

Svjetski poznati savjetnik i prezentator Jerry Weissman u ovoj knjizi govori kako se povezati sa najtežom i najzahtjevnijom publikom i potaknuti ih na akciju.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,12