Philip Kotler
Naslovi u ponudi
Kaotika
Upravljenje i marketing u turbolentnim vremenima. Neophodan vodič poslovnim vođama koji nastoje preživjeti današnje ekonomske oluje, a žele i napredovati u neizbježnim turbolencijama sutrašnjice.
Marketing management / Upravljanje marketingom
Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.
Marketing u ugostiteljstvu, hotelijerstvu i turizmu
Knjiga pruža sveobuhvatan pregled marketinških strategija i alata prilagođenih specifičnostima ugostiteljske i turističke industrije, s fokusom na kreiranje vrijednosti za goste i postizanje konkurentske prednosti.
Osnove marketinga
„Osnove marketinga“ (2006) Filipa Kotlera, Veronike Vong, Džona Sondersa i Gerija Armstronga jedna je od najuticajnijih knjiga o marketingu.
Upravljanje marketingom 1-2
Klasici jugoslovenskog prava
Upravljanje marketingom, 12. izdanje
„Upravljanje marketingom“ (12. izdanje, 2008) Filipa Kotlera i Kevina Lejna Kelera jedno je od najuticajnijih dela u oblasti marketinga.