Mate d.o.o
Masarykova 24
10000Zagreb
Croatia
Titles in our offer
Univerzalna načela dizajna
Ovaj jedinstveni priručnik pruža 100 načina na koje možete povećati korisnost, uticati na percepciju, povećati privlačnost, donositi bolje odluke o dizajnu i podučavati dizajn.
Upravljanje marketingom, 12. izdanje
„Upravljanje marketingom“ (12. izdanje, 2008) Filipa Kotlera i Kevina Lejna Kelera jedno je od najuticajnijih dela u oblasti marketinga.
Upravljanje pomoću misija
Ova knjiga se bavi upravljanjem po misijama (MBM), čija je glavna ideja distribucija korporativnih misija i ciljeva na sve nivoe kompanije.
Upravljanje proizvodnjom (četvrto izdanje)
„Upravljanje proizvodnjom“ (četvrto izdanje) – Rodžer G. Šreder daje detaljan pregled ključnih aspekata upravljanja proizvodnjom.
Utjecaj: Znanost i praksa
Prevod kultne Čaldinijeve knjige, u kojoj široj i stručnijoj publici donosi principe na kojima se zasniva društveni uticaj atraktivnim stilom, potkrijepljen intervjuima, citatima i sistematskim ličnim zapažanjima.
Uvod u poslovnu etiku i korporacijsku društvenu odgovornost
Po prvi puta na hrvatskom tržištu, u skladu sa svjetskim trendovima objavljena je ova knjiga posvećena poslovnoj etici te odgovornosti društveno-korporativnog poslovanja.
Vatrene kugle - slučaj meteorske opasnosti
Festival hrane Kinetičkog grada godišnji je praznik jedenja koji dovodi u grad tisuće ljudi, a jedina mu je svrha prežderavanje svim mogućim vrstama hrane.
Veliki val
Kako pobijediti u svijetu novih društvenih tehnologija.