Mate d.o.o
Masarykova 24
10000Zagreb
Hrvatska
Naslovi u ponudi
Univerzalna načela dizajna
This unique handbook provides 100 ways you can increase utility, influence perception, increase appeal, make better design decisions, and teach design.
Upravljanje marketingom, 12. izdanje
„Upravljanje marketingom“ (12. izdanje, 2008) Filipa Kotlera i Kevina Lejna Kelera jedno je od najuticajnijih dela u oblasti marketinga.
Upravljanje pomoću misija
Ova se knjiga bavi upravljanjem pomoću misija (management by missions, MBM) čija je glavna ideja distribucija korporativnih misija i ciljeva na sve razine kompanije.
Upravljanje proizvodnjom (četvrto izdanje)
"Upravljanje proizvodnjom" (četvrto izdanje) – Roger G. Schroeder pruža temeljit pregled ključnih aspekata proizvodnog menadžmenta.
Utjecaj: Znanost i praksa
Prijevod Cialdinijeve kultne knjige, u kojoj on privlačnim stilom, a opet potkrijepljeno intervjuima, citatima te sustavnim osobnim opažanjem, približava široj, ali i stručnijoj publici načela na kojima se zasniva društveni utjecaj.
Uvod u poslovnu etiku i korporacijsku društvenu odgovornost
Po prvi puta na hrvatskom tržištu, u skladu sa svjetskim trendovima objavljena je ova knjiga posvećena poslovnoj etici te odgovornosti društveno-korporativnog poslovanja.
Vatrene kugle - slučaj meteorske opasnosti
Festival hrane Kinetičkog grada godišnji je praznik jedenja koji dovodi u grad tisuće ljudi, a jedina mu je svrha prežderavanje svim mogućim vrstama hrane.
Veliki val
Kako pobijediti u svijetu novih društvenih tehnologija.