Uravnotežena tablica rezultata

Uravnotežena tablica rezultata

Robert S. Kaplan, David P. Norton

Kaplan i Norton stvorili su „Uravnoteženu tablicu rezultata" kako bi pomogli tvrtkama koje žele prijeći s ideja na djelovanje, ostvariti dugoročne ciljeve i dobiti povratne informacije o strategiji.

Uravnotežena tablica rezultata se sastoji od četiri dijela: pojašnjavanja i prevođenja vizije u strategiju; prenošenja i povezivanja strateških ciljeva i mjera; planiranja, određivanja ciljeva i usklađivanja strateških inicijativa te poboljšavanja strateškog feedbacka i učenja. Ova knjiga je bogata tehničkim detaljima, no jasan raspored unutar nje omogućuje puno lakše čitanje i razumijevanje koncepcija.

Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
322
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2010.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Mali brod na olujnom moru

Mali brod na olujnom moru

Marijan Ožanić

Prvi domaći poslovni priručnik koji je mnoge današnje uspješne poduzetnike uveo u svijet biznisa

Tehnološki park, 2004.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
8,89
Organizacija i vođenje poslova marketinga u organizaciji udruženog rada

Organizacija i vođenje poslova marketinga u organizaciji udruženog rada

Tibor Karpati
Školska knjiga, 1977.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
2,99
Budućnost svijeta : velika rasprava

Budućnost svijeta : velika rasprava

Christopher Freeman, Marie Jahoda
Globus.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
5,98
Stimulativno nagrađivanje u privrednim preduzećima sa primerima iz prakse

Stimulativno nagrađivanje u privrednim preduzećima sa primerima iz prakse

Knjiga se bavi sustavima nagrađivanja zaposlenika u ekonomskom i industrijskom kontekstu.

Rad, 1960.
Srpski. Latinica. Tvrde korice.
4,983,74
Slušanjem do uspjeha

Slušanjem do uspjeha

Steve Shapiro

Uspješan mrežni marketing počinje privlačenjem dobrih ljudi u vašu organizaciju te brigom i pomoći, koju ćete im nuditi, da oni uspiju u postizanju svojih ciljeva.

Založba Tuma d.o.o, 2002.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,22
Strateško vođenje intervjua

Strateško vođenje intervjua

Richaurd Camp, Mary E. Vielhaber, Jack L. Simonetti

Knjiga "Strateško vođenje intervjua" bavi se tehnikama i metodama efikasnog vođenja intervjua u različitim kontekstima, uključujući poslovne, novinarske, istraživačke i forenzičke intervjue.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,10