Upravljanje pomoću misija

Upravljanje pomoću misija

Pablo Cardona, Carlos Rey

Ova se knjiga bavi upravljanjem pomoću misija (management by missions, MBM) čija je glavna ideja distribucija korporativnih misija i ciljeva na sve razine kompanije.

On počiva na tri stupa: teorijskom istraživanju (proučavanju stručne literature), praktičnom istraživanju (terenskom istraživanju) te implementacijskom konzaltingu (praktičnoj primjeni u poduzećima).

Autori naglašavaju kako njihov cilj u ovoj knjizi nije pribaviti konačna rješenja problema u upravljanju. Isto tako, ne nastoje od nje stvoriti priručnik s uputama o tome ˝kako upravljati poduzećem˝ nego daju uvodni prijedlog o jednom novom načinu shvaćanja upravljanja. Žele privući pažnju na potrebu za promjenom u današnjim modelima upravljanja te se nadaju da će ova knjiga pomoći u poučavanju menadžera o tome kako stvoriti kulturu s visokom razinom predanosti koja vrednuje ljudski rad te organizira svoju djelatnost na način koji uključuje sve više učinkovitosti i motiviranosti.

Prvi stup, teorijsko istraživanje, ono je koje odgovara na sljedeća pitanja: je li itko ikada već pisao o toj temi, koje su teorije ili gledišta pri tome predložena? Ubrzo smo uvidjeli da uz literaturu koju imamo u našoj knjižnici, postoji obilje objavljenih knjiga koje su izravno ili neizravno povezane s temom ove knjige. Izvršili smo dubinsku analizu literature po pitanjima misije, vrijednosti, kulture, motivacije, kvalitete, procesa, vodstva i tako dalje.

Drugi je stup našeg modela praktično istraživanje. Za početak smo, u istraživanju provedenom 2000. godine, koje smo utemeljili na upitniku poslanom na adrese 220 poduzeća, ustanovili raznolike poveznice između organizacijske kulture i dobiti. Godine 2002. proveli smo drugo istraživanje usmjereno na iskustva poduzeća u definiranju i provođenju organizacijske kulture. Sve ukupno smo iz poduzeća diljem cijelog svijeta prikupili više od 1300 izjava o misiji i izjava o vrijednostima. Iskoristili smo ih u svrhu određivanja glavnih značajki onoga što bi se moglo nazvati ˝zdravom organizacijskom kulturom˝.

Treći stup našeg MBA modela, implementacijski konzalting, jest ono što nam je omogućilo objavu ove knjige, sa sigurnošću da su prijedlozi i ideje koje sadrži isprobane i ispitane te doista funkcioniraju u praksi. Kao rezultat toga, tijekom zadnjih pet godina ispitali smo ideje i rješenja predstavljena u ovoj knjizi u poduzećima svih veličina i u različitim gospodarskim granama.

Naslov izvornika
Management by missions
Dimenzije
24 x 16 cm
Broj strana
208
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2010.
 
Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Financijsko izvještavanje u Europskoj uniji

Financijsko izvještavanje u Europskoj uniji

Ana Klikovac

Knjiga Financijsko izvještavanje u Europskoj uniji nastala je kao rezultat istraživanja o harmonizaciji financijskog izvještavanja u svijetu, a posebice u Europskoj uniji.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano s ovitkom.
5,24
Pregled medicinske mikrobiologije

Pregled medicinske mikrobiologije

E. Jawetz, J. L. Melnick, E. A. Adelberg
Školska knjiga, 1969.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
7,98
Strateško vođenje intervjua

Strateško vođenje intervjua

Richaurd Camp, Mary E. Vielhaber, Jack L. Simonetti

Knjiga "Strateško vođenje intervjua" bavi se tehnikama i metodama efikasnog vođenja intervjua u različitim kontekstima, uključujući poslovne, novinarske, istraživačke i forenzičke intervjue.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,10
Fotokoagulacija. Laser u oftalmologiji

Fotokoagulacija. Laser u oftalmologiji

Krešimir Čupak
Zrinski, 1979.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
3,50
Prezentacijom do uspjeha

Prezentacijom do uspjeha

Jerry Weissman

Svjetski poznati savjetnik i prezentator Jerry Weissman u ovoj knjizi govori kako se povezati sa najtežom i najzahtjevnijom publikom i potaknuti ih na akciju.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,12
Uvod u poslovnu etiku i korporacijsku društvenu odgovornost

Uvod u poslovnu etiku i korporacijsku društvenu odgovornost

Kristijan Krkač

Po prvi puta na hrvatskom tržištu, u skladu sa svjetskim trendovima objavljena je ova knjiga posvećena poslovnoj etici te odgovornosti društveno-korporativnog poslovanja.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,88