Priprema, izvršenje i analiza vanjskotrgovinskih poslova

Priprema, izvršenje i analiza vanjskotrgovinskih poslova

Roman Obraz

Knjiga je usmjerena na cjelovit prikaz kako se planiraju, realiziraju i analiziraju vanjskotrgovinski poslovi u okviru tadašnjeg ekonomskog sustava.

Djelo je značajno jer prikazuje način funkcioniranja vanjskotrgovinskog sustava u specifičnom društveno-ekonomskom kontekstu bivše Jugoslavije. Također ilustrira kako su tadašnja poduzeća morala balansirati između tržišnih mehanizama i planskog upravljanja.

Dimensions
24 x 17 cm
Pages
470
Publisher
IP Progres, Zagreb, 1968.
 
Latin alphabet. Paperback.
Language: Croatian.

One copy is available

Condition:Used, excellent condition
 

Are you interested in another book? You can search the offer using our search engine or browse books by category.

You may also be interested in these titles

Komunisti protiv komunjara : logično testiranje perestrojke

Komunisti protiv komunjara : logično testiranje perestrojke

Čedo Šakota
Književne novine, 1989.
Serbian. Latin alphabet. Hardcover with dust jacket.
5.50
Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Philip Kotler, Kevin Lane Keller

"Marketing Management" (12th edition, 2008) by Philip Kotler and Kevin Lane Keller is one of the most influential works in the field of marketing.

Mate d.o.o, 2008.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover.
23.10
Gospodarsko pravo

Gospodarsko pravo

Vilim Gorenc

Commercial law regulates legal relations between legal and natural persons who carry out economic activities and participate in the trade of goods, services, capital and labor within the framework of a market economy.

Centar za dopisno obrazovanje, 1995.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
5.26
Sedam tajni uspješnog managementa

Sedam tajni uspješnog managementa

Pavao Brajša
Alinea, 1997.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
8.99
Upravljanje pomoću misija

Upravljanje pomoću misija

Pablo Cardona, Carlos Rey

This book deals with management by missions (MBM), the main idea of ​​which is the distribution of corporate missions and goals to all levels of the company.

Mate d.o.o, 2010.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover with dust jacket.
6.88
Kako postići uspjeh

Kako postići uspjeh

Dominique Webb
Galaksija, 1996.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
5.66