Moj bonton

Moj bonton

Jasna Kretić Majer

Knjiga je namijenjena učenicima osnovne škole i pisana je vrlo jednostavno i pristupačno tako da je oni mogu razumijeti. Navode se situacije iz svakodnevnog života i upućuje ih se, ponekad vrlo duhovito, što je pristojno, a što ne. U svakom poglavlju autorica navodi i veći broj igara koje djeca mogu igrati sa svojim prijateljima, roditeljima ili učiteljima i tako uvježbavati neke od stvari o kojima se u knjizi govori. Posebno su zanimljive pitalice za najmlađe – u kojima oni mogu provjeriti koliko su naučili. Također su i vrlo zanimljiva pitanja iz Školskog sandučića – dakle pitanja koja postavljaju sami učenici i žele na njih dobiti odgovor. Iz tih pitanja jasno je da ih zanima pristojno ponašanje i da su ponekad zbunjeni i teško im je odlučiti što je pristojno a što ne. A iz tih pitanja vidljivo je da ih roditelji i drugi odrasli nisu u stanju dobro podučiti.

Ilustracije
Sven Kkobučar
Dimenzije
21 x 16 cm
Broj strana
197
Nakladnik
IEP d.o.o., Zagreb, 2005.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-705713-5

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Metodički obzori

Metodički obzori

Časopis za odgojno-obrazovnu teoriju i praksu, vol. 4

Sveučilište Jurja Dobrile, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
3,98
Uvod u didaktiku hrvatskoga jezika

Uvod u didaktiku hrvatskoga jezika

Anđelka Peko, Ana Pintarić

Udžbenik je ustrojen u pet poglavlja: Odgoj – obrazovanje – nastava; Svrha, ciljevi i zadaće obrazovanja i nastave; Sadržajna i organizacijska utemeljenost nastave; Tijek nastavnoga procesa iVrjednovanje obrazovanja.

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, 1999.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
11,98
Učenik s teškoćama između škole i obitelji

Učenik s teškoćama između škole i obitelji

Ljiljana Igrić, Rea Fulgosi-Masnjak, Ana Wagner-Jakab

Knjiga predstavlja opsežan rad baziran na istraživanju koje daje značajan doprinos u razvoju programa tolerancije za jačanje odgojne funkcije naših odgojno obrazovnih institucija u kojima za sve učenike ima mjesta i u kojima se osjećaju prihvaćenima.

Centar inkluzivne potpore IDEM, 2014.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
12,56
Drugo lice jednine

Drugo lice jednine

Joško Barbir
Hrvatsko futurološko društvo, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,13
Kako imati sretno dijete

Kako imati sretno dijete

Richard C. Woolfson

Odgovori na emotivne potrebe djeteta između 4 i 12 godina

Naklada Ljevak d.o.o., 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
11,88
Nema više loših ocjena. Kako to ostvariti?

Nema više loših ocjena. Kako to ostvariti?

Britta Weimer, Sabine Heb, Manuela Brademann
Mozaik knjiga, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
8,98