Politički marketing

Politički marketing

Ivan Šiber

Knjiga ukazuje na značaj političkog marketinga, njegove mogućnosti i ograničenja, odnos marketinga i realnih društvenih zbivanja, kao i potrebe prožimanja spoznaja mnogih znanstvenih disciplina.

Prvi put se sintagma politički marketing pojavljuje u djelu američkog autora S. Kellyja Professional Public Relations and Political Power, objavljenom 1956. godine (prema: Wring, 1999.), a povezuje logike marketinga u ekonomiji i u politici obrađeno je u djelu A. Downsa An Economic Theory of Democracy (1957). Sama ideja povezivanja ekonomskih zakonitosti, organizacije ekonomske sfere, tržišne ekonomije i političkih aktivnosti obično se vezuje uz poznatoga teoretičara demokracije J. Schumpetera.

Urednik
Radule Knežević
Naslovnica
Jana Jokanović
Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
239
Nakladnik
Politička kultura, Zagreb, 2003.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-621352-4

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Hrvatska u izborima '90

Hrvatska u izborima '90

Ivan Grdešić, Mirjana Kasapović, Ivan Šiber, Nenad Zakošek
Naprijed, 1991.
Hrvatski. Latinica. Broširano s ovitkom.
13,22
Historija tajne diplomacije 18. stoljeća

Historija tajne diplomacije 18. stoljeća

Marx
Karl Marx

Marxov tekst "Historija tajne diplomacije 18. stoljeća" koji se ne nalazi u izdanjima Marxovih i Engelsovih sabranih djela na njemačkom i ruskom jeziku, a nema ga ni u izdanju na hrvatskom ili srpskom jeziku.

Globus, 1982.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
8,62
Where Does It Hurt?: An Entrepreneur's Guide to Fixing Health Care

Where Does It Hurt?: An Entrepreneur's Guide to Fixing Health Care

Jonathan Bush, Stephen Berker

Odvažan novi lijek za raširenu i rasipnu zdravstvenu industriju.

Penguin books, 2014.
Engleski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
11,42
Hrvatska nagrada za mir

Hrvatska nagrada za mir

Milan Ivanović

Mir, kao socijalno-individualna kategorija i želja, povijesno gledano, stari je san mudraca vazda nemirnog, ratnim stradanjima i nasilju izloženog čovječanstva.

Alberta naklada, 2019.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,36
Usputna predstava

Usputna predstava

William Shawcross
Otokar Keršovani, 1980.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
4,99
An American Sickness: How Healthcare Became Big Business and How You Can Take It Back

An American Sickness: How Healthcare Became Big Business and How You Can Take It Back

Elisabeth Rosenthal

Knjiga istražuje način na koji je američki zdravstveni sustav postao profitno orijentiran. Autorica razmatra različite aspekte zdravstvene industrije i nudi uvide o tome kako se pojedinci mogu boriti protiv nepravednog sustava.

Penguin books, 2017.
Engleski. Latinica. Broširano.
9,58