Mediji, propaganda i sistem

Mediji, propaganda i sistem

Noam Chomsky

Knjiga "Mediji, propaganda i sistem" predstavlja svojevrstan uvod u analizu i kritiku medija Noama Chomskog. On se već tridesetak godina bavi proučavanjem medija, te ovaj zbornik predstavlja radove od osamdesetih do današnjih dana.

Knjiga predstavlja svojevrstan uvod u analizu i kritiku medija Noama Chomskog, autora koji se već tridesetak godina bavi proučavanjem medija. Ovaj zbornik predstavlja njegove radove napisane o toj temi od osamdesetih godina do današnjih dana. Po Chomskom, u razvijenim demokracijama narod se najefektivnije može kontrolirati kontroliranjem misli. Uloga medija u cjelokupnome sustavu kontrole i nadziranja, kojim upravljaju megakorporacije, odnosno privatno bogatstvo je presudna. Sustav indoktrinacije jest taj koji ljude uči, oblikuje i diktira im kako se trebaju ponašati, što trebaju misliti i zastupati, a uz medije provode ga i obrazovne ustanove: vrtići, škole, sveučilišta i koledži. Drugo izdanje knjige je dopunjeno tekstom Medijska kontrola.

Prijevod
Robert Posavec, Nina Šterc, Iva Šterc
Urednik
Robert Posavec
Dimenzije
20 x 14 cm
Broj strana
123
Nakladnik
Vlastita naklada, Zagreb, 2002.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Nema primjeraka u ponudi

Poslednji primjerak je nedavno prodan.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Aspekte der Syntax-Theorie

Aspekte der Syntax-Theorie

Noam Chomsky
Suhrkamp Verlag, 1970.
Njemački. Latinica. Broširano.
4,99
O zapadnjačkome terorizmu : Od Hirošime do ratovanja bespilotnim letjelicama

O zapadnjačkome terorizmu : Od Hirošime do ratovanja bespilotnim letjelicama

Noam Chomsky, Andre Vltchek

U knjizi "O zapadnjačkome terorizmu" Noam Chomsky, intelektualac, politički aktivist i disident poznat širom svijeta, razgovara o zapadnjačkoj moći i propagandi s filmskim producentom i istraživačkim novinarom Andreom Vltchekom.

Naklada Ljevak, 2014.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,99
The Rules of Management

The Rules of Management

Richard Templar

Ova Pravila su vodeća načela koja vam pokazuju kako inspirirati svoj tim na način koji daje rezultate. Oni će vam pomoći da kažete pravu stvar, učinite pravu stvar i instinktivno znate kako postupiti u svakoj situaciji.

Pearson Prentice Hall, 2005.
Engleski. Latinica. Broširano.
9,38
Izravni marketing

Izravni marketing

Marinko Kovačić, Đuro Horvat

Izravni marketing sasvim sigurno predstavlja jedno od najdinamičnijih područja marketinga, koje je tijekom svog razvitka mijenjalo i tehnike i oruđa djelovanja.

Otokar Keršovani, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,988,78
Menadžer na mafijaški način – priručnik za korporativnog Machiavellija

Menadžer na mafijaški način – priručnik za korporativnog Machiavellija

V.

Najstariji i najbolje organiziran svjetski konglomerat otkriva metode menadžmenta. Knjiga se kloni teorijskih tlapnji u prikazivanju filozofije upravljanja na kojoj se temelji Šuteći imperij kroz stoljeća ekspanzije i uspješnosti.

Veble Commerce, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,467,57
Društveni marketing

Društveni marketing

Marcel Meler

Knjiga je namijenjena djelatnicima u izvan gospodarskim djelatnostima (društvenim, vjerskim, strukovnim, političkim itd.), kako bi probleme razrješavali na način primjeren tržišnim uvjetima.

Ekonomski fakultet Osijek - EFOS, 1994.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,98