Mediji, propaganda i sistem

Mediji, propaganda i sistem

Noam Chomsky

Knjiga "Mediji, propaganda i sistem" predstavlja svojevrstan uvod u analizu i kritiku medija Noama Chomskog. On se već tridesetak godina bavi proučavanjem medija, te ovaj zbornik predstavlja radove od osamdesetih do današnjih dana.

Knjiga predstavlja svojevrstan uvod u analizu i kritiku medija Noama Chomskog, autora koji se već tridesetak godina bavi proučavanjem medija. Ovaj zbornik predstavlja njegove radove napisane o toj temi od osamdesetih godina do današnjih dana. Po Chomskom, u razvijenim demokracijama narod se najefektivnije može kontrolirati kontroliranjem misli. Uloga medija u cjelokupnome sustavu kontrole i nadziranja, kojim upravljaju megakorporacije, odnosno privatno bogatstvo je presudna. Sustav indoktrinacije jest taj koji ljude uči, oblikuje i diktira im kako se trebaju ponašati, što trebaju misliti i zastupati, a uz medije provode ga i obrazovne ustanove: vrtići, škole, sveučilišta i koledži. Drugo izdanje knjige je dopunjeno tekstom Medijska kontrola.

Prijevod
Robert Posavec, Nina Šterc, Iva Šterc
Urednik
Robert Posavec
Dimenzije
20 x 14 cm
Broj strana
123
Nakladnik
Vlastita naklada, Zagreb, 2002.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Nema primjeraka u ponudi

Poslednji primjerak je nedavno prodan.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Aspekte der Syntax-Theorie

Aspekte der Syntax-Theorie

Noam Chomsky
Suhrkamp Verlag, 1970.
Njemački. Latinica. Broširano.
4,99
Realizacija: Umijeće uspješne provedbe poslova i projekata

Realizacija: Umijeće uspješne provedbe poslova i projekata

Larry Bossidy, Ram Charan

Realizacija je specifičan niz pravila ponašanja i tehnika kojima kompanije moraju ovladati kako bi postale konkurentne. Realizacija je samostalna disciplina. U velikim kompanijama, kao i u onima malima, ona je danas temelj uspjeha.

V.B.Z, 2016.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
12,46
Strateški menadžment (14. izdanje)

Strateški menadžment (14. izdanje)

Arthur A. Thompson, A. J. Strickland Iii, John E. Gamble

Knjiga "Strateški menadžment" (14. izdanje, 2008.) autora Arthura A. Thompsona, A.J. Stricklanda III i Johna E. Gamblea sveobuhvatan je udžbenik podijeljen u dva dijela.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
28,42 - 41,10
Ideologija hrvatskog seljačkog pokreta

Ideologija hrvatskog seljačkog pokreta

Ivo Šarinić

Posveta autora: "Velikoj uspomeni besmrtnih hrvatskih seljačkih preporoditelja Dra Ante i Stjepana Radića."

Nakladni zavod Josip Čaklović, 1935.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
11,99
Ikonoklast

Ikonoklast

Gregory Berns

Ikonoklast, prema Gregoryju Burnsu, označava osobu koja razmišlja nekonvencionalno, ruši ustaljene norme i donosi inovativne ideje unatoč društvenim pritiscima.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
12,00
Der Befehl des Gewissens. Ein Roman von den Wirren der Nachkriegszeit und der ersten Erhebung

Der Befehl des Gewissens. Ein Roman von den Wirren der Nachkriegszeit und der ersten Erhebung

Hans Zöberlein
NSDAP., Franz Eher Nachf., 1942.
Njemački. Latinica. Tvrde korice.
24,9917,49