Budućnost menadžmenta

Budućnost menadžmenta

Gary Hamel

Vodič kako danas osmisliti najbolje prakse sutrašnjice. Poziv da se polako odbace zastarjeli sistemi i procesi, te da se o menadžmentu počne pričati na nov i drugačiji način.

Hamel, poznati poslovni mislilac i autor, donosi nam stručni pregled suvremenih statičnih korporativnih sustava upravljanja i predlaže nove smjernice za moderni menadžment. Kako bi pomogao menadžerima i liderima u ovoj misiji, Hamel donosi slučajeve i provjerene analize inovatora u menadžmentu te popis lekcija, koje se iz takvih slučajeva mogu naučiti.

"Ovo je knjiga za sve oni koji sanjaju i one koji djeluju. Ovo je knjiga za sve one koji osjećaju da ih birokracija sputava, koji se brinu da "sustav" koči inovaciju, koji potajno vjeruju da je problem jednostavan i očit, koji se pitaju zašto korporativni život mora biti tako obeshrabrujući, koji misle da su zaposlenici zapravo dovoljno pametni da mogu sami sebe kontrolirati, koji znaju da "menadžment", kakav se trenutno primjenjuje, koči uspjeh - te za one koji žele poduzeti nešto u vezi s tim. Ako ste vi jedan od tih ljudi, onda dobrodošli u klub."

Naslov izvornika
The Future of Management
Prijevod
Marija Bilić
Dimenzije
24 x 16 cm
Broj strana
286
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2009.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53246-073-5

Dva primjerka su u ponudi

Primjerak broj 1

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!

Primjerak broj 2

Stanje:Nekorišteno
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Upravljanje pomoću misija

Upravljanje pomoću misija

Pablo Cardona, Carlos Rey

This book deals with management by missions (MBM), the main idea of ​​which is the distribution of corporate missions and goals to all levels of the company.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
6,88
Ekonomija

Ekonomija

Paul A. Samuelson, William D. Nordhaus
Mate d.o.o, 1992.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
13,52
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

"Marketing Fundamentals" (2006) by Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, and Gary Armstrong is one of the most influential books on marketing.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28
Principi rehabilitacije

Principi rehabilitacije

Veljko Mandić
Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 1985.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,50
Dijalektička teorija i praksa društva

Dijalektička teorija i praksa društva

Ante Lauc, Rudolf Legradić
Ekonomski fakultet Osijek - EFOS, 1977.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
2,98
Internal diseases: An introductory course

Internal diseases: An introductory course

V. H. Vasilenko, A. L. Grebeneva

"Internal Diseases" by Vasilenko and Grebeneva provides a comprehensive overview of various internal medicine topics. The book covers fundamental concepts, diagnostic approaches, and treatment options for a range of diseases affecting internal organs.

Mir Publishers, 1990.
Engleski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
47,26