Thinking, Fast and Slow

Thinking, Fast and Slow

Daniel Kahneman

Razmišljati, brzo i sporo je monumentalno delo čuvenog nobelovca i jednog od najznačajnijih svetskih psihologa. Razmišljanje, brzo i sporo, promeniće način na koji smo navikli da razmišljamo o razmišljanju.

Dobitnik Nobelove nagrade za ekonomiju Danijel Kaneman proučavao je racionalni model rasuđivanja i odlučivanja u svom inovativnom radu u oblasti psihologije. On je jedan od najznačajnijih mislilaca današnjice čije su ideje i dostignuća uticala na mnoge oblasti ljudske delatnosti – korporativno poslovanje, medicinu i politiku. Do ove knjige svoja istraživanja i promišljanja nije sažeo na jednom mestu.

U knjizi Razmišljanje, brzo i sporo, Kahneman nas vodi na putovanje koje će otkriti osnove načina na koji naš um funkcioniše. Objasniće način na koji funkcionišu dva sistema koja pokreću naše razmišljanje i način na koji donosimo odluke. Sistem 1 je brz, intuitivan i emotivan. Sistem 2 je sporiji, konsultativniji, racionalniji, logičniji.

Kaneman razotkriva svoju neobičnu sposobnost brzog razmišljanja – ali i svoje zablude i predrasude. Istovremeno, upozorava na veliki uticaj koji intuitivni utisci imaju na naše misli i izbore. Uloga optimizma pri otvaranju novog posla, smisao dobrog predviđanja mogućih rizika kod kuće i na poslu, poteškoće u predviđanju šta će nas usrećiti u budućnosti, iluzija stručnog mišljenja... Sve se to može razumeti samo ako znamo kako ta dva sistema funkcionišu zajedno u oblikovanju naših procena i donošenju odluka.

Dimenzije
20 x 13 cm
Broj strana
499
Izdavač
Penguin Books Ltd, London, 2012.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Engleski.
ISBN
978-0-14103-357-0

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Human Resource Management

Human Resource Management

Gary Dessler

Fokusirajući se na HRM kao odgovornost svakog menadžera, ovaj tekst naglašava četiri teme kroz knjigu: HR i responzivna organizacija; izgradnja predanosti zaposlenika; globalni HRM; i aplikacije za male tvrtke.

24 sata, 1997.
Engleski. Latinica. Broširano.
8,767,88
Poduzetništvo (sedmo izdanje)

Poduzetništvo (sedmo izdanje)

Robert D. Hisrich, Michael P. Peters, Dean A. Shepherd

Ova knjiga pruža sveobuhvatan pregled poduzetništva, pokrivajući ključne koncepte poput razvoja poduzetničke ideje, poslovnog planiranja, financiranja, upravljanja i rasta poduzeća.

Mate d.o.o, 2011.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
24,22
Ekonomika

Ekonomika

Tina Drutter, Izak Drutter
Naprijed, 1964.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
1,99 - 2,46
Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

David H. Bangs

Mali i srednji poduzetnici moraju planirati na način koji je u poslovnom svijetu uobičajen i prihvaćen, kako bi se održali na tržištu.

Jakubin i sin, 1998.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,48
Rješenje za 86 posto

Rješenje za 86 posto

Vijay Mahajan, Kamini Banga

Kako uspjeti s najvećom tržišnom prilikom u idućih 50 godina.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
6,20
Izravni marketing

Izravni marketing

Marinko Kovačić, Đuro Horvat

Izravni marketing sasvim sigurno predstavlja jedno od najdinamičnijih područja marketinga, koje je tijekom svog razvitka mijenjalo i tehnike i oruđa djelovanja.

Otokar Keršovani, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,988,78