Ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača

Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk

"Ponašanje potrošača" autora Leona G. Schiffmana i Leslie Lazar Kanuk jedno je od najpoznatijih djela u području potrošačkog ponašanja.

Knjiga analizira kako pojedinci donose odluke o kupnji, korištenju i odlaganju proizvoda, uključujući psihološke, socijalne i kulturne čimbenike.

Edukativnog karaktera, knjiga obuhvaća teme poput percepcije, motivacije, učenja i stavova potrošača, kao i utjecaj obitelji, referentnih grupa i subkultura. Autorima je cilj pomoći stručnjacima u marketingu da bolje razumiju ponašanje kupaca i prilagode strategije oglašavanja i prodaje. Izdanje iz 2004. donosi ažurirane primjere i istraživanja, naglašavajući važnost digitalizacije i globalizacije tržišta.

Ovo djelo ključno je za studente marketinga i poslovnih strategija te sve koji žele dublje razumjeti kako i zašto potrošači donose odluke.

Dimenzije
30 x 21 cm
Broj strana
469
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2004.
 
Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Jezik i lingvistika

Jezik i lingvistika

Ranko Bugarski

Ranko Bugarski, ugledni lingvist, u svojoj knjizi Jezik i lingvistika daje jasan i pristupačan pregled temeljnih lingvističkih pojmova i metoda.

Nolit, 1972.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,26
Klasna borba i koncepcije razvoja

Klasna borba i koncepcije razvoja

Luka Marković

Ovo djelo se bavi temama klasne borbe i različitim koncepcijama društvenog i ekonomskog razvoja, pružajući uvid u sociološke i ekonomske teorije relevantne za to vrijeme.

Naprijed, 1978.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
5,98
Zaustaviti izumiranje jezikâ

Zaustaviti izumiranje jezikâ

Claude Hagège

Autor svoje istraživanje zasniva na uvidu da će – ako se ništa ne promijeni – za stotinjak godina od današnjih oko 5.000 živih jezika njih polovica izumrijeti. Posebno ga zabrinjava to što se ta kataklizma odvija u posvemašnjoj ravnodušnosti.

Disput, 2005.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
18,24
Odvažnost nade

Odvažnost nade

Barack Obama

Knjiga "Odvažnost nade" Obamin je priziv jednog novog tipa politike - politike koja se oslanja na međusobno razumijevanje.

Profil Internacional.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,24
Postoji li Don Huan?

Postoji li Don Huan?

Richard de Mille
Narodna knjiga, 1985.
Srpski. Latinica. Broširano s ovitkom.
5,31
Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

David H. Bangs

Mali i srednji poduzetnici moraju planirati na način koji je u poslovnom svijetu uobičajen i prihvaćen, kako bi se održali na tržištu.

Jakubin i sin, 1998.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,48