Ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača

Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk

"Ponašanje potrošača" autora Leona G. Schiffmana i Leslie Lazar Kanuk jedno je od najpoznatijih djela u području potrošačkog ponašanja.

Knjiga analizira kako pojedinci donose odluke o kupnji, korištenju i odlaganju proizvoda, uključujući psihološke, socijalne i kulturne čimbenike.

Edukativnog karaktera, knjiga obuhvaća teme poput percepcije, motivacije, učenja i stavova potrošača, kao i utjecaj obitelji, referentnih grupa i subkultura. Autorima je cilj pomoći stručnjacima u marketingu da bolje razumiju ponašanje kupaca i prilagode strategije oglašavanja i prodaje. Izdanje iz 2004. donosi ažurirane primjere i istraživanja, naglašavajući važnost digitalizacije i globalizacije tržišta.

Ovo djelo ključno je za studente marketinga i poslovnih strategija te sve koji žele dublje razumjeti kako i zašto potrošači donose odluke.

Dimenzije
30 x 21 cm
Broj strana
469
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2004.
 
Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Hrvatski zemljopis # 39 - ožujak 1999: Čakovec

Hrvatski zemljopis # 39 - ožujak 1999: Čakovec

Hrvatski zemljopis, 1999.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
1,50
Etnografija komunikacije

Etnografija komunikacije

Dell Hymes
Biblioteka XX vek, 1980.
Srpski. Latinica. Broširano.
6,32
Poduzeće - Postanak i razvoj poduzetništva i poduzeća

Poduzeće - Postanak i razvoj poduzetništva i poduzeća

Drago Gorupić, Drago Gorupić-Jr.

U knjizi se obrađuju različite teme vezane uz poduzetništvo i organizaciju poduzeća.

Informator, 1990.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,98
Falosom protiv uroka

Falosom protiv uroka

Damir Kovač, Remza Koščević

Arheološka zbirka dr. Damir Kovač.

Muzej grada Zagreba, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
8,50
Osnove teorije o znacima

Osnove teorije o znacima

Charles W. Morris

Charles W. Morris jedan je od najutjecajnijih predstavnika novopozitivizma, koji vezuje uz pragmatizam. Začetnik opće teorije o znakovima, semiotike, koju dijeli na sintaktiku, semantiku i pragmatiku.

BIGZ, 1975.
Srpski. Latinica. Broširano.
7,28
Semiologija rituala

Semiologija rituala

Ivan Kovačević

Mitovi i rituali su možda najprivlačniji dio etnološke problematike, kako za same etnologe, tako i za čitaoce različitih profila. Semiološki pristup otkriva poruke i značenja onih vjerovanja i ponašanja koja smatramo tradicionalnim.

Biblioteka XX vek, 1985.
Srpski. Latinica. Broširano.
6,36