Revizija: međunarodni pristup

Revizija: međunarodni pristup

Bahram Soltani

"Revizija: Međunarodni pristup" knjiga je koja istražuje globalne revizijske standarde i prakse, naglašavajući važnost međunarodnih smjernica u obavljanju revizijskih zadataka.

Svijet revizije i računovodstva ubrzano se mijenja. Recentni korporativni skandali i financijski neuspjesi naglasili su na dramatičan način potrebu za hitnom reformom. Svjetska financijska tržišta trebaju kvalitetnije informacije i veću kontrolu, kao i odgovornost korporativnih rukovoditelja i revizorskih tvrtki. Ova knjiga analizira ulogu vanjskih revizora danas te potrebu za proširivanjem njihove uloge izvan tradicionalnih financijskih revizija. Ona predstavlja vanjsku reviziju u novom svjetlu,fokusirajući se na fundamentalna, teoretska pitanja vezana uz reviziju na globalnoj razini. U isto vrijeme, naučit ćete kako revizija korespondira s najnovijim trendovima u svijetu koji se mijenja te kako može ispuniti očekivanja koja javnost od nje očekuje.

Naslov izvornika
Auditing
Prijevod
Ana Klikovac, Mario Fuš, Iva Kvakić, Bruna Tomino, Miljana Vladec
Dimenzije
29 x 21 cm
Broj strana
676
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2010.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Agrokor: Slom ortačkog kapitalizma

Agrokor: Slom ortačkog kapitalizma

Martina Dalić

Priča o događajima koji su se velikim intenzitetom zbivali tijekom jednog relativno kratkog vremenskog razdoblja – od veljače 2017. do svibnja 2018. (događaji vezanim uz Agrokor, najveću hrvatske kompaniju u regiji).

Jutarnji list, 2018.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,32 - 4,35
Alternativna ekonomska politika

Alternativna ekonomska politika

Aleksander Bajt
Globus, 1986.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
7,25
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28
Afrika u usponu

Afrika u usponu

Vijay Mahajan

S više od 900 milijuna potrošača, afrički kontinent je jedno on najbrže rastućih tržišta.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
11,98
Megatrendovi

Megatrendovi

John Naisbitt

Deset novih smjerova razvoja koji mijenjaju naš život.

Globus, 1985.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
6,98
Damodaran o valuaciji

Damodaran o valuaciji

Aswath Damodaran

Sposobnost valuiranja imovine bitna je vještina u širokoj raznolikosti profesionalnih Okruženja: od korporativnih financija do upravljanja portfeljem i strategije.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
46,24