
Istraživanje tržišta
Ova je knjiga namijenjena studentima prediplomskih studija kako bi im pomogla u stjecanju danas nedvojbeno neophodnih, temeljnih teorijskih spoznaja iz istraživanja tržišta.
Jedan primjerak je u ponudi
Ova je knjiga namijenjena studentima prediplomskih studija kako bi im pomogla u stjecanju danas nedvojbeno neophodnih, temeljnih teorijskih spoznaja iz istraživanja tržišta.
Jedan primjerak je u ponudi
Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.
Knjiga je namijenjena djelatnicima u izvan gospodarskim djelatnostima (društvenim, vjerskim, strukovnim, političkim itd.), kako bi probleme razrješavali na način primjeren tržišnim uvjetima.
Kapital. Kritika političke ekonomije. Drugi svezak [Treće izdanje], s predgovorom Friedricha Engelsa.
Knjiga "Menadžment ljudskih potencijala" autora R. A. Noea, J. R. Hollenbecka, B. Gerharta i P. M. Wrighta detaljno obrađuje upravljanje ljudskim potencijalima kao ključnu komponentu za postizanje konkurentske prednosti u poslovanju.
"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.
"Ponašanje potrošača" autora Leona G. Schiffmana i Leslie Lazar Kanuk jedno je od najpoznatijih djela u području potrošačkog ponašanja.