Financijski šok: globalna panika i vladine sanacije

Financijski šok: globalna panika i vladine sanacije

Mark Zandi

Kriza drugorazrednih kredita prouzročila je slom financijskog tržišta i svjetsku ekonomsku krizu. Autor na jednostavan i pregledan način objašnjava uzroke krize od sloma vlasništva nekretnina do pogrešaka Alana Greenspana, bivšeg predsjednika FED-a.

Knjiga započinje kratkom ‘poviješću’ krize - gdje je počela, kako se širila i koje su bile njene posljedice. Zatim autor rasvjetljava najdublje uzroke krize, poput psihologije kućevlasništva te demistificira kompleksni financijski inženjering koji je omogućio iznajmljivačima da sakriju rastuće rizike i pokazuje kako su se investitori, na globalnoj razini, oglušili na potencijalne opasnosti, unatoč ključnim znacima upozorenja.

Kratki sadržaj:

  • Kratak pregled drugorazrednih kredita
  • Procjena drugorazrednih kredita
  • Svatko ima pravo na dom
  • Guverner Greenspan računa na stambene nekretnine
  • Globalni financijaši hoće svoj dio
  • Loši zajmodavci istiskuju dobre
  • Financijski inženjeri i njihove tvorevine
  • Propast građevinara
  • Regulatorna mijena
  • Eksplozija, balon, slom i krah
  • Kreditni škripac
  • Plahi zakonodavci postaju hrabri
  • Gospodarske posljedice
  • Povratak u budućnost

Original title
Financial shock
Translation
Igor Gvozdanović
Dimensions
23 x 15 cm
Pages
288
Publisher
Mate d.o.o, Zagreb, 2017.
 
Latin alphabet. Paperback.
Language: Croatian.
ISBN
978-9-53246-089-6

One copy is available

Condition:New
 

Are you interested in another book? You can search the offer using our search engine or browse books by category.

You may also be interested in these titles

Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.

Informator, 1994.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover.
14.98
Uravnotežena tablica rezultata

Uravnotežena tablica rezultata

Robert S. Kaplan, David P. Norton

Kaplan i Norton stvorili su „Uravnoteženu tablicu rezultata" kako bi pomogli tvrtkama koje žele prijeći s ideja na djelovanje, ostvariti dugoročne ciljeve i dobiti povratne informacije o strategiji.

Mate d.o.o, 2010.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover.
25.98
Kako postići uspjeh

Kako postići uspjeh

Dominique Webb

Jedna u nizu knjiga koje se mogu naći na tržištu, ali ipak s nekim posebnostima. Pisana je vrlo lagano, čitko i jasno. Vodi čitatelja nenametljivo i obrađuje niz tema koje se lako prihvaćaju, jednostavno razumiju i još lakše usvajaju.

Galaksija, 1996.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
5.66
Računovodstvo: Temelj poslovnog odlučivanja

Računovodstvo: Temelj poslovnog odlučivanja

Robert F. Meigs, Walter B. Meigs

Svjetski prepoznatljiv udžbenik jednostavnog naziva Računovodstvo zamišljen je i napisan kako bi studente i gospodarstvenike uveo u svijet računovodstva koje je danas jedan od glavnih jezika poslovanja.

Mate d.o.o, 1999.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover.
21.34
Prezentacijom do uspjeha

Prezentacijom do uspjeha

Jerry Weissman

Svjetski poznati savjetnik i prezentator Jerry Weissman u ovoj knjizi govori kako se povezati sa najtežom i najzahtjevnijom publikom i potaknuti ih na akciju.

Mate d.o.o, 2006.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
6.12
Redefiniranje globalne strategije

Redefiniranje globalne strategije

Pankaj Ghemawat

U našoj se pretpostavljenoj globaliziranoj ekonomiji poslovnim subjektima savjetuje da posluju prekogranično kao da je cijeli svijet ravan i kao da ne postoje stvari koje ga čine različitim.

Mate d.o.o, 2010.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover.
25.42