Intervjui sa 100 hrvatskih lidera o životu i razvoju karijere

Intervjui sa 100 hrvatskih lidera o životu i razvoju karijere

Jasminka Samardžija

Svrha knjige jest pokazati viđenje hrvatskih lidera o putu razvoja svoje karijere iz različitih područja, kako bi se motiviralo sve one koji još nisu otkrili svoje kvalitete i talente na aktivan pristup ostvarenju vlastitih ciljeva, a osobiti je fokus na

Intevjui sa 100 uspješnih hrvatskih poslovnih ljudi iz područja arhitekture, građevine, bankarstva, osiguranja, konzaltinga, distribucije, trgovine, industrijske i prehrambene proizvodnje, medija, izdavaštva, turizma i gastronomije, ali i sporta, umjetnosti, znanosti, obrazovanja, neprofitnih djelatnosti te nekoliko istraživača i izumitelja. Osim na pitanja o utjecaju obitelji na profesionalni razvoj i samom tijeku toga razvoja, svaki od njih iz vlastitoga iskustva daje savjete kako biti uspješan.

Knjiga je fantastičan priručnik za profesionalnu orijentaciju neovisno o dobi u kojoj se nalazimo. Što ranije čovjek otkrije što najviše voli, definira kojim putem treba proći i okruži se ljudima koji su sposobniji od njega, to će prije biti zadovoljan, a samim tim i uspješniji na putu svog razvoja. Život je sastavljen od niza malih ciljeva, a važno je putovati, razvijati se i promicati svoje granice jer uspjeh je put, a ne cilj i važno je da se na putu zabavljamo. U istraživanju se koristilo metodom životne priče zasnovanom na strukturiranom upitniku sastavljenom od 19 pitanja i izdvojenog životnog mota. Pitanja su temeljena na samostalno osmišljenom shematskom modelu naziva: Unutrašnji i vanjski čimbenici koji utječu na formiranje lidera. Pitanja su nastala s pomoću osmišljenoga shematskog modela: Unutrašnji i vanjski čimbenici utjecaja na formiranje lidera. Pitanja se dotiču ključnih događaja u razvoju karijere, odrastanja i djetinjstva, životnih vrednota i obitelji, karakteristika koje lider smatra važnima za svoj uspjeh, motivacije, duhovnosti, planiranja i organizacije vremena te privatne i profesionalne budućnosti.

Dimenzije
27 x 21,5 cm
Broj strana
540
Nakladnik
Motivacijski govornik, Zagreb, 2013.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53578-320-6

Nema primjeraka u ponudi

Poslednji primjerak je nedavno prodan.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Osnove korporativnih financija

Osnove korporativnih financija

Alan Marcus, Richard Arthur Brealey, Stewart Clay Myers

Knjiga Osnove korporativnih financija objašnjava ključne financijske koncepte i alate potrebne za donošenje poslovnih odluka, uključujući upravljanje kapitalom, procjenu investicija i analizu rizika.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
30,00
Menadžer na mafijaški način – priručnik za korporativnog Machiavellija

Menadžer na mafijaški način – priručnik za korporativnog Machiavellija

V.

Najstariji i najbolje organiziran svjetski konglomerat otkriva metode menadžmenta. Knjiga se kloni teorijskih tlapnji u prikazivanju filozofije upravljanja na kojoj se temelji Šuteći imperij kroz stoljeća ekspanzije i uspješnosti.

Veble Commerce, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,468,51
Ponašanje potrošača

Ponašanje potrošača

Leon G. Schiffman, Leslie Lazar Kanuk

"Ponašanje potrošača" autora Leona G. Schiffmana i Leslie Lazar Kanuk jedno je od najpoznatijih djela u području potrošačkog ponašanja.

Mate d.o.o, 2004.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
9,58
Menadžment: Teorija menadžmenta i veliko empirijsko istraživanje u Hrvatskoj

Menadžment: Teorija menadžmenta i veliko empirijsko istraživanje u Hrvatskoj

Pere Sikavica, Fikreta Bahtijarević-Šiber

Promišljanje budućnosti Hrvatske u kontekstu izazova tranzicije ali i potrebe za sposobnim menadžerima, potaklo je autore knjige na istraživanje funkcioniranja menadžmenta u Hrvatskoj. Ova knjiga donosi rezultate tog istraživanja.

Masmedia, 2004.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
22,74
Organizacijsko ponašanje

Organizacijsko ponašanje

Stephen P. Robbins, Timothy A. Judge

Dvanaesto izdanje udžbenika s pregledom organizacijskog ponašanja objašnjenog na tri razine: pojedinačno, u grupi i u cjelokupnom organizacijskom sustavu.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
32,86
Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Dominick Salvatore

Knjiga primjenjuje ekonomsku teoriju (mikro i makroekonomiju) i metode analize znanosti o odlučivanju radi ispitivanja kako neka organizacija može najefikasnije postići svoje ciljeve ili namjere.

Mate d.o.o, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
8,12 - 21,36