Intervjui sa 100 hrvatskih lidera o životu i razvoju karijere

Intervjui sa 100 hrvatskih lidera o životu i razvoju karijere

Jasminka Samardžija

Svrha knjige jest pokazati viđenje hrvatskih lidera o putu razvoja svoje karijere iz različitih područja, kako bi se motiviralo sve one koji još nisu otkrili svoje kvalitete i talente na aktivan pristup ostvarenju vlastitih ciljeva, a osobiti je fokus na

Intevjui sa 100 uspješnih hrvatskih poslovnih ljudi iz područja arhitekture, građevine, bankarstva, osiguranja, konzaltinga, distribucije, trgovine, industrijske i prehrambene proizvodnje, medija, izdavaštva, turizma i gastronomije, ali i sporta, umjetnosti, znanosti, obrazovanja, neprofitnih djelatnosti te nekoliko istraživača i izumitelja. Osim na pitanja o utjecaju obitelji na profesionalni razvoj i samom tijeku toga razvoja, svaki od njih iz vlastitoga iskustva daje savjete kako biti uspješan.

Knjiga je fantastičan priručnik za profesionalnu orijentaciju neovisno o dobi u kojoj se nalazimo. Što ranije čovjek otkrije što najviše voli, definira kojim putem treba proći i okruži se ljudima koji su sposobniji od njega, to će prije biti zadovoljan, a samim tim i uspješniji na putu svog razvoja. Život je sastavljen od niza malih ciljeva, a važno je putovati, razvijati se i promicati svoje granice jer uspjeh je put, a ne cilj i važno je da se na putu zabavljamo. U istraživanju se koristilo metodom životne priče zasnovanom na strukturiranom upitniku sastavljenom od 19 pitanja i izdvojenog životnog mota. Pitanja su temeljena na samostalno osmišljenom shematskom modelu naziva: Unutrašnji i vanjski čimbenici koji utječu na formiranje lidera. Pitanja su nastala s pomoću osmišljenoga shematskog modela: Unutrašnji i vanjski čimbenici utjecaja na formiranje lidera. Pitanja se dotiču ključnih događaja u razvoju karijere, odrastanja i djetinjstva, životnih vrednota i obitelji, karakteristika koje lider smatra važnima za svoj uspjeh, motivacije, duhovnosti, planiranja i organizacije vremena te privatne i profesionalne budućnosti.

Dimenzije
27 x 21,5 cm
Broj strana
540
Nakladnik
Motivacijski govornik, Zagreb, 2013.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53578-320-6

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Snižena cijena: 27,9925,19
Popust od 10% vrijedi do 06.11.2024. 23:59
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Moralni kapitalizam: mirenje privatnog interesa s javnim dobrom

Moralni kapitalizam: mirenje privatnog interesa s javnim dobrom

Stephen Young

Knjiga Stephena Younga “Moralni kapitalizam” bavi se razmatranjem mogućnosti pomirenja privatnih interesa i javnog dobra u zadanoj paradigmi globalne ekonomije i na tragu univerzalnih CRT načela društveno odgovornog poduzetništva.

CROMA, 2006.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
16,98
Management i poduzetništvo: 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća

Management i poduzetništvo: 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća

Ova knjiga je sastavni dio međunarodnog projekta Menagement i poduzetništvo u kojem sudjeluju autori iz Hrvatske, Europe i SAD-a. Temeljni cilj projekta je zemlje u razvoju upozoriti na efikasne načine postizanja gospodarskog rasta.

Mladost, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
8,26
Poduzeće - Postanak i razvoj poduzetništva i poduzeća

Poduzeće - Postanak i razvoj poduzetništva i poduzeća

Drago Gorupić, Drago Gorupić-Jr.

U knjizi se obrađuju različite teme vezane uz poduzetništvo i organizaciju poduzeća.

Informator, 1990.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,984,49
Menadžment

Menadžment

Heinz Weihrich, Harold Koontz

Prijevod desetog američkog izdanja knjige koje je obogaćeno mnogim novim informacijama vezanim uz suvremene zamisli, tehnike i osobine upravljanja.

Mate d.o.o, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
16,24
Inventivni menadžer u 100 lekcija: Kako postati i ostati pobjednik

Inventivni menadžer u 100 lekcija: Kako postati i ostati pobjednik

Velimir Srića

Ova je knjiga na svojih blizu tri stotine stranica vrlo uspješan udžbenik inventivnog menadžmenta na mnogim sveučilištima u Hrvatskoj i široj regiji.

Znanje, 2003.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
11,75