Intervjui sa 100 hrvatskih lidera o životu i razvoju karijere

Intervjui sa 100 hrvatskih lidera o životu i razvoju karijere

Jasminka Samardžija

Svrha knjige jest pokazati viđenje hrvatskih lidera o putu razvoja svoje karijere iz različitih područja, kako bi se motiviralo sve one koji još nisu otkrili svoje kvalitete i talente na aktivan pristup ostvarenju vlastitih ciljeva, a osobiti je fokus na

Intevjui sa 100 uspješnih hrvatskih poslovnih ljudi iz područja arhitekture, građevine, bankarstva, osiguranja, konzaltinga, distribucije, trgovine, industrijske i prehrambene proizvodnje, medija, izdavaštva, turizma i gastronomije, ali i sporta, umjetnosti, znanosti, obrazovanja, neprofitnih djelatnosti te nekoliko istraživača i izumitelja. Osim na pitanja o utjecaju obitelji na profesionalni razvoj i samom tijeku toga razvoja, svaki od njih iz vlastitoga iskustva daje savjete kako biti uspješan.

Knjiga je fantastičan priručnik za profesionalnu orijentaciju neovisno o dobi u kojoj se nalazimo. Što ranije čovjek otkrije što najviše voli, definira kojim putem treba proći i okruži se ljudima koji su sposobniji od njega, to će prije biti zadovoljan, a samim tim i uspješniji na putu svog razvoja. Život je sastavljen od niza malih ciljeva, a važno je putovati, razvijati se i promicati svoje granice jer uspjeh je put, a ne cilj i važno je da se na putu zabavljamo. U istraživanju se koristilo metodom životne priče zasnovanom na strukturiranom upitniku sastavljenom od 19 pitanja i izdvojenog životnog mota. Pitanja su temeljena na samostalno osmišljenom shematskom modelu naziva: Unutrašnji i vanjski čimbenici koji utječu na formiranje lidera. Pitanja su nastala s pomoću osmišljenoga shematskog modela: Unutrašnji i vanjski čimbenici utjecaja na formiranje lidera. Pitanja se dotiču ključnih događaja u razvoju karijere, odrastanja i djetinjstva, životnih vrednota i obitelji, karakteristika koje lider smatra važnima za svoj uspjeh, motivacije, duhovnosti, planiranja i organizacije vremena te privatne i profesionalne budućnosti.

Dimenzije
27 x 21,5 cm
Broj strana
540
Izdavač
Motivacijski govornik, Zagreb, 2013.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53578-320-6

Nema primeraka u ponudi

Poslednji primerak je nedavno prodat.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Menadžment komercijalnih banaka

Menadžment komercijalnih banaka

Peter S. Rose

Knjiga Menadžment komercijalnih banaka autora Petera S. Rosea pruža detaljan uvid u poslovanje, strategije i regulative komercijalnih banaka, fokusirajući se na menadžerske izazove i finansijske odluke u savremenom bankarstvu.

Mate d.o.o, 2005.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
50,00
Management i poduzetništvo: 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća

Management i poduzetništvo: 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća

Ova knjiga je sastavni dio međunarodnog projekta Menagement i poduzetništvo u kojem sudjeluju autori iz Hrvatske, Europe i SAD-a. Temeljni cilj projekta je zemlje u razvoju upozoriti na efikasne načine postizanja gospodarskog rasta.

Mladost, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
8,26
7 navika uspješnih ljudi: Povratek etici karaktera

7 navika uspješnih ljudi: Povratek etici karaktera

Stephen R. Covey

Knjiga 7 navika uspešnih ljudi je najuticajniji svetski priručnik u oblasti psihologije uspeha. Ovo je njegovo treće izdanje na hrvatskom jeziku.

Mozaik knjiga, 1998.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
9,56
Menadžment

Menadžment

Heinz Weihrich, Harold Koontz

Prevod desetog američkog izdanja knjige, koja je obogaćena mnogim novim informacijama vezanim za savremene ideje, tehnike i karakteristike menadžmenta.

Mate d.o.o, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
16,2414,62
Računovodstvo: Temelj poslovnog odlučivanja

Računovodstvo: Temelj poslovnog odlučivanja

Robert F. Meigs, Walter B. Meigs

Svetski poznati udžbenik, jednostavno nazvan Računovodstvo, zamišljen je i napisan da uvede studente i privrednike u svet računovodstva, koji je danas jedan od glavnih jezika poslovanja.

Mate d.o.o, 1999.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
21,34
Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Philip Kotler, Kevin Lane Keller

„Upravljanje marketingom“ (12. izdanje, 2008) Filipa Kotlera i Kevina Lejna Kelera jedno je od najuticajnijih dela u oblasti marketinga.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
23,10