Der Glaube an Deutschland Ein Kriegserleben von Verdun bis zum Umsturz

Der Glaube an Deutschland Ein Kriegserleben von Verdun bis zum Umsturz

Hans Zöberlein
Dimenzije
19 x 12 cm
Broj strana
890
Nakladnik
NSDAP., Franz Eher Nachf., München, 1941.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Njemački.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u vrlo dobrom stanju
Oštećenja / nepogodnosti:
  • Mrlje na koricama
  • Tragovi patine
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Der Befehl des Gewissens. Ein Roman von den Wirren der Nachkriegszeit und der ersten Erhebung

Der Befehl des Gewissens. Ein Roman von den Wirren der Nachkriegszeit und der ersten Erhebung

Hans Zöberlein
NSDAP., Franz Eher Nachf., 1942.
Njemački. Latinica. Tvrde korice.
24,9918,74
Strani privatni kapital i razvoj nerazvijenih zemalja - Neka iskustva Azije

Strani privatni kapital i razvoj nerazvijenih zemalja - Neka iskustva Azije

Blagoje S. Babić

Knjiga istražuje ulogu stranog kapitala u razvoju nerazvijenih zemalja. Ova knjiga proučava iskustva iz Azije i analizira kako strani kapital može doprinijeti ekonomskom napretku.

Institut za međunarodnu politiku i privredu, 1982.
Srpski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
9,98
Mi smo Titovi, Tito je naš

Mi smo Titovi, Tito je naš

Krklec et al.
Gustav Krklec, Ratko Zvrko, Jovan Popović, Darko Stuparić
Spektar, 1975.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
8,255,99 - 8,568,25
Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.

Informator, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
14,98
Pobjeda glagoljice kroz tisućljetnu borbu

Pobjeda glagoljice kroz tisućljetnu borbu

Frano Ivanišević

Izdano prigodom podignuća spomenika Grguru Ninskomu.

Jugoslavenska matica, 1929.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
16,24
Društveni marketing

Društveni marketing

Marcel Meler

Knjiga je namijenjena djelatnicima u izvan gospodarskim djelatnostima (društvenim, vjerskim, strukovnim, političkim itd.), kako bi probleme razrješavali na način primjeren tržišnim uvjetima.

Ekonomski fakultet Osijek - EFOS, 1994.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,98