
Einblick in Die Geschäftswelt- Blickpunkt: Bankwesen
Jedan primjerak je u ponudi

Jedan primjerak je u ponudi
Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.
Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.
U svojoj najprovokativnijoj knjizi dosad, Naomi Klein, autorica utjecajnih bestselera "No Logo" i "Doktrina šoka", istražuje najveću prijetnju s kojom se čovječanstvo ikad suočilo: ratom koji postojeći ekonomski model vodi protiv života na Zemlji.
Izravni marketing sasvim sigurno predstavlja jedno od najdinamičnijih područja marketinga, koje je tijekom svog razvitka mijenjalo i tehnike i oruđa djelovanja.
U ovoj snažnoj knjizi, koja se sada proučava na sveučilištima u Britaniji i drugdje, James Bartholomew iznosi svetogrdni argument da je država blagostanja, bez obzira na to koliko dobro mislili njeni utemeljitelji, učinila više štete nego koristi.