
Einblick in Die Geschäftswelt- Blickpunkt: Bankwesen
Jedan primjerak je u ponudi

Jedan primjerak je u ponudi
Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.
Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.
U svojoj najprovokativnijoj knjizi dosad, Naomi Klein, autorica utjecajnih bestselera "No Logo" i "Doktrina šoka", istražuje najveću prijetnju s kojom se čovječanstvo ikad suočilo: ratom koji postojeći ekonomski model vodi protiv života na Zemlji.
Gospodarsko pravo uređuje pravne odnose između pravnih i fizičkih osoba koje obavljaju gospodarsku djelatnost, sudjeluju u prometu roba, usluga, kapitala i rada u okviru tržišnog gospodarstva.
Izravni marketing sasvim sigurno predstavlja jedno od najdinamičnijih područja marketinga, koje je tijekom svog razvitka mijenjalo i tehnike i oruđa djelovanja.
Svjetski poznati savjetnik i prezentator Jerry Weissman u ovoj knjizi govori kako se povezati sa najtežom i najzahtjevnijom publikom i potaknuti ih na akciju.
U našoj se pretpostavljenoj globaliziranoj ekonomiji poslovnim subjektima savjetuje da posluju prekogranično kao da je cijeli svijet ravan i kao da ne postoje stvari koje ga čine različitim.