Umetnost na putevima iskušenja

Umetnost na putevima iskušenja

Vladimir Rozić
Dimenzije
16 x 10 cm
Broj strana
110
Nakladnik
Mladost, Beograd, 1976.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Srpski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u vrlo dobrom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Likovna kritika u Beogradu između dva svetska rata

Likovna kritika u Beogradu između dva svetska rata

Vladimir Rozić
Prosveta, 1983.
Srpski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
9,50
Dani hvarskog kazališta. Počeci u hrvatskoj književnosti i kazalištu

Dani hvarskog kazališta. Počeci u hrvatskoj književnosti i kazalištu

Maja Bošković Stuli, Dunja Fališevac, Milovan Tatarin, Lahorka Plejić Poje, Pavao Pavličić, Helen...
Hrvatska akademija znanosti i umjetnosti (HAZU), 2008.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,99
Umjetnost u slici 14: Kasni srednji vijek

Umjetnost u slici 14: Kasni srednji vijek

Hans H. Hofstatter

Bogato crno-bijelim fotografijama i fotografijama u boji.

Otokar Keršovani, 1968.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
6,12 - 6,28
Filmska slika i stvarnost

Filmska slika i stvarnost

Ranko Munitić

Koja je suštinska razlika između takozvane filmske slike stvarnosti i stvarnosti koja nas okružuje - josnovna je tema studije Ranka Munitića, koju u drugom dijelu knjige proširuje još deset eseja važnih autora na istu temu, od 1896. do 2006. godine.

Filmski centar Srbije, 2009.
Srpski. Latinica. Broširano.
7,56
Pravila igre: Od prve ideje do prvog dramskog teksta

Pravila igre: Od prve ideje do prvog dramskog teksta

Tomislav Zajec

Priručnik koji na inovativan način vodi čitatelja kroz proces pisanja dramskog teksta, od početne ideje do konačne izvedbe. Umjesto tradicionalnog pristupa, Zajec koristi metaforu igre kako bi demistificirao proces pisanja i učinio ga pristupačnijim.

V.B.Z, 2012.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
9,74
Kodovi identiteta

Kodovi identiteta

Leonida Kovač's discourse is explicit and direct, almost bodily. It fills and disrupts space. Her theory mimics the work of the performative, it is active. It takes place in one moment and one place of utterance/pronunciation.

Meandar, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,74