7 navika uspješnih ljudi: Povratek etici karaktera

7 navika uspješnih ljudi: Povratek etici karaktera

Stephen R. Covey

Knjiga 7 navika uspješnih ljudi najutjecajniji je svjetski priručnik iz područja psihologije uspjeha. Ovo je njezino 3. izdanje na hrvatskom jeziku.

Relevantnim anegdotama i oštroumnim zapažanjima, Stephen R. Covey, istaknuti savjetnik i autor uspješnih knjiga o psihologiji uspjeha i poslovnog vođenja, pokazuje nam kako su naši postupci rezultat naših dubokih uvjerenja te kako se primjenom sedam navika uspješnih ljudi u profesionalnom i privatnom životu možemo osloboditi postupaka koji nas sprječavaju da postignemo ono što želimo.

7 navika uspješnih ljudi nisu brze “trik-metode”, nego put kojim, korak po korak, usvajamo načela pravednosti, osobnog integriteta, poštenja i dostojanstva. Tako stječemo samopouzdanje koje nam daje moć kojom možemo promijeniti svoj osobni i poslovni život, ali i mudrost i sposobnost da iskoristimo prilike koje nam se nude.

Naslov izvornika
7 Habits of Highly Effective people
Prijevod
Ljiljana Šćurić
Urednik
Zoran Maljković
Naslovnica
Zdenko Kuča
Dimenzije
24,5 x 17 cm
Broj strana
339
Nakladnik
Mozaik knjiga, Zagreb, 1998.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53173-919-1

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

7 navika uspjehnih ljudi: povratak etici karaktera

7 navika uspjehnih ljudi: povratak etici karaktera

Stephen R. Covey

Knjiga 7 navika uspješnih ljudi najutjecajniji je svjetski priručnik iz područja psihologije uspjeha. U samo nekoliko godina ovo je njezino 12. izdanje na hrvatskom jeziku.

Mozaik knjiga, 2022.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
12,98
7 navika uspješnih ljudi

7 navika uspješnih ljudi

Stephen R. Covey
Mladinska knjiga, 1994.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
8,62 - 9,94
Računovodstvo: Temelj poslovnog odlučivanja

Računovodstvo: Temelj poslovnog odlučivanja

Robert F. Meigs, Walter B. Meigs

Svjetski prepoznatljiv udžbenik jednostavnog naziva Računovodstvo zamišljen je i napisan kako bi studente i gospodarstvenike uveo u svijet računovodstva koje je danas jedan od glavnih jezika poslovanja.

Mate d.o.o, 1999.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
21,34
Strateški menadžment (14. izdanje)

Strateški menadžment (14. izdanje)

Arthur A. Thompson, A. J. Strickland Iii, John E. Gamble

Knjiga "Strateški menadžment" (14. izdanje, 2008.) autora Arthura A. Thompsona, A.J. Stricklanda III i Johna E. Gamblea sveobuhvatan je udžbenik podijeljen u dva dijela.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,10
Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Philip Kotler, Kevin Lane Keller

"Upravljanje marketingom" (12. izdanje, 2008.) autora Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera jedno je od najutjecajnijih djela iz područja marketinga.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
23,10
Poduzeće - Postanak i razvoj poduzetništva i poduzeća

Poduzeće - Postanak i razvoj poduzetništva i poduzeća

Drago Gorupić, Drago Gorupić-Jr.

U knjizi se obrađuju različite teme vezane uz poduzetništvo i organizaciju poduzeća.

Informator, 1990.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,98