RRiF-ov računski plan za poduzetnike
Jedan primjerak je u ponudi
Jedan primjerak je u ponudi
Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.
Priručnik za korporativnog Machiavellija
Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.
Prilozi autora u knjizi fokusirani su na prikazivanje rada u poljoprivredi i industriji; pod radom se podrazumijeva prvenstveni fizički rad. Namjera je bila da se ocrta historijski razvoj i socijalni položaj radnika u različitim epohama.
Knjiga je ponajprije namijenjena studentima ekonomskih fakulteta. Rezultat je višegodišnjeg rada na prvoj i drugoj godini Ekonomskog fakulteta u Zagrebu.
James Bartholomew putovao je po cijelom svijetu gledajući kako se kulture i životi mijenjaju - videći što ne valja, ali i tražeći zemlje u kojima se donose bolje političke odluke.