Mate d.o.o
Masarykova 24
10000Zagreb
Hrvatska
Naslovi u ponudi
Sportski menadžment
Najbolji uvid u budućnost profesionalnog sporta.
Strateški menadžment (14. izdanje)
Knjiga "Strateški menadžment" (14. izdanje, 2008.) autora Arthura A. Thompsona, A.J. Stricklanda III i Johna E. Gamblea sveobuhvatan je udžbenik podijeljen u dva dijela.
Strateško vođenje intervjua
Knjiga „Strateško intervjuisanje“ bavi se tehnikama i metodama efikasnog intervjuisanja u različitim kontekstima, uključujući poslovne, novinarske, istraživačke i forenzičke intervjue.
Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca
Savremena prodaja je najprodavaniji udžbenik koji prati promenljive tržišne uslove kao i sve veća očekivanja kupaca. Svrha svakog novog izdanja Savremene prodaje je da ovaj udžbenik učini što praktičnijim i primenljivijim.
Tajna čarobnog napitka: Slučaj sumnjivog rasta
Budućnost je blizu. U celom svetu je proglašen mir. Predsednik SAD poklanja Kinetic Ekpress Ks-100 američkoj omladini.
Temelji ekonomske analize prava
Ekonomska analiza prava obuhvata sve predmetne oblasti koje su važne za svaki pravni sistem i neekonomske faktore. Autor daje pregled tema koje povezuju ekonomiju i pravne nauke.
Tržišta kapitala
Svrha ove knjige je da kombinuje teorijske rasprave i institucionalne opise kako bi pružila uvid u rad nekih od najvećih svetskih tržišta kapitala. Namenjen je studentima, ali je napisan na pristupačan način za širu publiku.
Učinkoviti odnosi s javnošću (deseto izdanje)
"Učinkoviti odnosi s javnošću" (deseto izdanje, 2010) autora Glena M. Brooma jedno je od ključnih djela u području odnosa s javnošću.
Univerzalna načela dizajna
This unique handbook provides 100 ways you can increase utility, influence perception, increase appeal, make better design decisions, and teach design.
Upravljanje marketingom, 12. izdanje
"Marketing Management" (12th edition, 2008) by Philip Kotler and Kevin Lane Keller is one of the most influential works in the field of marketing.