Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Barry L. Reece, Gerald L. Manning

Savremena prodaja je najprodavaniji udžbenik koji prati promenljive tržišne uslove kao i sve veća očekivanja kupaca. Svrha svakog novog izdanja Savremene prodaje je da ovaj udžbenik učini što praktičnijim i primenljivijim.

Knjiga Suvremena prodaja – Stvaranje vrijednosti za kupca pruža sveobuhvatan pregled modernih prodajnih strategija s naglaskom na stvaranje dugoročne vrijednosti za kupce. Autor(i) istražuju kako se prodajni proces evoluirao iz tradicionalnog pristupa fokusiranog na proizvod ka savremenim metodama usmjerenim na razumijevanje potreba kupaca, izgradnju odnosa i pružanje rješenja koja donose dodatnu vrijednost. Kroz teorijske koncepte, praktične primjere i studije slučaja, knjiga analizira ključne aspekte prodajnog menadžmenta, pregovaranja, upravljanja odnosima s kupcima (CRM), kao i utjecaj digitalizacije i novih tehnologija na prodajne procese. Namijenjena je studentima, menadžerima, prodajnim profesionalcima i svima koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine i razumjeti kako efikasna prodaja doprinosi konkurentskoj prednosti i dugoročnom poslovnom uspjehu.

Naslov originala
Contemporary sales
Prevod
Zrinka Dujmović
Dimenzije
26 x 20 cm
Broj strana
554
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 2008.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Financije za strateško odlučivanje

Financije za strateško odlučivanje

M. P. Narayanan, Vikram K. Nanda

ve što nefinansijski menadžeri treba da znaju.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano s omotom.
6,36
Megatrendovi

Megatrendovi

John Naisbitt

Deset novih smjerova razvoja koji mijenjaju naš život.

Globus, 1985.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
6,98
Blefsikon - Marketing

Blefsikon - Marketing

Graham Harding, Paul Walton
Mozaik knjiga, 1994.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
2,48
Upravljanje pomoću misija

Upravljanje pomoću misija

Pablo Cardona, Carlos Rey

Ova knjiga se bavi upravljanjem po misijama (MBM), čija je glavna ideja distribucija korporativnih misija i ciljeva na sve nivoe kompanije.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
6,88
Budućnost menadžmenta

Budućnost menadžmenta

Gary Hamel

Vodič za kreiranje sutrašnjih najboljih praksi danas. Poziv da se polako odbace zastareli sistemi i procesi i da se počne pričati o menadžmentu na nov i drugačiji način.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
9,52
Organizacijsko ponašanje

Organizacijsko ponašanje

Stephen P. Robbins, Timothy A. Judge

Dvanaesto izdanje udžbenika sa pregledom organizacionog ponašanja objašnjeno na tri nivoa: pojedinačno, u grupi i u celom organizacionom sistemu.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
32,86