Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Barry L. Reece, Gerald L. Manning

Savremena prodaja je najprodavaniji udžbenik koji prati promenljive tržišne uslove kao i sve veća očekivanja kupaca. Svrha svakog novog izdanja Savremene prodaje je da ovaj udžbenik učini što praktičnijim i primenljivijim.

Knjiga Suvremena prodaja – Stvaranje vrijednosti za kupca pruža sveobuhvatan pregled modernih prodajnih strategija s naglaskom na stvaranje dugoročne vrijednosti za kupce. Autor(i) istražuju kako se prodajni proces evoluirao iz tradicionalnog pristupa fokusiranog na proizvod ka savremenim metodama usmjerenim na razumijevanje potreba kupaca, izgradnju odnosa i pružanje rješenja koja donose dodatnu vrijednost. Kroz teorijske koncepte, praktične primjere i studije slučaja, knjiga analizira ključne aspekte prodajnog menadžmenta, pregovaranja, upravljanja odnosima s kupcima (CRM), kao i utjecaj digitalizacije i novih tehnologija na prodajne procese. Namijenjena je studentima, menadžerima, prodajnim profesionalcima i svima koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine i razumjeti kako efikasna prodaja doprinosi konkurentskoj prednosti i dugoročnom poslovnom uspjehu.

Naslov originala
Contemporary sales
Prevod
Zrinka Dujmović
Dimenzije
26 x 20 cm
Broj strana
554
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 2008.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Dva primerka su u ponudi

Primerak broj 1

Stanje:Novo
Dodato u korpu!

Primerak broj 2

Stanje:Nekorišćeno
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Outline of the U. S. economy

Outline of the U. S. economy

Peter Behr
Bureau of international information programs United States department of state, 2009.
Engleski. Latinica. Broširano.
4,98
Računovodstvo: Temelj poslovnog odlučivanja

Računovodstvo: Temelj poslovnog odlučivanja

Robert F. Meigs, Walter B. Meigs

Svetski poznati udžbenik, jednostavno nazvan Računovodstvo, zamišljen je i napisan da uvede studente i privrednike u svet računovodstva, koji je danas jedan od glavnih jezika poslovanja.

Mate d.o.o, 1999.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
21,34
Zakon o preduzećima

Zakon o preduzećima

Radomir Busarac

Komentar integralnog prečišćenog teksta sa izmenama i dopunama

Centar za stručno osposobljavanje rukovodećih kadrova, 1989.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,98
Međunarodna ekonomija / International economics

Međunarodna ekonomija / International economics

Ljubomir Baban, Goran Marijanović

Ova knjiga nudi sveobuhvatan i razumljiv prikaz glavnih tema međunarodne ekonomije od strane dvojice vrhunskih naučnika u ovoj oblasti.

Ekonomski fakultet Osijek - EFOS, 1998.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
6,82
RRiF-ov računski plan za poduzetnike

RRiF-ov računski plan za poduzetnike

Mladen Habek, Vlado Brkanić
RRiF-plus, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
3,20
Psihologija uspjeha II.

Psihologija uspjeha II.

Dale Carnegie

Kako zaboraviti brige i naći zadovoljstvo u životu.

Biblioteka popularne psihologije, 1981.
Hrvatski. Latinica. Broširano s omotom.
10,22