Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Suvremena prodaja: stvaranje vrijednosti za kupca

Barry L. Reece, Gerald L. Manning

Savremena prodaja je najprodavaniji udžbenik koji prati promenljive tržišne uslove kao i sve veća očekivanja kupaca. Svrha svakog novog izdanja Savremene prodaje je da ovaj udžbenik učini što praktičnijim i primenljivijim.

Knjiga Suvremena prodaja – Stvaranje vrijednosti za kupca pruža sveobuhvatan pregled modernih prodajnih strategija s naglaskom na stvaranje dugoročne vrijednosti za kupce. Autor(i) istražuju kako se prodajni proces evoluirao iz tradicionalnog pristupa fokusiranog na proizvod ka savremenim metodama usmjerenim na razumijevanje potreba kupaca, izgradnju odnosa i pružanje rješenja koja donose dodatnu vrijednost. Kroz teorijske koncepte, praktične primjere i studije slučaja, knjiga analizira ključne aspekte prodajnog menadžmenta, pregovaranja, upravljanja odnosima s kupcima (CRM), kao i utjecaj digitalizacije i novih tehnologija na prodajne procese. Namijenjena je studentima, menadžerima, prodajnim profesionalcima i svima koji žele unaprijediti svoje prodajne vještine i razumjeti kako efikasna prodaja doprinosi konkurentskoj prednosti i dugoročnom poslovnom uspjehu.

Naslov originala
Contemporary sales
Prevod
Zrinka Dujmović
Dimenzije
26 x 20 cm
Broj strana
554
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 2008.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Osnove korporativnih financija

Osnove korporativnih financija

Alan Marcus, Richard Arthur Brealey, Stewart Clay Myers

Knjiga Osnove korporativnih finansija objašnjava ključne finansijske koncepte i alate potrebne za donošenje poslovnih odluka, uključujući upravljanje kapitalom, procenu investicija i analizu rizika.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
30,00
Ekonomika i društveni ciljevi

Ekonomika i društveni ciljevi

John Kenneth Galbraith

John Kenneth Galbraith

Otokar Keršovani, 1979.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,16
Organizacija i poslovanje nabave

Organizacija i poslovanje nabave

Ladislav Stihović

Knjiga se bavi i specifičnostima planskog upravljanja nabavkama, karakterističnim za tadašnju socijalističku ekonomiju. Razmatraju se odnosi sa telima za planiranje, kvote, norme potrošnje i raspodela resursa.

IP Progres, 1964.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,26
The Breakdown of Nations

The Breakdown of Nations

Leopold Kohr

Ova knjiga pokazuje da su kroz povijest ljudi koji su živjeli u malim državama, gdje su politički vođe dostupni, a ne udaljeni, bili sretniji, miroljubiviji, kreativniji i napredniji.

Christopher Davies Publishers, 1957.
Engleski. Latinica. Broširano.
39,6429,73
Afrika u usponu

Afrika u usponu

Vijay Mahajan

Sa više od 900 miliona potrošača, afrički kontinent je jedno od najbrže rastućih tržišta.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
11,98
After the Welfare State: Politicians Stole Your Future, You Can Get It Back

After the Welfare State: Politicians Stole Your Future, You Can Get It Back

Tom G. Palmer

Treći naslov u seriji Jameson Books-Students for Liberti, ovo je zbirka eseja eminentnih političkih ekonomista iz celog sveta.

Jameson Books, Inc., 2012.
Engleski. Latinica. Broširano.
3,71