Osnovno opće obrazovanje odraslih i programirana nastava
Retka knjiga

Osnovno opće obrazovanje odraslih i programirana nastava

Vlado Andrilović
Urednik
Ante Marjanović
Naslovnica
Boris Dogan
Dimenzije
20,5 x 14 cm
Broj strana
171
Izdavač
Školska knjiga, Zagreb, 1973.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Oštećenja / nepogodnosti:
  • Slight damage to the cover
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Hrvatski za pripremu razredbenih ispita na fakultetima

Hrvatski za pripremu razredbenih ispita na fakultetima

Emica Calogjera

The manual is intended for everyone who is preparing to take class exams at faculties where the Croatian language is taught.

Hinus, 1997.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
8,246,18
Biblija za djecu

Biblija za djecu

Michael C. Armour
Biblijski institut, 2017.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
3,74 - 3,75
Muzička čitanka

Muzička čitanka

Truda Reich

Trude Reich's Music Reader is an educational work intended for young music lovers, as well as a wider audience. The book introduces readers to the world of music through an overview of history, musical forms, and the lives of famous composers.

Školska knjiga, 1962.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
7,625,33
Njemački za pravnike

Njemački za pravnike

Susan Šarčević, Nina Sokol
Pravni fakultet u Zagrebu, 1980.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,99
Kako njegovati i odgajati dijete

Kako njegovati i odgajati dijete

Benjamin Spock

A revolutionary parenting manual that has changed the way we raise children. This global bestseller offers practical advice based on medical knowledge and empathy, focused on the physical and emotional care of a child from birth to adolescence.

Stvarnost, 1974.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
4,25 - 6,76
Edukacija za stvaralaštvo

Edukacija za stvaralaštvo

Marko Stevanović

The book deals with various pedagogical techniques and strategies that teachers can use to encourage creative thinking in students.

Tonimir, 1997.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,98