Nauka o kontrapunktu

Nauka o kontrapunktu

Otokar Šín

Otakar Šín (23. travnja 1881. - 21. siječnja 1943.) bio je češki glazbeni skladatelj, teoretičar i pedagog.

Šínovo skladateljsko djelo temelji se na glazbi Vítězslava Nováka i Josefa Suka . Proučavanje partitura ovih majstora dovelo ga je do teoretskih problema harmonije u glazbi 20. stoljeća. Napisao je nekoliko teorijskih spisa u kojima je objavio značajna teorijska otkrića, udžbenike Uplná nauka o harmonii na základĕ melodie a rytmu (Cjeloviti tečaj harmonije na temelju melodije i ritma; 1922.; 6. izd., rev. 1949.), Nauka o kontrapunktit, imitaci a fuge (Kontrapunkt, imitacija i fuga; 1936; drugo izd. 1945) i Všeobecná nauka o hudbé (Opći glazbeni tečaj; 1949; dovršili F. Bartoš i K. Janeček).

Naslov originala
Nauka o kontrapunktit, imitaci a fuge
Prevod
Jovan Bandur
Dimenzije
22 x 16 cm
Broj strana
216
Izdavač
Prosveta, Beograd, 1949.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Srpski.

Nema primeraka u ponudi

Poslednji primerak je nedavno prodat.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Znanje, obrazovni standardi, kurikulum

Znanje, obrazovni standardi, kurikulum

Vladimir Strugar

Teorijsko - kritički pristup obrazovnoj politici u Hrvatskoj

Školske novine, 2012.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
14,22
Izabrana djela 1-3

Izabrana djela 1-3

Pero Šimleša
Pedagoški fakultet, 1980.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
Knjiga se sastoji od tri toma
12,34 - 12,36
Temelji vjere

Temelji vjere

Herbert Madinger

Priručnik za srednjoškolski i studentski vjeronauk.

Karitativni fond UPT, 1991.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,98
Ruski prema najnovijoj metodi sa oznakom naglaska i prema novom pravopisu

Ruski prema najnovijoj metodi sa oznakom naglaska i prema novom pravopisu

Pantelejmon Suhanov

Izdanje iz srpnja 1945.

Prosvjeta, 1945.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,99
Edukacija za stvaralaštvo

Edukacija za stvaralaštvo

Marko Stevanović

Knjiga se bavi različitim pedagoškim tehnikama i strategijama koje nastavnici mogu koristiti za podsticanje kreativnog mišljenja kod učenika.

Tonimir, 1997.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,98
Hrvatski govorili !

Hrvatski govorili !

Ivo Škarić

Radovi objavljeni u ovoj knjizi uglavnom opisuju standardiziranu ili nestandardiziranu, duboko normalnu prirodu hrvatskog jezika.

Školska knjiga, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
10,62