Poslovanje u vanjskoj trgovini

Poslovanje u vanjskoj trgovini

Ivo Andrijanić

Najvažnija lekcija iz knjige „Spoljna trgovina – kako poslovati u inostranstvu“ je razumevanje međunarodnih trgovinskih običaja, pojmova i pravila.

UVOD U SVET SPOLJNE TRGOVINE Spoljnotrgovinski i spoljnotrgovinski poslovi; marketinška priprema za nastupe na inostranom tržištu; kako koristiti međunarodne sajmove i međunarodne aukcije; uputstva za poslovanje na robnim berzama; kako rade specijalizovani spoljnotrgovinski posrednici; međunarodni trgovinski običaji, uslovi i pravila; transportne klauzule i njihova upotreba u praksi; spoljnotrgovinski, devizni i carinski sistem Republike Hrvatske i dr. OPERATIVNO POSLOVANJE U SPOLJNOJ TRGOVINI Upotreba poslovnih informacija u spoljnoj trgovini; kako koristiti informacije preko Interneta; kako uspostaviti poslovni odnos u inostranstvu i izabrati poslovnog partnera; preduzetništvo u spoljnoj trgovini; uputstva za osnivanje i poslovanje sopstvenog trgovinskog preduzeća u spoljnoj trgovini; kako sklapati spoljnotrgovinske poslove; izrada spoljnotrgovinskih obračuna u poslovnoj praksi; robnu, transportnu, osiguravajuću, finansijsku, carinsku i drugu poslovnu dokumentaciju u spoljnotrgovinskoj razmeni; instrumenti plaćanja u poslovanju sa inostranstvom; rizici poslovanja i osiguranje rizika u spoljnoj trgovini i dr. UPUTSTVO ZA PRAKTIČNI RAD U SPOLJNOJ TRGOVINI Priprema, ugovaranje i izvođenje spoljnotrgovinskih poslova u privrednoj praksi: izvoz, uvoz, reeksport, lizing, transfer tehnologije, zajednička ulaganja, konsignaciona prodaja inostrane robe, turistički aranžmani sa inostranstvom i dr.

Naslovnica
Ivo Andrijanić, Gvido Prister
Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
544
Izdavač
Mikrorad d.o.o., Zagreb, 2009.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-628671-8

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

„Osnove marketinga“ (2006) Filipa Kotlera, Veronike Vong, Džona Sondersa i Gerija Armstronga jedna je od najuticajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28
Socijalnim kapitalom do uspjeha

Socijalnim kapitalom do uspjeha

Wayne Baker

Kako da izvučete skrivene resurse iz vaših ličnih i poslovnih mreža.

Mate d.o.o, 2004.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,22
Međunarodna ekonomija / International economics

Međunarodna ekonomija / International economics

Ljubomir Baban, Goran Marijanović

Ova knjiga nudi sveobuhvatan i razumljiv prikaz glavnih tema međunarodne ekonomije od strane dvojice vrhunskih naučnika u ovoj oblasti.

Ekonomski fakultet Osijek - EFOS, 1998.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
6,82
Menadžment ljudskih potencijala

Menadžment ljudskih potencijala

Raymond Noe, John R. Hollenbeck, Barry Gerhart, Patrick M. Wright

U knjizi „Upravljanje ljudskim resursima“ R. A. Noe, J. R. Hollenbeck, B. Gerhart i P. M. Vright detaljno se razmatra upravljanje ljudskim resursima kao ključna komponenta u postizanju konkurentske prednosti u poslovanju.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
18,00
Kako je stroj zamijenio ruke

Kako je stroj zamijenio ruke

Peter Klemm

Kako je mašina zamenila ruke (1968) Pitera Klema istražuje razvoj tehnologije i industrijalizaciju, fokusirajući se na uticaj mašina na ljudski rad.

Školska knjiga, 1968.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,22
Das Kapital. Buch II: Der Cirkulationsprocess des Kapitals. Dritte Auflage

Das Kapital. Buch II: Der Cirkulationsprocess des Kapitals. Dritte Auflage

Karl Marx

Kapital. Kritika političke ekonomije. Drugi tom [Treće izdanje], sa predgovorom Fridriha Engelsa.

Verlag von Otto Meissner, 1903.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
340,00