Poslovanje u vanjskoj trgovini

Poslovanje u vanjskoj trgovini

Ivo Andrijanić

Najvažnija lekcija iz knjige „Spoljna trgovina – kako poslovati u inostranstvu“ je razumevanje međunarodnih trgovinskih običaja, pojmova i pravila.

UVOD U SVET SPOLJNE TRGOVINE Spoljnotrgovinski i spoljnotrgovinski poslovi; marketinška priprema za nastupe na inostranom tržištu; kako koristiti međunarodne sajmove i međunarodne aukcije; uputstva za poslovanje na robnim berzama; kako rade specijalizovani spoljnotrgovinski posrednici; međunarodni trgovinski običaji, uslovi i pravila; transportne klauzule i njihova upotreba u praksi; spoljnotrgovinski, devizni i carinski sistem Republike Hrvatske i dr. OPERATIVNO POSLOVANJE U SPOLJNOJ TRGOVINI Upotreba poslovnih informacija u spoljnoj trgovini; kako koristiti informacije preko Interneta; kako uspostaviti poslovni odnos u inostranstvu i izabrati poslovnog partnera; preduzetništvo u spoljnoj trgovini; uputstva za osnivanje i poslovanje sopstvenog trgovinskog preduzeća u spoljnoj trgovini; kako sklapati spoljnotrgovinske poslove; izrada spoljnotrgovinskih obračuna u poslovnoj praksi; robnu, transportnu, osiguravajuću, finansijsku, carinsku i drugu poslovnu dokumentaciju u spoljnotrgovinskoj razmeni; instrumenti plaćanja u poslovanju sa inostranstvom; rizici poslovanja i osiguranje rizika u spoljnoj trgovini i dr. UPUTSTVO ZA PRAKTIČNI RAD U SPOLJNOJ TRGOVINI Priprema, ugovaranje i izvođenje spoljnotrgovinskih poslova u privrednoj praksi: izvoz, uvoz, reeksport, lizing, transfer tehnologije, zajednička ulaganja, konsignaciona prodaja inostrane robe, turistički aranžmani sa inostranstvom i dr.

Naslovnica
Ivo Andrijanić, Gvido Prister
Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
544
Izdavač
Mikrorad d.o.o., Zagreb, 2009.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-628671-8

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Organizacijsko ponašanje

Organizacijsko ponašanje

Stephen P. Robbins, Timothy A. Judge

Dvanaesto izdanje udžbenika sa pregledom organizacionog ponašanja objašnjeno na tri nivoa: pojedinačno, u grupi i u celom organizacionom sistemu.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
32,86
Englesko-hrvatski ekonomski rječnik / Hrvatsko-engleski ekonomski rječnik

Englesko-hrvatski ekonomski rječnik / Hrvatsko-engleski ekonomski rječnik

Ante Babić

Novo, dopunjeno i ažurirano izdanje englesko-hrvatskog i hrvatsko-engleskog poslovnog rječnika u dva toma vrijedno je poslovnim ljudima, u vrijeme gotovo svakodnevnog pojavljivanja novih ekonomskih pojmova koji prate brojne promjene u teoriji i praksi pos

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
Knjiga se sastoji od dva toma
56,38
Strani privatni kapital i razvoj nerazvijenih zemalja - Neka iskustva Azije

Strani privatni kapital i razvoj nerazvijenih zemalja - Neka iskustva Azije

Blagoje S. Babić

Knjiga istražuje ulogu stranog kapitala u razvoju nerazvijenih zemalja. Ova knjiga proučava iskustva iz Azije i analizira kako strani kapital može doprinijeti ekonomskom napretku.

Institut za međunarodnu politiku i privredu, 1982.
Srpski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
9,98
Gartsideovi modeli poslovnih pisama i ostalih poslovnih dokumenata

Gartsideovi modeli poslovnih pisama i ostalih poslovnih dokumenata

Shirley Taylor

Jedinstvena knjiga na hrvatskom tržištu, Gartside modeli poslovnih pisama i drugih poslovnih dokumenata, u ovom potpuno revidiranom i ažuriranom petom izdanju, uključuje svaki zamislivi oblik poslovne dokumentacije.

Mate d.o.o, 2002.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
18,46
Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

David H. Bangs

Mali i srednji preduzetnici moraju da planiraju na način koji je uobičajen i prihvaćen u poslovnom svetu, kako bi ostali na tržištu.

Jakubin i sin, 1998.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,48
Strateško vođenje intervjua

Strateško vođenje intervjua

Richaurd Camp, Mary E. Vielhaber, Jack L. Simonetti

Knjiga „Strateško intervjuisanje“ bavi se tehnikama i metodama efikasnog intervjuisanja u različitim kontekstima, uključujući poslovne, novinarske, istraživačke i forenzičke intervjue.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,10