Poslovanje u vanjskoj trgovini

Poslovanje u vanjskoj trgovini

Ivo Andrijanić

Najvažnija lekcija iz knjige “Vanjska trgovina - kako poslovati s inozemstvom” je razumijevanje međunarodnih trgovačkih običaja, izraza i pravila.

UVOD U SVIJET VANJSKE TRGOVINE Vanjska trgovina i vanjskotrgovinsko poslovanje; marketinška priprema nastupa na stranom tržištu; kako koristiti međunarodne sajmove i međunarodne aukcije; upute za poslovanje na robnim burzama; kako posluju specijalizirani vanjskotrgovinski posrednici; međunarodni trgovački običaji, izrazi i pravila; transportne klauzule i njihovo korištenje u praksi; vanjskotrgovinski, devizni i carinski sustav Republike Hrvatske i dr. OPERATIVNO POSLOVANJE U VANJSKOJ TRGOVINI Korištenje poslovnih informacija u vanjskoj trgovini; kako koristiti informacije preko Interneta; kako uspostaviti poslovnu vezu u inozemstvu i odabrati poslovnog partnera; poduzetništvo u vanjskoj trgovini; upute za osnivanje i poslovanje vlastitoga trgovačkog društva u vanjskoj trgovini; kako ugovarati vanjskotrgovinske poslove; izrada vanjskotrgovinskih kalkulacija u poslovnoj praksi; robna, transportna, osiguravateljna, financijska, carinska i druga poslovna dokumentacija u vanjskoj trgovini; instrumenti plaćanja u poslovanju s inozemstvom; poslovni rizici i osiguranje od rizika u vanjskoj trgovini i dr. UPUTE ZA PRAKTIČAN RAD U VANJSKOJ TRGOVINI Priprema, ugovaranje i izvršenje vanjskotrgovinskih poslovnih transakcija u gospodarskoj praksi: izvoz, uvoz, reeksport, lizing, transfer tehnologije, zajednička ulaganja, konsignacijska prodaja strane robe, turistički aranžmani s inozemstvom i dr.

Naslovnica
Ivo Andrijanić, Gvido Prister
Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
544
Nakladnik
Mikrorad d.o.o., Zagreb, 2009.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-628671-8

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Management i poduzetništvo - 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća

Management i poduzetništvo - 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća

Knjiga “Management i poduzetništvo” namijenjena je ponajprije osobama izrazitog poduzetničkog duha, spremnim da osobnu budućnost suoče s izazovima promjenjivog tržišnog okruženja.

Mladost, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
27,82
Menadžment komercijalnih banaka

Menadžment komercijalnih banaka

Peter S. Rose

Knjiga Upravljanje komercijalnim bankama Petera S. Rosea daje detaljan uvid u poslovanje, strategije i propise poslovnih banaka, s fokusom na menadžerske izazove i financijske odluke u suvremenom bankarstvu.

Mate d.o.o, 2005.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
50,00
Damodaran o valuaciji

Damodaran o valuaciji

Aswath Damodaran

Sposobnost valuiranja imovine bitna je vještina u širokoj raznolikosti profesionalnih Okruženja: od korporativnih financija do upravljanja portfeljem i strategije.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
46,24
Kako unaprijediti prodaju

Kako unaprijediti prodaju

Aleksandar Bazala, Marijan Korošić, Zdravko Fačini
IP Progres, 1966.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,42
Management i poduzetništvo: 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća

Management i poduzetništvo: 1000 programa ulaganja za mala i srednja poduzeća

Ova knjiga je sastavni dio međunarodnog projekta Menagement i poduzetništvo u kojem sudjeluju autori iz Hrvatske, Europe i SAD-a. Temeljni cilj projekta je zemlje u razvoju upozoriti na efikasne načine postizanja gospodarskog rasta.

Mladost, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
8,266,61
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

"Osnove marketinga" (2006) autora Philipa Kotlera, Veronice Wong, Johna Saundersa i Garyja Armstronga jedna je od najutjecajnijih knjiga o marketingu.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28