Poslovanje u vanjskoj trgovini

Poslovanje u vanjskoj trgovini

Ivo Andrijanić

Najvažnija lekcija iz knjige “Vanjska trgovina - kako poslovati s inozemstvom” je razumijevanje međunarodnih trgovačkih običaja, izraza i pravila.

UVOD U SVIJET VANJSKE TRGOVINE Vanjska trgovina i vanjskotrgovinsko poslovanje; marketinška priprema nastupa na stranom tržištu; kako koristiti međunarodne sajmove i međunarodne aukcije; upute za poslovanje na robnim burzama; kako posluju specijalizirani vanjskotrgovinski posrednici; međunarodni trgovački običaji, izrazi i pravila; transportne klauzule i njihovo korištenje u praksi; vanjskotrgovinski, devizni i carinski sustav Republike Hrvatske i dr. OPERATIVNO POSLOVANJE U VANJSKOJ TRGOVINI Korištenje poslovnih informacija u vanjskoj trgovini; kako koristiti informacije preko Interneta; kako uspostaviti poslovnu vezu u inozemstvu i odabrati poslovnog partnera; poduzetništvo u vanjskoj trgovini; upute za osnivanje i poslovanje vlastitoga trgovačkog društva u vanjskoj trgovini; kako ugovarati vanjskotrgovinske poslove; izrada vanjskotrgovinskih kalkulacija u poslovnoj praksi; robna, transportna, osiguravateljna, financijska, carinska i druga poslovna dokumentacija u vanjskoj trgovini; instrumenti plaćanja u poslovanju s inozemstvom; poslovni rizici i osiguranje od rizika u vanjskoj trgovini i dr. UPUTE ZA PRAKTIČAN RAD U VANJSKOJ TRGOVINI Priprema, ugovaranje i izvršenje vanjskotrgovinskih poslovnih transakcija u gospodarskoj praksi: izvoz, uvoz, reeksport, lizing, transfer tehnologije, zajednička ulaganja, konsignacijska prodaja strane robe, turistički aranžmani s inozemstvom i dr.

Naslovnica
Ivo Andrijanić, Gvido Prister
Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
544
Nakladnik
Mikrorad d.o.o., Zagreb, 2009.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-628671-8

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Ne mari za male stvari… na poslu

Ne mari za male stvari… na poslu

Richard Carlson

Treća knjiga u seriji, Ne mari za male stvari na poslu, nastavlja uspješan niz i nudi novih sto savjeta kako smanjiti razinu stresa, ovaj put, vezanog za radno mjesto.

Algoritam, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
3,98
Faktor uspjeha

Faktor uspjeha

Robert Sharpe, David Lewis

Knjiga je, jednostavno rečeno, psihoterapijski “uradi sam” priručnik.

Biblioteka popularne psihologije, 1983.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,64
Javne financije

Javne financije

Dieter Brümmerhoff

U udžbeniku koji je pred nama govori se o analizi uzroka državnih odluka i njihovih učinaka na razna područja ekonomske aktivnosti. U prvom planu su javne financije, odnosno prihodi i rashodi države.

Mate d.o.o, 2000.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,88 - 17,46
Inventivni menadžer u 100 lekcija: Kako postati i ostati pobjednik

Inventivni menadžer u 100 lekcija: Kako postati i ostati pobjednik

Velimir Srića

Ova je knjiga na svojih blizu tri stotine stranica vrlo uspješan udžbenik inventivnog menadžmenta na mnogim sveučilištima u Hrvatskoj i široj regiji.

Znanje, 2003.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
11,75
Međunarodni ekonomski odnosi

Međunarodni ekonomski odnosi

Đurica Acin, Antonije Tasić

Ova knjiga obuhvata analizu ekonomske suradnje između različitih zemalja, trgovine, investicija, monetarne politike i drugih aspekata međunarodne ekonomije.

Institut za međunarodne ekonomske odnose, 1985.
Srpski. Latinica. Broširano.
5,28
Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Upravljanje marketingom, 12. izdanje

Philip Kotler, Kevin Lane Keller

"Upravljanje marketingom" (12. izdanje, 2008.) autora Philipa Kotlera i Kevina Lanea Kellera jedno je od najutjecajnijih djela iz područja marketinga.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
23,10