Kako je nastao novac. Priča koju svatko može i treba razumjeti

Kako je nastao novac. Priča koju svatko može i treba razumjeti

Ivan Pernar

Knjiga koja je pred Vama, napisana je isključivo iz jednog razloga. Njen cilj je da na što jednostavniji i prosječnom čitatelju razumljiv način, objasni sve aspekte, zamke i problematiku regulacije novca i financijskog sustava u RH.

Upravo zbog svoje jednostavnosti, jasnog stila i izraza, ova knjiga, pisana u formi dijaloga između mnogih aktera koji se u njoj nalaze, predstavlja izvrstan priručnik za sve one kojima nije jasno zbog čega se naša zemlja nalazi u tako dubokoj krizi, zašto se jedni sve više bogate, a oni drugi osiromašuju te zašto je dugoročna perspektiva izrazito nepovoljna.

Međutim, najveća snaga ove knjige je to što autor na vrlo logičan način, koristeći se primjerima iz prakse, ali i matematičkim dokazima raskrinkava dobro osmišljeni piramidalni sustav prijevare građana kroz financijski sustav baziran isključivo na kreditu.

Osim ukazivanja na problem, ova knjiga nudi i nešto još važnije – pogled na rješenje problema do kojeg se došlo zaključivanjem utemeljenim na logičkim i ekonomskim zakonitostima ali i empirijskom iskustvu mnogih država slične sudbine koje su uspjele izaći iz ralja ekonomske propasti.

Knjiga predstavlja prekretnicu u načinu razmišljanja njenog čitatelja, oslobađa ga od okova neizvjesnosti u pogledu budućnosti i daje jasnu perspektivu.

Izbor pred nama je zapravo jednostavan – sloboda ili ropstvo, a svatko mora izabrati za sebe kojim putem će krenuti.

Editor
Damir Trnačić
Dimensions
24 x 17 cm
Pages
103
Publisher
Vlastita naklada, Zagreb, 2014.
 
Distribution: 1,000 copies
 
Latin alphabet. Paperback.
Language: Croatian.

No copies available

The last copy was sold recently.

 

Are you interested in another book? You can search the offer using our search engine or browse books by category.

You may also be interested in these titles

Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.

Informator, 1994.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover.
14.98
Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Dominick Salvatore

The book applies economic theory (micro and macroeconomics) and methods of decision science analysis to examine how an organization can most effectively achieve its goals or objectives.

Mate d.o.o, 1994.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover.
8.12 - 21.36
Der deutsche Geschäftsbrief / Njemačko poslovno dopisivanje

Der deutsche Geschäftsbrief / Njemačko poslovno dopisivanje

Blanka Jakić

"German Business Correspondence" by Blanka Jakić is a textbook intended for students, business people and anyone who wants to master business communication skills in German.

Školska knjiga, 1971.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover.
7.32
Za svijet bez siromaštva - Socijalna poduzeća i budućnost kapitalizma

Za svijet bez siromaštva - Socijalna poduzeća i budućnost kapitalizma

Muhammad Yunus, Karl Weber
VBZ, 2009.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
9.98
Borba za nov međunarodni ekonomski poredak

Borba za nov međunarodni ekonomski poredak

Marko Vrhunec

Zbirka članaka i rasprava

Rad, 1979.
Serbian. Latin alphabet. Paperback.
4.98
Načela ekonomske sociologije

Načela ekonomske sociologije

Richard Swedberg

Knjiga koja otvara nove horizonte mišljenja kombinovanjem ekonomije, sociologije, teorije kulture i politike.

Mate d.o.o, 2006.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
8.26 - 8.32