Kako je nastao novac. Priča koju svatko može i treba razumjeti

Kako je nastao novac. Priča koju svatko može i treba razumjeti

Ivan Pernar

Knjiga koja je pred Vama, napisana je isključivo iz jednog razloga. Njen cilj je da na što jednostavniji i prosječnom čitatelju razumljiv način, objasni sve aspekte, zamke i problematiku regulacije novca i financijskog sustava u RH.

Upravo zbog svoje jednostavnosti, jasnog stila i izraza, ova knjiga, pisana u formi dijaloga između mnogih aktera koji se u njoj nalaze, predstavlja izvrstan priručnik za sve one kojima nije jasno zbog čega se naša zemlja nalazi u tako dubokoj krizi, zašto se jedni sve više bogate, a oni drugi osiromašuju te zašto je dugoročna perspektiva izrazito nepovoljna.

Međutim, najveća snaga ove knjige je to što autor na vrlo logičan način, koristeći se primjerima iz prakse, ali i matematičkim dokazima raskrinkava dobro osmišljeni piramidalni sustav prijevare građana kroz financijski sustav baziran isključivo na kreditu.

Osim ukazivanja na problem, ova knjiga nudi i nešto još važnije – pogled na rješenje problema do kojeg se došlo zaključivanjem utemeljenim na logičkim i ekonomskim zakonitostima ali i empirijskom iskustvu mnogih država slične sudbine koje su uspjele izaći iz ralja ekonomske propasti.

Knjiga predstavlja prekretnicu u načinu razmišljanja njenog čitatelja, oslobađa ga od okova neizvjesnosti u pogledu budućnosti i daje jasnu perspektivu.

Izbor pred nama je zapravo jednostavan – sloboda ili ropstvo, a svatko mora izabrati za sebe kojim putem će krenuti.

Urednik
Damir Trnačić
Dimenzije
24 x 17 cm
Broj strana
103
Nakladnik
Vlastita naklada, Zagreb, 2014.
 
Tiraž: 1.000 primjeraka
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Strateški menadžment (14. izdanje)

Strateški menadžment (14. izdanje)

Arthur A. Thompson, A. J. Strickland Iii, John E. Gamble

Knjiga "Strateški menadžment" (14. izdanje, 2008.) autora Arthura A. Thompsona, A.J. Stricklanda III i Johna E. Gamblea sveobuhvatan je udžbenik podijeljen u dva dijela.

Mate d.o.o, 2008.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,10
Blefsikon: Marketing

Blefsikon: Marketing

Graham Harding, Paul Walton
Mozaik knjiga, 1994.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
2,48
Poreklo porodice, privatne svojine i države

Poreklo porodice, privatne svojine i države

Friedrich Engels
Kultura, 1950.
Srpski. Ćirilica. Tvrde korice.
3,99
Uvod u poslovnu etiku i korporacijsku društvenu odgovornost

Uvod u poslovnu etiku i korporacijsku društvenu odgovornost

Kristijan Krkač

Po prvi puta na hrvatskom tržištu, u skladu sa svjetskim trendovima objavljena je ova knjiga posvećena poslovnoj etici te odgovornosti društveno-korporativnog poslovanja.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,88
Život kao igra

Život kao igra

Velimir Srića

Priručnik u kojemu autor profesor menadžmenta kroz niz različitih mentalnih modela, nastalih na temelju vlastitog iskustva u poslovnom i društvenom životu, nudi odgovor na niz pitanja koja si svaki poslovni čovjek postavlja.

Algoritam, 2009.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
7,32 - 14,82
Prilog kritici političke ekonomije

Prilog kritici političke ekonomije

Karl Marx
Kultura, 1960.
Srpski. Latinica. Broširano.
2,99