Strateško vođenje intervjua

Strateško vođenje intervjua

Richaurd Camp, Mary E. Vielhaber, Jack L. Simonetti

Knjiga „Strateško intervjuisanje“ bavi se tehnikama i metodama efikasnog intervjuisanja u različitim kontekstima, uključujući poslovne, novinarske, istraživačke i forenzičke intervjue.

Otkrijte tehnike strateškog intervjuisanja koje će dovesti do uspeha vaše organizacije. Ova knjiga je zgodan resurs koji opisuje proces od šest koraka za privlačenje i zadržavanje kvalitetnog zaposlenog. Kroz knjigu će menadžeri naučiti kako da smanje subjektivnost tokom intervjua, postavljaju prava pitanja i donose znatno bolje odluke o zapošljavanju. Knjiga je obogaćena brojnim ilustrovanim primerima poslovnih slučajeva i zasnovana je na širokoj bazi znanja.

Kratak sadržaj:

Postavljanje realnih ciljeva i vođenje intervjua Jasno definisanje radnih očekivanja neophodnih za uspešno obavljanje posla Postavljanje pitanja koja predviđaju sposobnost kandidata da postigne standarde rada Donošenje odluka o željenom odgovoru pre postavljanja pitanja

Naslovnica
Paula Goldstein
Dimenzije
23 x 15 cm
Broj strana
195
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 2007.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Matematički leksikon za nematematičare

Matematički leksikon za nematematičare

Zlatko Šporer

„Matematički leksikon za nematematičare” Zlatka Šporera je edukativna knjiga namenjena širokoj publici, posebno onima koji nisu stručnjaci za matematiku.

Školska knjiga, 1988.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
8,26
Ekonomija

Ekonomija

Paul A. Samuelson, William D. Nordhaus

Najpoznatiji udžbenik ekonomije daje jasan, točan i zanimljiv uvod u načela suvremene ekonomike i investicije američke i svjetske ekonomije. Ovo, petnaesto izdanje, uključuje ekonomiku zdravstva i ekonomiku zaštite okoliša.

Mate d.o.o, 2000.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
25,2422,72
Istraživanje tržišta

Istraživanje tržišta

Mira Marušić, Tihomir Vranešević

Istraživanje tržišta je decenijama prisutno kao aktivnost koja pomaže u poslovnom odlučivanju. Razumevanje i primena istraživanja tržišta postali su važna i ozbiljna komponenta poslovanja.

24 sata, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
24,32
Word Power Dictionary

Word Power Dictionary

Reader's Digest Fund for the Blind, Inc., 2005.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
13,26
Menadžment

Menadžment

Heinz Weihrich, Harold Koontz

Prevod desetog američkog izdanja knjige, koja je obogaćena mnogim novim informacijama vezanim za savremene ideje, tehnike i karakteristike menadžmenta.

Mate d.o.o, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
16,24
Osnove opće sociologije

Osnove opće sociologije

Ante Fiamengo

Knjiga predstavlja jedan od najvažnijih univerzitetskih udžbenika sociologije u Hrvatskoj i bivšoj Jugoslaviji. Delo je doživelo mnoga izdanja, uključujući i 18. izdanje iz 1990. godine, i služilo je kao temeljni udžbenik generacijama učenika.

Narodne novine, 1985.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,28