Kako do rezultata

Kako do rezultata

Clinton O. Longenecker, Jack L. Simonetti

Knjiga „Kako do rezultata“ pruža praktičan vodič za postizanje ciljeva i unapređenje lične i profesionalne efikasnosti.

Kako do rezultata je pravo rešenje! Knjiga nudi konkretne savete i pokazaće vam kako da postanete menadžer orijentisan na rezultate i kako da stvorite radno okruženje koje će izvući ono najbolje iz vaših ljudi. U knjizi autori koriste pet visokoefikasnih postavki koje predstavljaju osnovne upravljačke procedure proizašle iz istraživanja sprovedenog na menadžerima, a neophodne su za podsticanje efikasnosti i postizanje krajnjih rezultata.

Kratak sadržaj:

Potrebe za rezultatima Dovedite sve na istu talasnu dužinu: Fokusirajte se na svrhu vaše organizacije Pripremite se za borbu: Opremite svoju organizaciju alatima, potencijalom i tehnologijom Zapalite vatru efikasnosti: Stvorite klimu pogodnu za rezultate Gradite mostove na putu do rezultata, negujte međuljudske odnose Podesite svoj klavir: Kontinuirano obnavljanje

Naslovnica
Paula Goldstein
Dimenzije
23 x 15 cm
Broj strana
213
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 2007.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Rimsko pravo

Rimsko pravo

Ante Romac

„Rimsko pravo” Ante Romca je udžbenik koji daje sveobuhvatan pregled pravnog sistema starog Rima, njegovog razvoja i značaja.

Narodne novine, 1989.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
16,36
Najbolji prezenter

Najbolji prezenter

Jerry Weissman

Tehnika, stil i strategija najpoznatijeg američkog trenera javnog govora. Sticanje publike moćnim nastupom.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,12
Uvod u metode znanstvenog istraživanja u društvenim i humanističkim znanostima

Uvod u metode znanstvenog istraživanja u društvenim i humanističkim znanostima

Milko Mejovšek

Knjiga se sastoji od dva dijela i sedam poglavlja. Prvi dio obuhvaća četiri poglavlja koja se odnose na temeljna pitanja znanosti i znanstvenoistraživačkog rada. Drugim dijelom dominira multivarijantni pristup u znanosti.

Naklada Slap, 2003.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
23,12
Pedijatrijska endokrinologija

Pedijatrijska endokrinologija

Zrnka Kalafatić
Školska knjiga, 1978.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
5,98
Kaotika

Kaotika

Philip Kotler, John A. Caslione

Menadžment i marketing u turbulentnim vremenima. Neizostavan vodič za poslovne lidere koji nastoje da prežive današnje ekonomske oluje i napreduju u sutrašnjim neizbežnim turbulencijama.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano s omotom.
5,24
Strateško vođenje intervjua

Strateško vođenje intervjua

Richaurd Camp, Mary E. Vielhaber, Jack L. Simonetti

Knjiga „Strateško intervjuisanje“ bavi se tehnikama i metodama efikasnog intervjuisanja u različitim kontekstima, uključujući poslovne, novinarske, istraživačke i forenzičke intervjue.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,10