Kako do rezultata

Kako do rezultata

Clinton O. Longenecker, Jack L. Simonetti

Knjiga "Kako do rezultata" pruža praktičan vodič za postizanje ciljeva i unapređenje lične i profesionalne efikasnosti.

Kako do rezultata predstavlja pravo rješenje! Knjiga nudi konkretne savjete i pokazat će vam kako postati rezultatima orijentiran menadžer te kako stvoriti radnu okolinu koja će potaknuti ono najbolje u vašim ljudima. Autori u knjizi koriste pet postavki visoke učinkovitosti koje predstavljaju osnovne upravljačke postupke koji su proizašli iz istraživanja provedenog na menadžerima, a neophodni su za poticanje učinkovitosti i ostvarivanje krajnjih rezultata.

Kratki sadržaj:

Potrebe za rezultatima Dovodite sve na istu valnu duljinu: Usmjerite se nasmisao Vaše organizaciije Pripremite se za borbu: Opremite Vašu prganizaciju alatima, potencijalom i tehnologijom Potpirujte vatru učinkovitosti: Stvorite klimu pogodnu za rezultat Gradite mostove na putu ka rezultatima, njegujte međuljudske odnose Ugađajte Vaš klavir: Kontinuirano obnavljanje

Naslovnica
Paula Goldstein
Dimenzije
23 x 15 cm
Broj strana
213
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2007.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Novo
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Javne financije

Javne financije

Dieter Brümmerhoff

U udžbeniku koji je pred nama govori se o analizi uzroka državnih odluka i njihovih učinaka na razna područja ekonomske aktivnosti. U prvom planu su javne financije, odnosno prihodi i rashodi države.

Mate d.o.o, 2000.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,88 - 17,46
Istraživanje tržišta

Istraživanje tržišta

Mira Marušić, Tihomir Vranešević

Istraživanje tržišta već je desecima godina prisutno kao aktivnost koja pomaže u poslovnom odlučivanju. Razumijevanje i primjena istraživanja tržišta postali su važnom i ozbiljnom sastavnicom poslovanja.

24 sata, 2001.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
24,3221,89
Strateško vođenje intervjua

Strateško vođenje intervjua

Richaurd Camp, Mary E. Vielhaber, Jack L. Simonetti

Knjiga "Strateško vođenje intervjua" bavi se tehnikama i metodama efikasnog vođenja intervjua u različitim kontekstima, uključujući poslovne, novinarske, istraživačke i forenzičke intervjue.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,10
Uvod u nuklearnu energetiku

Uvod u nuklearnu energetiku

Danilo Feretić

Nuklearna je energetika multidisciplinarno područje i obuhvaća veoma širok spektar inženjerskih disciplina, koje je nemoguće obuhvati u jednoj knjizi. Svrha je ove knjige da približi ovo područje budućim energetičarima.

Školska knjiga, 1992.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
19,99
Interna medicina u praksi

Interna medicina u praksi

Milorad Mimica

Priručnik za liječnike i studente

Školska knjiga, 1975.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
9,98
Makroekonomija

Makroekonomija

Olivier Blanchard

Knjiga Makroekonomija Oliviera Blancharda daje temeljit i ažuran pregled makroekonomskih načela, teorija i politika, kombinirajući analitički pristup sa stvarnim ekonomskim primjerima.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
25,00