Načela ekonomske sociologije

Načela ekonomske sociologije

Richard Swedberg

Knjiga koja otvara nove horizonte mišljenja kombinovanjem ekonomije, sociologije, teorije kulture i politike.

Ova knjiga je namenjena da posluži kao opšti uvod u ekonomsku sociologiju, relativno novo polje u društvenim naukama koje brzo dobija na značaju, kako u Sjedinjenim Državama tako i u Evropi. Takođe, cilj knjige je da prikaže ekonomsku sociologiju iz potpuno nove perspektive i predstavi njene glavne koncepte, ideje i nalaze. Ovo je izuzetno važno zbog brzine kojom se ekonomska sociologija razvijala u proteklih deset godina, što bi je moglo učiniti jednom od ključnih konkurentskih metoda u analizi ekonomskih pojava.

Kratak sadržaj:

Klasici ekonomske sociologije Savremena ekonomska sociologija Ekonomska organizacija Kompanije Ekonomski i sociološki pristupi tržištima Tržišta u istoriji Politika i ekonomija Pravo i ekonomija Kultura i ekonomski razvoj Kultura, poverenje i potrošnja Rod i ekonomija Mačja dilema i druga pitanja za ekonomske sociologe

Ričard Svedberg je profesor sociologije na Univerzitetu Kornel, gde je ko-direktor Centra za istraživanje ekonomije i društva. Autor je knjige „Maks Veber i ideja ekonomske sociologije“, Prinston.

Naslovnica
Carmina Alvarez-Gaffin
Dimenzije
23 x 15 cm
Broj strana
380
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 2006.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Dva primerka su u ponudi

Primerak broj 1

Stanje:Nekorišćeno
Dodato u korpu!

Primerak broj 2

Stanje:Novo
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Gospodarsko pravo

Gospodarsko pravo

Vilim Gorenc

Trgovačko pravo reguliše pravne odnose između pravnih i fizičkih lica koja obavljaju privredne delatnosti i učestvuju u prometu robe, usluga, kapitala i radne snage u okviru tržišne ekonomije.

Centar za dopisno obrazovanje, 1995.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,264,21
Uravnotežena tablica rezultata

Uravnotežena tablica rezultata

Robert S. Kaplan, David P. Norton

Kaplan i Norton su kreirali „Uravnoteženu kartu pokazatelja“ kako bi pomogli kompanijama da pređu sa ideja na akciju, ostvare dugoročne ciljeve i dobiju povratne informacije o strategiji.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
25,98
Kako postići uspjeh

Kako postići uspjeh

Dominique Webb

Jedna u nizu knjiga koje se mogu naći na tržištu, ali ipak s nekim posebnostima. Pisana je vrlo lagano, čitko i jasno. Vodi čitatelja nenametljivo i obrađuje niz tema koje se lako prihvaćaju, jednostavno razumiju i još lakše usvajaju.

Galaksija, 1996.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,66
Doba neizvjesnosti

Doba neizvjesnosti

John Kenneth Galbraith

Galbraith odaje priznanje uspjehu tržišne ekonomije, ali taj sustav istovremeno, po njemu, karakteriziraju nestabilnost, neefikasnost i društvena nejednakost. Zbog toga on zagovara da državni intervencionizam kako bi se ispravilo ove nedostatke tržišta.

Stvarnost, 1981.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
9,98
Organizacijsko ponašanje

Organizacijsko ponašanje

Stephen P. Robbins, Timothy A. Judge

Dvanaesto izdanje udžbenika sa pregledom organizacionog ponašanja objašnjeno na tri nivoa: pojedinačno, u grupi i u celom organizacionom sistemu.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
32,12 - 32,86
The Welfare State We're in

The Welfare State We're in

James Bartholomew

U ovoj snažnoj knjizi, koja se sada proučava na sveučilištima u Britaniji i drugdje, James Bartholomew iznosi svetogrdni argument da je država blagostanja, bez obzira na to koliko dobro mislili njeni utemeljitelji, učinila više štete nego koristi.

Politico's Publishing, 2004.
Engleski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
15,2212,18