Računovodstvo: Temelj poslovnog odlučivanja

Računovodstvo: Temelj poslovnog odlučivanja

Robert F. Meigs, Walter B. Meigs

Svetski poznati udžbenik, jednostavno nazvan Računovodstvo, zamišljen je i napisan da uvede studente i privrednike u svet računovodstva, koji je danas jedan od glavnih jezika poslovanja.

U ovom udžbeniku akcenat je stavljen na razvoj analitičkih sposobnosti i komunikacijskih veština učenika i stručnjaka u praksi, na način da se ne samo podaci iznose, već i tumače, komentarišu i smisleno obrazlažu.

Iz kolekcije: Računovodstvo, jezik poslovanja Merenje poslovnog profita Završetak računovodstvenog ciklusa Računovodstveni sistemi, interna kontrola, revizije Kontrola monetarnih transakcija Potraživanja od kupaca i potraživanja od hartija od vrednosti Postrojenja i oprema, amortizacija, nematerijalna ulaganja Partnerstva Računovodstveni koncepti, profesionalno rasuđivanje i etičko ponašanje Ulaganje u korporativne hartije od vrednosti Porez na dobit i poslovne odluke Uvod u upravljačko računovodstvo

Naslov originala
Accounting: The Basis ofor Business Decisions
Prevod
Zoran Barac, Bruno Šegota
Dimenzije
26 x 21 cm
Broj strana
1223
Izdavač
Mate d.o.o, Zagreb, 1999.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53607-036-7

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Nekorišćeno
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Vrijeme Europe

Vrijeme Europe

Josip Glaurdić

Prvi put na hrvatskom jeziku knjiga koja otkriva neverovatne međunarodne okolnosti u kojima je nastala hrvatska država.

Mate d.o.o, 2011.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
8,94
Historijski materijalizam i filozofija Benedetta Crocea

Historijski materijalizam i filozofija Benedetta Crocea

Antonio Gramsci
Naprijed, 1958.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
6,99
Prilog kritici političke ekonomije

Prilog kritici političke ekonomije

Karl Marx
Kultura, 1960.
Srpski. Latinica. Broširano.
2,99
Blefsikon - Marketing

Blefsikon - Marketing

Graham Harding, Paul Walton
Mozaik knjiga, 1994.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
2,48
The Bottom Billion: Why the Poorest Countries are Failing and What Can Be Done About It

The Bottom Billion: Why the Poorest Countries are Failing and What Can Be Done About It

Paul Collier

U univerzalno hvaljenoj i nagrađivanoj The Bottom Billion, Paul Collier otkriva da pedeset propalih država--domovine za jednu milijardu najsiromašnijih ljudi na Zemlji-predstavljaju središnji izazov svijeta u razvoju u dvadeset i prvom stoljeću.

Oxford University Press, 2008.
Engleski. Latinica. Broširano.
3,75
Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

David H. Bangs

Mali i srednji preduzetnici moraju da planiraju na način koji je uobičajen i prihvaćen u poslovnom svetu, kako bi ostali na tržištu.

Jakubin i sin, 1998.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,48