
Strateški menadžment (14. izdanje)
Knjiga "Strateški menadžment" (14. izdanje, 2008.) autora Arthura A. Thompsona, A.J. Stricklanda III i Johna E. Gamblea sveobuhvatan je udžbenik podijeljen u dva dijela.
Prvi dio obrađuje koncepte i tehnike izrade i provedbe strategije menadžmenta kroz 13 poglavlja koja pokrivaju teme poput analize vanjskog okruženja, vrednovanja resursa, generičkih konkurentskih strategija, diverzifikacije te etike i društvene odgovornosti. Drugi dio sadrži 37 poslovnih slučajeva iz prakse, uključujući poznate tvrtke poput Starbucksa, Netflixa, Dell Computera i McDonald'sa, pružajući čitateljima praktičan uvid u primjenu strateških koncepata. Ovo izdanje prilagođeno je najnovijim trendovima i promjenama u području strateškog menadžmenta, čineći ga neizostavnim udžbenikom za studente i profesionalce u menadžmentu.
Jedan primjerak je u ponudi