Pričanje priča – stvaranje priča

Pričanje priča – stvaranje priča

Vladimira Velički

Cilj je ove knjige je pojasniti utjecaj priča i bajki na dječji život te dati konkretne poticaje za pričanje, i u pedagoškoj, odnosno metodičkoj praksi (studenti, dječji vrtići, osnovna škola) i u obitelji.

Osim o važnosti bajki, u knjizi je riječ i o ostalim kvalitetnim narativnim tekstovima koje možemo usmeno prenijeti djeci, o važnosti pričanja te o mogućim načinima učenja pričanja priča.

Urednik
Damir Domišljanović
Naslovnica
Irena Lenard
Dimenzije
24,5 x 17,5 cm
Broj strana
184
Nakladnik
Alfa, Zagreb, 2013.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Od čina do misli: Ogled iz komparativne psihologije

Od čina do misli: Ogled iz komparativne psihologije

Henri Wallon

Francuski psiholog Henri Wallon autor je mnogih djela iz oblasti dječje psihologije. Osnovu njegova znanstvena gledanja čine genetičko poimanje psihičkih procesa i široko postavljena metodika istraživanja.

Naprijed, 1959.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
11,54
Izabrana djela 1-3

Izabrana djela 1-3

Pero Šimleša
Pedagoški fakultet, 1980.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
Knjiga se sastoji od tri toma
12,34 - 12,36
Kvalitetno djelovati - dobro se osjećati

Kvalitetno djelovati - dobro se osjećati

2. Stručni i znanstveni skup.

Centar za predškolski odgoj, 1999.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
1,98
Drugo lice jednine

Drugo lice jednine

Joško Barbir
Hrvatsko futurološko društvo, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,13
Uvod u didaktiku hrvatskoga jezika

Uvod u didaktiku hrvatskoga jezika

Anđelka Peko, Ana Pintarić

Udžbenik je organizovan u pet poglavlja: ​​Obrazovanje – vaspitanje – nastava; Svrha, ciljevi i zadaci obrazovanja i nastave; Sadržaj i organizacione osnove nastave; Tok nastavnog procesa i vrednovanje obrazovanja.

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, 1999.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
11,98
Metodički ogledi

Metodički ogledi

Časopis za filozofiju odgoja.

Hrvatsko filozofsko društvo, 1994.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,98