Pričanje priča – stvaranje priča

Pričanje priča – stvaranje priča

Vladimira Velički

Cilj ove knjige je da objasni uticaj priča i bajki na život dece i da pruži konkretne podsticaje za pripovedanje, kako u pedagoškoj i metodičkoj praksi (učenici, vrtići, osnovne škole), tako i u porodici.

Pored značaja bajki, knjiga razmatra i druge kvalitetne narativne tekstove koje možemo usmeno preneti deci, značaj pripovedanja i moguće načine učenja pripovedanja.

Urednik
Damir Domišljanović
Naslovnica
Irena Lenard
Dimenzije
24,5 x 17,5 cm
Broj strana
184
Izdavač
Alfa, Zagreb, 2013.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Enciklopedijski rječnik pedagogije

Enciklopedijski rječnik pedagogije

Matica hrvatska, 1963.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
16,12
Salezijanska škola u Europi

Salezijanska škola u Europi

The book presents a scientific and pedagogical research into the Salesian educational system in the European context, with particular emphasis on its spiritual and educational dimension.

Salezijanska klasična gimnazija, 1997.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
3,82
Specijalna pedagogika

Specijalna pedagogika

Miloš Sovak
Savez društava defektologa SR Srbije, 1979.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,50
Higijena i škola

Higijena i škola

Živko Prebeg, Živka Prebeg
Školska knjiga, 1982.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
5,50
Kako razgovarati s djecom da bi bolje učila: kod kuće i u školi

Kako razgovarati s djecom da bi bolje učila: kod kuće i u školi

Adele Faber, Elaine Mazlish, Lysa Nyberg, Rosalin Anstine Templeton

This book will be a valuable help to parents and teachers and will show them how to communicate with children in order to motivate them to learn.

Mozaik knjiga, 2000.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
7,54 - 7,56
Edukacija za stvaralaštvo

Edukacija za stvaralaštvo

Marko Stevanović

The book deals with various pedagogical techniques and strategies that teachers can use to encourage creative thinking in students.

Tonimir, 1997.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,98