Pričanje priča – stvaranje priča

Pričanje priča – stvaranje priča

Vladimira Velički

Cilj ove knjige je da objasni uticaj priča i bajki na život dece i da pruži konkretne podsticaje za pripovedanje, kako u pedagoškoj i metodičkoj praksi (učenici, vrtići, osnovne škole), tako i u porodici.

Pored značaja bajki, knjiga razmatra i druge kvalitetne narativne tekstove koje možemo usmeno preneti deci, značaj pripovedanja i moguće načine učenja pripovedanja.

Urednik
Damir Domišljanović
Naslovnica
Irena Lenard
Dimenzije
24,5 x 17,5 cm
Broj strana
184
Izdavač
Alfa, Zagreb, 2013.
 
Latinica. Tvrde korice.
Jezik: Hrvatski.

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Djeca, roditelji i odgoj: Kako razumijeti i odgajati djecu

Djeca, roditelji i odgoj: Kako razumijeti i odgajati djecu

Claudia Boschitz

Sve o razvoju i odgoju djece od novorođenčeta do puberteta

Naklada Fran, 2004.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
16,38
Slikovni rječnik za djecu

Slikovni rječnik za djecu

Hrvatsko-englesko-nemački slikovni rječnik za djecu najpopularnija je knjiga za početno učenje stranih jezika. Podstiče rano interesovanje za učenje glavnih svetskih jezika za decu predškolskog uzrasta, a služi i kao dopunski udžbenik za školsku decu.

Mosta, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
22,42
Drugo lice jednine

Drugo lice jednine

Joško Barbir
Hrvatsko futurološko društvo, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,13
Odgoj i obrazovanje u dječjem vrtiću

Odgoj i obrazovanje u dječjem vrtiću

Anka Došen-Dobud
Pedagoško-književni zbor, 1977.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,98
Uvod u didaktiku hrvatskoga jezika

Uvod u didaktiku hrvatskoga jezika

Anđelka Peko, Ana Pintarić

Das Lehrbuch ist in fünf Kapitel gegliedert: Bildung – Bildung – Unterricht; Zweck, Ziele und Aufgaben von Bildung und Unterricht; Inhaltliche und organisatorische Grundlagen der Lehre; Der Ablauf des Lehrprozesses und die Bewertung der Bildung.

Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera, 1999.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
11,98