Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima : teorijski pristup

Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima : teorijski pristup

Josipa Bašić, Nivex Koller-Trbović, Antonija Žižak

Ispitujući poremećaje u ponašanju predškolske djece, autorice su došle do spoznaje o potrebi novih metoda rada - integralne metode - koja pledira za rast zdrava djeteta i njegovu socijalizaciju u obitelj i dječje vrtiće.

Cilj nam je utemeljiti integralnu metodu u čijoj se osnovi nalazi izvorište onih primarnih preventivnih aktivnosti koje bi, od samog početka, djetetov razvoj usmjerile tako da odraste u zdravu osobu. Pritom se posebno usmjeravamo na proučavanje i podupiranje socijalnog i emotivnog razvoja djeteta, premda se ne zanemaruje ni spoznajno i psihomotorno područje djetetova razvoja. Uvjereni smo da su, uz roditeljski dom, dječje ustanove (vrtići) one sredine, koje svojim koordiniranim djelovanjem omogućuju optimalan razvoj djeteta. Stoga želimo djelovati upravo u tom smjeru, obogaćujući kontekst vrtića primarnom prevencijom, tako da uistinu pomogne i djetetu i roditelju. U dječje ustanove ulaze djeca u životnoj dobi u kojoj su izrazito prijemčiva za sve utjecaje, dakle i za one koji će poticati razvoj zdrave ličnosti, ali i one okolnosti što nepovoljno djeluju na razvoj djeteta.

IZ SADRŽAJA

  • Uvodne stranice
  • TEORIJSKI OKVIR
    1. Teorije učenja
  • 1.1. Tolmanova teorija
  • 1.2. Geštalističke teorije učenja
  • 1.3. Piagetova teorija
  • 1.4. Iskustveno učenje A. H. Maslowa
  • 1.5. Rogersov pristup učenju
    1. Komunikacijski procesi
  • 2.1. Verbalna komunikacija
  • 2.2. Neverbalna komunikacija
  • 2.3. Gordonov model uspješnih odnosa
  • 2.4. Slušanje u komunikaciji
  • 2.5. Feedback u komunikaciji
    1. Teorije potreba
  • 3.1. Teorije ljudske motivacije - potrebe po A. H. Maslowu
  • 3.2. Teorija kontrole - potrebe W. Glassera
  • 3.3. Potrebe i njihovo zadovoljavanje kod predškolske djece

RAZVOJ I POREMEĆAJI U PONAŠANJU DJECE PREDŠKOLSKE DOBI

    1. Emocionalni razvoj
    1. Socijalni razvoj
    1. Poremećaji u razvoju i ponašanju djece predškolske dobi
  • 3.1. Poremećaji u socijalnom razvoju
  • 3.2. Poremećaji u emocionalnom razvoju
  • 3.3. Poremećaji navika - iskazuju se na tjelesnom planu

OBITELJ I DJECA PREDŠKOLSKE DOBI

    1. Obitelj i razvoj ličnosti djeteta
    1. Obitelj, odgoj i poremećaji u ponašanju djece
    1. Pristup radu i suradnji s obiteljima u predškolskim ustanovama

PRIMJENA INTEGRALNE METODE

    1. Integralna metoda u radu s predškolskom djecom
    1. Integralna metoda u radu s roditeljima predškolske djece
  • Umjesto zaključka
  • Literatura

Urednik
Vanja Monti Graovac
Ilustracije
Zlatko Modrić
Dimenzije
25 x 16 cm
Broj strana
111
Izdavač
Alinea, Zagreb
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Nema primeraka u ponudi

Poslednji primerak je nedavno prodat.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Integralna metoda u primjeni

Integralna metoda u primjeni

Josipa Bašić, Antonija Žižak, Nivex Koller-Trbović

Treća knjiga u nizu o integralnoj metodi u radu s predškolskom djecom nastala je iz potrebe da se, uz teorijski temelj, objasni i njena praktična primjena.

Alinea, 1998.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,54
Sve o ljubavi i seksu

Sve o ljubavi i seksu

Stuart Holroyd, Susan Holroyd

Autori ove knjige daju razumne i proverene savete o svemu u vezi sa seksom, od psihologije do tehnike, od pravila ponašanja do konkretnih problema.

Rad, 1984.
Srpski. Latinica. Tvrde korice.
7,32
Salezijanska škola u Europi

Salezijanska škola u Europi

Knjiga predstavlja naučno i pedagoško istraživanje salezijanskog obrazovnog sistema u evropskom kontekstu, sa posebnim akcentom na njegovu duhovnu i obrazovnu dimenziju.

Salezijanska klasična gimnazija, 1997.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
3,82
Komunikacije u dopisnom obrazovanju

Komunikacije u dopisnom obrazovanju

Silvije Pongrac
Školske novine, 1985.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
3,99 - 4,02
Nikad više bez riječi – Savjetnik za mlade o izražavanju i sporazumijevanju

Nikad više bez riječi – Savjetnik za mlade o izražavanju i sporazumijevanju

Elisabeth Bonneau
Mozaik knjiga, 2004.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,28
Metodika nastave filma na općeobrazovnoj razini

Metodika nastave filma na općeobrazovnoj razini

Stjepko Težak

Metodika filmske nastave je osnovni priručnik za nastavu filma kao dela medijske kulture u osnovnoj školi, sveobuhvatan i sveobuhvatan izvor znanja za učenike i profesore, ali i za sve druge zainteresovane čitaoce.

Školska knjiga, 1990.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
16,9815,28