
Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima : teorijski pristup
Ispitujući poremećaje u ponašanju predškolske djece, autorice su došle do spoznaje o potrebi novih metoda rada - integralne metode - koja pledira za rast zdrava djeteta i njegovu socijalizaciju u obitelj i dječje vrtiće.
Cilj nam je utemeljiti integralnu metodu u čijoj se osnovi nalazi izvorište onih primarnih preventivnih aktivnosti koje bi, od samog početka, djetetov razvoj usmjerile tako da odraste u zdravu osobu. Pritom se posebno usmjeravamo na proučavanje i podupiranje socijalnog i emotivnog razvoja djeteta, premda se ne zanemaruje ni spoznajno i psihomotorno područje djetetova razvoja. Uvjereni smo da su, uz roditeljski dom, dječje ustanove (vrtići) one sredine, koje svojim koordiniranim djelovanjem omogućuju optimalan razvoj djeteta. Stoga želimo djelovati upravo u tom smjeru, obogaćujući kontekst vrtića primarnom prevencijom, tako da uistinu pomogne i djetetu i roditelju. U dječje ustanove ulaze djeca u životnoj dobi u kojoj su izrazito prijemčiva za sve utjecaje, dakle i za one koji će poticati razvoj zdrave ličnosti, ali i one okolnosti što nepovoljno djeluju na razvoj djeteta.
IZ SADRŽAJA
- Uvodne stranice
- TEORIJSKI OKVIR
- Teorije učenja
- 1.1. Tolmanova teorija
- 1.2. Geštalističke teorije učenja
- 1.3. Piagetova teorija
- 1.4. Iskustveno učenje A. H. Maslowa
- 1.5. Rogersov pristup učenju
- Komunikacijski procesi
- 2.1. Verbalna komunikacija
- 2.2. Neverbalna komunikacija
- 2.3. Gordonov model uspješnih odnosa
- 2.4. Slušanje u komunikaciji
- 2.5. Feedback u komunikaciji
- Teorije potreba
- 3.1. Teorije ljudske motivacije - potrebe po A. H. Maslowu
- 3.2. Teorija kontrole - potrebe W. Glassera
- 3.3. Potrebe i njihovo zadovoljavanje kod predškolske djece
RAZVOJ I POREMEĆAJI U PONAŠANJU DJECE PREDŠKOLSKE DOBI
- Emocionalni razvoj
- Socijalni razvoj
- Poremećaji u razvoju i ponašanju djece predškolske dobi
- 3.1. Poremećaji u socijalnom razvoju
- 3.2. Poremećaji u emocionalnom razvoju
- 3.3. Poremećaji navika - iskazuju se na tjelesnom planu
OBITELJ I DJECA PREDŠKOLSKE DOBI
- Obitelj i razvoj ličnosti djeteta
- Obitelj, odgoj i poremećaji u ponašanju djece
- Pristup radu i suradnji s obiteljima u predškolskim ustanovama
PRIMJENA INTEGRALNE METODE
- Integralna metoda u radu s predškolskom djecom
- Integralna metoda u radu s roditeljima predškolske djece
- Umjesto zaključka
- Literatura
Nema primeraka u ponudi
Poslednji primerak je nedavno prodat.