Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima : teorijski pristup

Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima : teorijski pristup

Josipa Bašić, Nivex Koller-Trbović, Antonija Žižak

Ispitujući poremećaje u ponašanju predškolske djece, autorice su došle do spoznaje o potrebi novih metoda rada - integralne metode - koja pledira za rast zdrava djeteta i njegovu socijalizaciju u obitelj i dječje vrtiće.

Cilj nam je utemeljiti integralnu metodu u čijoj se osnovi nalazi izvorište onih primarnih preventivnih aktivnosti koje bi, od samog početka, djetetov razvoj usmjerile tako da odraste u zdravu osobu. Pritom se posebno usmjeravamo na proučavanje i podupiranje socijalnog i emotivnog razvoja djeteta, premda se ne zanemaruje ni spoznajno i psihomotorno područje djetetova razvoja. Uvjereni smo da su, uz roditeljski dom, dječje ustanove (vrtići) one sredine, koje svojim koordiniranim djelovanjem omogućuju optimalan razvoj djeteta. Stoga želimo djelovati upravo u tom smjeru, obogaćujući kontekst vrtića primarnom prevencijom, tako da uistinu pomogne i djetetu i roditelju. U dječje ustanove ulaze djeca u životnoj dobi u kojoj su izrazito prijemčiva za sve utjecaje, dakle i za one koji će poticati razvoj zdrave ličnosti, ali i one okolnosti što nepovoljno djeluju na razvoj djeteta.

IZ SADRŽAJA

  • Uvodne stranice
  • TEORIJSKI OKVIR
    1. Teorije učenja
  • 1.1. Tolmanova teorija
  • 1.2. Geštalističke teorije učenja
  • 1.3. Piagetova teorija
  • 1.4. Iskustveno učenje A. H. Maslowa
  • 1.5. Rogersov pristup učenju
    1. Komunikacijski procesi
  • 2.1. Verbalna komunikacija
  • 2.2. Neverbalna komunikacija
  • 2.3. Gordonov model uspješnih odnosa
  • 2.4. Slušanje u komunikaciji
  • 2.5. Feedback u komunikaciji
    1. Teorije potreba
  • 3.1. Teorije ljudske motivacije - potrebe po A. H. Maslowu
  • 3.2. Teorija kontrole - potrebe W. Glassera
  • 3.3. Potrebe i njihovo zadovoljavanje kod predškolske djece

RAZVOJ I POREMEĆAJI U PONAŠANJU DJECE PREDŠKOLSKE DOBI

    1. Emocionalni razvoj
    1. Socijalni razvoj
    1. Poremećaji u razvoju i ponašanju djece predškolske dobi
  • 3.1. Poremećaji u socijalnom razvoju
  • 3.2. Poremećaji u emocionalnom razvoju
  • 3.3. Poremećaji navika - iskazuju se na tjelesnom planu

OBITELJ I DJECA PREDŠKOLSKE DOBI

    1. Obitelj i razvoj ličnosti djeteta
    1. Obitelj, odgoj i poremećaji u ponašanju djece
    1. Pristup radu i suradnji s obiteljima u predškolskim ustanovama

PRIMJENA INTEGRALNE METODE

    1. Integralna metoda u radu s predškolskom djecom
    1. Integralna metoda u radu s roditeljima predškolske djece
  • Umjesto zaključka
  • Literatura

Urednik
Vanja Monti Graovac
Ilustracije
Zlatko Modrić
Dimenzije
25 x 16 cm
Broj strana
111
Izdavač
Alinea, Zagreb
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Nema primeraka u ponudi

Poslednji primerak je nedavno prodat.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Integralna metoda u primjeni

Integralna metoda u primjeni

Josipa Bašić, Antonija Žižak, Nivex Koller-Trbović

Treća knjiga u nizu o integralnoj metodi u radu s predškolskom djecom nastala je iz potrebe da se, uz teorijski temelj, objasni i njena praktična primjena.

Alinea, 1998.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,54
Škola i kultura : ili, univerzitet - plen životinja

Škola i kultura : ili, univerzitet - plen životinja

Roger Ikor

Autor duhovito i ogorčeno opisuje suvremeno francusko obrazovanje, koje je, po njegovom mišljenju, postalo utilitarističko i tehnokratsko. Škole su se pretvorile u ustanove za tlačenje, a iza raznih "reformi" krije se obmana, čije žrtve su djeca i mladi.

Biblioteka XX vek, 1980.
Srpski. Latinica. Broširano.
5,32
Upoznavanje predškolske djece s okolinom

Upoznavanje predškolske djece s okolinom

Milena Roller-Halačev

Priručnik za odgajatelje u dječjim vrtićima.

Školska knjiga, 1982.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,50
The illustrated flag handbook

The illustrated flag handbook

Maria Costantino

Vodič za 250 zastava iz celog sveta, sve ilustrovane u četiri boje i potpuno ažurirane u uključenim zemljama. Uključuje nacionalne, organizacione, međunarodne i pokrajinske zastave, kao i objašnjenje simbolike zastave.

Silverdale books, 2002.
Engleski. Latinica. Broširano.
13,8810,41
Posebno dijete

Posebno dijete

Aleksandra Krampač-Grljušić, Ivana Marinić

Priručnik za učitelje u radu s djecom s posebnim obrazovnim potrebama

Grafika, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,24
Komunikacije u dopisnom obrazovanju

Komunikacije u dopisnom obrazovanju

Silvije Pongrac
Školske novine, 1985.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
3,99 - 4,02