Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima : teorijski pristup

Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima : teorijski pristup

Josipa Bašić, Nivex Koller-Trbović, Antonija Žižak

Ispitujući poremećaje u ponašanju predškolske djece, autorice su došle do spoznaje o potrebi novih metoda rada - integralne metode - koja pledira za rast zdrava djeteta i njegovu socijalizaciju u obitelj i dječje vrtiće.

Cilj nam je utemeljiti integralnu metodu u čijoj se osnovi nalazi izvorište onih primarnih preventivnih aktivnosti koje bi, od samog početka, djetetov razvoj usmjerile tako da odraste u zdravu osobu. Pritom se posebno usmjeravamo na proučavanje i podupiranje socijalnog i emotivnog razvoja djeteta, premda se ne zanemaruje ni spoznajno i psihomotorno područje djetetova razvoja. Uvjereni smo da su, uz roditeljski dom, dječje ustanove (vrtići) one sredine, koje svojim koordiniranim djelovanjem omogućuju optimalan razvoj djeteta. Stoga želimo djelovati upravo u tom smjeru, obogaćujući kontekst vrtića primarnom prevencijom, tako da uistinu pomogne i djetetu i roditelju. U dječje ustanove ulaze djeca u životnoj dobi u kojoj su izrazito prijemčiva za sve utjecaje, dakle i za one koji će poticati razvoj zdrave ličnosti, ali i one okolnosti što nepovoljno djeluju na razvoj djeteta.

IZ SADRŽAJA

  • Uvodne stranice
  • TEORIJSKI OKVIR
    1. Teorije učenja
  • 1.1. Tolmanova teorija
  • 1.2. Geštalističke teorije učenja
  • 1.3. Piagetova teorija
  • 1.4. Iskustveno učenje A. H. Maslowa
  • 1.5. Rogersov pristup učenju
    1. Komunikacijski procesi
  • 2.1. Verbalna komunikacija
  • 2.2. Neverbalna komunikacija
  • 2.3. Gordonov model uspješnih odnosa
  • 2.4. Slušanje u komunikaciji
  • 2.5. Feedback u komunikaciji
    1. Teorije potreba
  • 3.1. Teorije ljudske motivacije - potrebe po A. H. Maslowu
  • 3.2. Teorija kontrole - potrebe W. Glassera
  • 3.3. Potrebe i njihovo zadovoljavanje kod predškolske djece

RAZVOJ I POREMEĆAJI U PONAŠANJU DJECE PREDŠKOLSKE DOBI

    1. Emocionalni razvoj
    1. Socijalni razvoj
    1. Poremećaji u razvoju i ponašanju djece predškolske dobi
  • 3.1. Poremećaji u socijalnom razvoju
  • 3.2. Poremećaji u emocionalnom razvoju
  • 3.3. Poremećaji navika - iskazuju se na tjelesnom planu

OBITELJ I DJECA PREDŠKOLSKE DOBI

    1. Obitelj i razvoj ličnosti djeteta
    1. Obitelj, odgoj i poremećaji u ponašanju djece
    1. Pristup radu i suradnji s obiteljima u predškolskim ustanovama

PRIMJENA INTEGRALNE METODE

    1. Integralna metoda u radu s predškolskom djecom
    1. Integralna metoda u radu s roditeljima predškolske djece
  • Umjesto zaključka
  • Literatura

Urednik
Vanja Monti Graovac
Ilustracije
Zlatko Modrić
Dimenzije
25 x 16 cm
Broj strana
111
Nakladnik
Alinea, Zagreb
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Nema primjeraka u ponudi

Poslednji primjerak je nedavno prodan.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Integralna metoda u primjeni

Integralna metoda u primjeni

Josipa Bašić, Antonija Žižak, Nivex Koller-Trbović

Treća knjiga u nizu o integralnoj metodi u radu s predškolskom djecom nastala je iz potrebe da se, uz teorijski temelj, objasni i njena praktična primjena.

Alinea, 1998.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,54
The oxford paperback dictionary & thesaurus

The oxford paperback dictionary & thesaurus

Julia Elliott
Oxford University Press, 1997.
Engleski. Latinica. Broširano.
3,99
Slobodna deca Samerhila

Slobodna deca Samerhila

Alexander S. Neill

Slobodna djeca Summerhilla je knjiga o engleskom internatu Summerhill School čiji je ravnatelj A. S. Neill svoje radikalne ideje o obrazovanju u ovoj knjizi predstavio javnosti. Predgovor je napisao Erich Fromm.

BIGZ, 1988.
Srpski. Latinica. Broširano.
6,22
Priručnik za nastavnika: uz udžbenik ˝Jezik, izražavanje i stvaranje˝

Priručnik za nastavnika: uz udžbenik ˝Jezik, izražavanje i stvaranje˝

Stjepko Težak

za V. razred osnovne škole

Školska knjiga, 1984.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,98
Biblija za djecu

Biblija za djecu

Michael C. Armour

Ovo popularno izdanje Biblije za djecu donosi omiljene biblijske priče ispričane na prilagođen način za predškolski i osnovnoškolski uzrast. Biblija je ekumenskog karaktera i koristi se u mnogim vrtićima i školama diljem Hrvatske.

Biblijski institut, 2017.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
3,74 - 3,75
Alternativne škole (Didaktičke i pedagoške koncepcije)

Alternativne škole (Didaktičke i pedagoške koncepcije)

Milan Matijević

Ova knjiga istražuje različite didaktičke i pedagoške koncepcije koje karakteriziraju rad alternativnih i slobodnih škola.

Institut za pedagogijska istraživanja, 1994.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,22