Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima : teorijski pristup

Integralna metoda u radu s predškolskom djecom i njihovim roditeljima : teorijski pristup

Josipa Bašić, Nivex Koller-Trbović, Antonija Žižak

Ispitujući poremećaje u ponašanju predškolske djece, autorice su došle do spoznaje o potrebi novih metoda rada - integralne metode - koja pledira za rast zdrava djeteta i njegovu socijalizaciju u obitelj i dječje vrtiće.

Cilj nam je utemeljiti integralnu metodu u čijoj se osnovi nalazi izvorište onih primarnih preventivnih aktivnosti koje bi, od samog početka, djetetov razvoj usmjerile tako da odraste u zdravu osobu. Pritom se posebno usmjeravamo na proučavanje i podupiranje socijalnog i emotivnog razvoja djeteta, premda se ne zanemaruje ni spoznajno i psihomotorno područje djetetova razvoja. Uvjereni smo da su, uz roditeljski dom, dječje ustanove (vrtići) one sredine, koje svojim koordiniranim djelovanjem omogućuju optimalan razvoj djeteta. Stoga želimo djelovati upravo u tom smjeru, obogaćujući kontekst vrtića primarnom prevencijom, tako da uistinu pomogne i djetetu i roditelju. U dječje ustanove ulaze djeca u životnoj dobi u kojoj su izrazito prijemčiva za sve utjecaje, dakle i za one koji će poticati razvoj zdrave ličnosti, ali i one okolnosti što nepovoljno djeluju na razvoj djeteta.

IZ SADRŽAJA

  • Uvodne stranice
  • TEORIJSKI OKVIR
    1. Teorije učenja
  • 1.1. Tolmanova teorija
  • 1.2. Geštalističke teorije učenja
  • 1.3. Piagetova teorija
  • 1.4. Iskustveno učenje A. H. Maslowa
  • 1.5. Rogersov pristup učenju
    1. Komunikacijski procesi
  • 2.1. Verbalna komunikacija
  • 2.2. Neverbalna komunikacija
  • 2.3. Gordonov model uspješnih odnosa
  • 2.4. Slušanje u komunikaciji
  • 2.5. Feedback u komunikaciji
    1. Teorije potreba
  • 3.1. Teorije ljudske motivacije - potrebe po A. H. Maslowu
  • 3.2. Teorija kontrole - potrebe W. Glassera
  • 3.3. Potrebe i njihovo zadovoljavanje kod predškolske djece

RAZVOJ I POREMEĆAJI U PONAŠANJU DJECE PREDŠKOLSKE DOBI

    1. Emocionalni razvoj
    1. Socijalni razvoj
    1. Poremećaji u razvoju i ponašanju djece predškolske dobi
  • 3.1. Poremećaji u socijalnom razvoju
  • 3.2. Poremećaji u emocionalnom razvoju
  • 3.3. Poremećaji navika - iskazuju se na tjelesnom planu

OBITELJ I DJECA PREDŠKOLSKE DOBI

    1. Obitelj i razvoj ličnosti djeteta
    1. Obitelj, odgoj i poremećaji u ponašanju djece
    1. Pristup radu i suradnji s obiteljima u predškolskim ustanovama

PRIMJENA INTEGRALNE METODE

    1. Integralna metoda u radu s predškolskom djecom
    1. Integralna metoda u radu s roditeljima predškolske djece
  • Umjesto zaključka
  • Literatura

Urednik
Vanja Monti Graovac
Ilustracije
Zlatko Modrić
Dimenzije
25 x 16 cm
Broj strana
111
Nakladnik
Alinea, Zagreb
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.

Nema primjeraka u ponudi

Poslednji primjerak je nedavno prodan.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Znanje, obrazovni standardi, kurikulum

Znanje, obrazovni standardi, kurikulum

Vladimir Strugar

Teorijsko - kritički pristup obrazovnoj politici u Hrvatskoj

Školske novine, 2012.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
14,22
Povijesni put šegrtske škole, ili crtice za povijest školstva u Vinkovcima 1888-1978

Povijesni put šegrtske škole, ili crtice za povijest školstva u Vinkovcima 1888-1978

Himzo Nuhanović

Uz knjigu se nalazi i mapa s tabelarnim pregledom zanimanja 1888-1948 godine.

Školski centar "Silvije Strahimir Kranjčević", 1978.
Hrvatski. Latinica. Broširano s ovitkom.
7,64
Izabrana djela 1-3

Izabrana djela 1-3

Pero Šimleša
Pedagoški fakultet, 1980.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
Knjiga se sastoji od tri toma
12,34 - 12,36
Njemački za pravnike

Njemački za pravnike

Susan Šarčević, Nina Sokol

Udžbenik za studente pravnih fakulteta i viših upravnih škola.

Pravni fakultet u Zagrebu, 1980.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,99
Kraljevina Jugoslavija za četvrti razred građanskih škola trgovinskog smjera

Kraljevina Jugoslavija za četvrti razred građanskih škola trgovinskog smjera

T. Radivojević

Sa 75 fotografija, skica, zemljovida i dijagrama u tekstu i s jednom tablom u boji izvan teksta (slika Dubrovnika).

Izdavačka knjižarnica Tome Jovanovića i Vujića, 1938.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
13,99
Hrvatski govorili !

Hrvatski govorili !

Ivo Škarić

Radovi objavljeni u ovoj knjizi uglavnom opisuju normiranu ili nenormiranu, duboko normalnu narav hrvatskoga jezika.

Školska knjiga, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
10,62