Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

David H. Bangs

Mali i srednji poduzetnici moraju planirati na način koji je u poslovnom svijetu uobičajen i prihvaćen, kako bi se održali na tržištu.

Dobar plan marketinga jezgra je poslovnog plana i putokaz pomoću kojega će poduzeće doći do postavljenog cilja. Knjiga "Kako napraviti plan marketinga" pomoći će poduzetniku da postavi svoje strateške ciljeve, podijeli ih u kratkoročne zadatke i detaljne svakodnevne marketinške akcije. Knjiga se bavi odgovorima na pitanja: kako pronaći najbolje potencijalne kupce, kako se razlikovati od konkurencije, kako formirati cijene koje će donijeti najveću dobit i kako napraviti plan prodaje i ostalih marketinških akcija koje donose rezultate.

Naslov izvornika
The market planning guide: creating a plan to successfully market
Prijevod
Branimir Tomičić, Željko Jakubin
Dimenzije
27,5 x 21,5 cm
Broj strana
141
Nakladnik
Jakubin i sin, Zagreb, 1998.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-962085-6

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Regionalna ekonomika

Regionalna ekonomika

Branko Kubović
Informator, 1974.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
9,42
Alternativna ekonomska politika

Alternativna ekonomska politika

Aleksander Bajt
Globus, 1986.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
7,25
Englesko-hrvatski ekonomski rječnik / Hrvatsko-engleski ekonomski rječnik

Englesko-hrvatski ekonomski rječnik / Hrvatsko-engleski ekonomski rječnik

Ante Babić

Novo, revidirano i nadopunjeno izdanje englesko-hrvatskog i hrvatsko-engleskog poslovnog rječnika u dva sveska dragocjen je poslovnim ljudima, u vrijeme gotovo svakodnevno novih ekonomskih termina koji prate brojne promjene u poslovnoj teoriji i praksi.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
Knjiga se sastoji od dva toma
24,36 - 56,38
Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Dominick Salvatore

Knjiga primjenjuje ekonomsku teoriju (mikro i makroekonomiju) i metode analize znanosti o odlučivanju radi ispitivanja kako neka organizacija može najefikasnije postići svoje ciljeve ili namjere.

Mate d.o.o, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
8,12 - 21,36
Analiza bilansa

Analiza bilansa

Paul Gerstner

Knjiga je jedno od klasičnih djela iz područja poslovnih financija i računovodstva, koje je imalo značajan utjecaj na razvoj teorije i prakse analize financijskih izvještaja, osobito bilance stanja poduzeća.

Štamparija Drag Gregorić, 1933.
Srpski. Latinica. Tvrde korice.
12,62
Makroekonomija

Makroekonomija

Olivier Blanchard

Knjiga Makroekonomija Oliviera Blancharda daje temeljit i ažuran pregled makroekonomskih načela, teorija i politika, kombinirajući analitički pristup sa stvarnim ekonomskim primjerima.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
25,00