Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

David H. Bangs

Mali i srednji preduzetnici moraju da planiraju na način koji je uobičajen i prihvaćen u poslovnom svetu, kako bi ostali na tržištu.

Dobar marketinški plan je srž poslovnog plana i mapa puta koja će pomoći kompaniji da postigne postavljeni cilj. Knjiga „Kako napraviti marketinški plan“ pomoći će preduzetniku da postavi svoje strateške ciljeve, podeli ih na kratkoročne zadatke i detaljne dnevne marketinške akcije. Knjiga se bavi odgovorima na pitanja: kako pronaći najbolje potencijalne kupce, kako se razlikovati od konkurencije, kako formirati cene koje će doneti najveći profit i kako napraviti plan prodaje i drugih marketinških akcija koje donose rezultate.

Naslov originala
The market planning guide: creating a plan to successfully market
Prevod
Branimir Tomičić, Željko Jakubin
Dimenzije
27,5 x 21,5 cm
Broj strana
141
Izdavač
Jakubin i sin, Zagreb, 1998.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-962085-6

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Das Kapital. Buch III: Der Gesammtprocess der kapitalistischen Produktion. Dritter Band, erster [und] zweiter Theil. Erste Auflage

Das Kapital. Buch III: Der Gesammtprocess der kapitalistischen Produktion. Dritter Band, erster [und] zweiter Theil. Erste Auflage

Marx
Karl Marx

Kapital. Kritika političke ekonomije. Treći tom, prvi i drugi dio [Prvo izdanje]. Retko prvo izdanje jedne od najuticajnijih knjiga ikada objavljenih.

Verlag von Otto Meissner, 1894.
Nemački. Latinica. Tvrde korice.
Knjiga se sastoji od dva toma
3740,00
Doba neizvjesnosti

Doba neizvjesnosti

John Kenneth Galbraith

Galbrajt priznaje uspeh tržišne ekonomije, ali istovremeno, prema njegovim rečima, ovaj sistem karakterišu nestabilnost, neefikasnost i društvena nejednakost. Zbog toga se zalaže za državni intervencionizam da ispravi ove tržišne neuspehe.

Stvarnost, 1981.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,98
Upravna znanost (izbor radova)

Upravna znanost (izbor radova)

J. Moreau, R. Mayntz, F. W. Schapf, M. Mulder, A. Dunsire, N. Luhmann, J. P. Olsen

Knjiga se bavi pojmom uprave i njenim značenjem u savremenom društvu. Proučava razvoj, ulogu, tipove i modele uprave.

Naprijed, 1995.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,96
Ekonomski problemi Jugoslavije

Ekonomski problemi Jugoslavije

Vukmanović-Tempo
Svetozar Vukmanović-Tempo
Kultura, 1954.
Srpski. Latinica. Broširano.
4,98
Povijest rada - od starog Egipta do danas

Povijest rada - od starog Egipta do danas

Arne Eggebrecht, Jens Flemming, Achatz von Muller, Gert Meyer, Alfred Oppolzer, Akos Paulinyi, He...

Prilozi autora u knjizi fokusirani su na prikazivanje rada u poljoprivredi i industriji; pod radom se podrazumijeva prvenstveni fizički rad. Namjera je bila da se ocrta historijski razvoj i socijalni položaj radnika u različitim epohama.

Grafički zavod Hrvatske (GZH), 1987.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
12,36
Osnovna pitanja teorije i politike ekonomskog razvoja

Osnovna pitanja teorije i politike ekonomskog razvoja

Jakov Sirotković
Zavod za ekonomska istraživanja, 1983.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
2,99