Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

David H. Bangs

Mali i srednji preduzetnici moraju da planiraju na način koji je uobičajen i prihvaćen u poslovnom svetu, kako bi ostali na tržištu.

Dobar marketinški plan je srž poslovnog plana i mapa puta koja će pomoći kompaniji da postigne postavljeni cilj. Knjiga „Kako napraviti marketinški plan“ pomoći će preduzetniku da postavi svoje strateške ciljeve, podeli ih na kratkoročne zadatke i detaljne dnevne marketinške akcije. Knjiga se bavi odgovorima na pitanja: kako pronaći najbolje potencijalne kupce, kako se razlikovati od konkurencije, kako formirati cene koje će doneti najveći profit i kako napraviti plan prodaje i drugih marketinških akcija koje donose rezultate.

Naslov originala
The market planning guide: creating a plan to successfully market
Prevod
Branimir Tomičić, Željko Jakubin
Dimenzije
27,5 x 21,5 cm
Broj strana
141
Izdavač
Jakubin i sin, Zagreb, 1998.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-962085-6

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Snižena cena: 7,485,61
Popust od 25% važi do 12.12.2025. 23:59
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Psihologija uspjeha II.

Psihologija uspjeha II.

Dale Carnegie

Kako zaboraviti brige i naći zadovoljstvo u životu.

Biblioteka popularne psihologije, 1981.
Hrvatski. Latinica. Broširano s omotom.
10,229,20
Human Resource Management

Human Resource Management

Gary Dessler

Fokusirajući se na HRM kao odgovornost svakog menadžera, ovaj tekst naglašava četiri teme kroz knjigu: HR i responzivna organizacija; izgradnja predanosti zaposlenika; globalni HRM; i aplikacije za male tvrtke.

24 sata, 1997.
Engleski. Latinica. Broširano.
8,76
Mali brod na olujnom moru

Mali brod na olujnom moru

Marijan Ožanić

Prvi domaći poslovni priručnik koji je mnoge današnje uspešne preduzetnike uveo u svet biznisa

Tehnološki park, 2004.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
8,89
Historijski materijalizam i filozofija Benedetta Crocea

Historijski materijalizam i filozofija Benedetta Crocea

Antonio Gramsci
Naprijed, 1958.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
6,99
Strani privatni kapital i razvoj nerazvijenih zemalja - Neka iskustva Azije

Strani privatni kapital i razvoj nerazvijenih zemalja - Neka iskustva Azije

Blagoje S. Babić

Knjiga istražuje ulogu stranog kapitala u razvoju nerazvijenih zemalja. Ova knjiga proučava iskustva iz Azije i analizira kako strani kapital može doprinijeti ekonomskom napretku.

Institut za međunarodnu politiku i privredu, 1982.
Srpski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
9,98
Klasna borba i koncepcije razvoja

Klasna borba i koncepcije razvoja

Luka Marković

Ovo djelo se bavi temama klasne borbe i različitim koncepcijama društvenog i ekonomskog razvoja, pružajući uvid u sociološke i ekonomske teorije relevantne za to vrijeme.

Naprijed, 1978.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
5,98