Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

David H. Bangs

Mali i srednji preduzetnici moraju da planiraju na način koji je uobičajen i prihvaćen u poslovnom svetu, kako bi ostali na tržištu.

Dobar marketinški plan je srž poslovnog plana i mapa puta koja će pomoći kompaniji da postigne postavljeni cilj. Knjiga „Kako napraviti marketinški plan“ pomoći će preduzetniku da postavi svoje strateške ciljeve, podeli ih na kratkoročne zadatke i detaljne dnevne marketinške akcije. Knjiga se bavi odgovorima na pitanja: kako pronaći najbolje potencijalne kupce, kako se razlikovati od konkurencije, kako formirati cene koje će doneti najveći profit i kako napraviti plan prodaje i drugih marketinških akcija koje donose rezultate.

Naslov izvornika
The market planning guide: creating a plan to successfully market
Prijevod
Branimir Tomičić, Željko Jakubin
Dimenzije
27,5 x 21,5 cm
Broj strana
141
Nakladnik
Jakubin i sin, Zagreb, 1998.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-962085-6

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Neprofitni autopoetski sustavi

Neprofitni autopoetski sustavi

Marija Ovsenik, Milan Ambrož

U monografiji vodeći autor traži nove načine organizovanja koji će u budućnosti oblikovati mogućnosti efektivnog i uspešnog zadovoljavanja zajedničkih potreba na društvenom nivou.

Alinea, 1999.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,32
Teorije o višku vrednosti

Teorije o višku vrednosti

Karl Marx
Prosveta, 1978.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
Knjiga se sastoji od tri toma
23,54
The Bottom Billion: Why the Poorest Countries are Failing and What Can Be Done About It

The Bottom Billion: Why the Poorest Countries are Failing and What Can Be Done About It

Paul Collier

In the universally acclaimed and award-winning The Bottom Billion, Paul Collier reveals that fifty failed states--home to the poorest one billion people on Earth--pose the central challenge of the developing world in the twenty-first century.

Oxford University Press, 2008.
Engleski. Latinica. Broširano.
3,75
Historijski materijalizam i filozofija Benedetta Crocea

Historijski materijalizam i filozofija Benedetta Crocea

Antonio Gramsci
Naprijed, 1958.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
6,99
Osnove marketinga

Osnove marketinga

Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, Gary Armstrong

"Marketing Fundamentals" (2006) by Philip Kotler, Veronica Wong, John Saunders, and Gary Armstrong is one of the most influential books on marketing.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
41,28
Einblick in Die Geschäftswelt- Blickpunkt: Bankwesen

Einblick in Die Geschäftswelt- Blickpunkt: Bankwesen

Vega Kraljev
Školska knjiga, 1996.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,99