Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

David H. Bangs

Mali i srednji preduzetnici moraju da planiraju na način koji je uobičajen i prihvaćen u poslovnom svetu, kako bi ostali na tržištu.

Dobar marketinški plan je srž poslovnog plana i mapa puta koja će pomoći kompaniji da postigne postavljeni cilj. Knjiga „Kako napraviti marketinški plan“ pomoći će preduzetniku da postavi svoje strateške ciljeve, podeli ih na kratkoročne zadatke i detaljne dnevne marketinške akcije. Knjiga se bavi odgovorima na pitanja: kako pronaći najbolje potencijalne kupce, kako se razlikovati od konkurencije, kako formirati cene koje će doneti najveći profit i kako napraviti plan prodaje i drugih marketinških akcija koje donose rezultate.

Naslov originala
The market planning guide: creating a plan to successfully market
Prevod
Branimir Tomičić, Željko Jakubin
Dimenzije
27,5 x 21,5 cm
Broj strana
141
Izdavač
Jakubin i sin, Zagreb, 1998.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-962085-6

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Snižena cena: 7,485,24
Popust od 30% važi do 23.11.2024. 23:59
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Kako postati bogat u Hrvatskoj

Kako postati bogat u Hrvatskoj

Sanjin Frlan

Od nule do miliona za dve godine ili manje!

Frlan, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,36
Ueber die Quellen des Volkswohlstandes

Ueber die Quellen des Volkswohlstandes

Adam Smith

Izdanje knjige uredio dr. C.V. Ašer, dopisni član Komisije Centrale de Statistikue du Roiaume Belge, statističkih društava Londona i Frankfurta a. M. i dobrotvornog društva Societe d'economie u Parizu.

Verlag von J. Engelhorn, 1861.
Nemački. Latinica. Tvrde korice.
Knjiga se sastoji od dva toma
98,42
Međunarodni revizijski standardi

Međunarodni revizijski standardi

Hrvatsko udruženje revizora, 1993.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,99
Slušanjem do uspjeha

Slušanjem do uspjeha

Steve Shapiro

Uspješan mrežni marketing počinje privlačenjem dobrih ljudi u vašu organizaciju te brigom i pomoći, koju ćete im nuditi, da oni uspiju u postizanju svojih ciljeva.

Založba Tuma d.o.o, 2002.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,22
Prokleti deo

Prokleti deo

Georges Bataille

Prokleti udio: Esej o općoj ekonomiji knjiga je Georgesa Bataillea iz 1949. u kojoj autor predstavlja novu ekonomsku teoriju koju naziva "opća ekonomija". Djelo obuhvaća svezak I: Potrošnja, svezak II: Povijest erotike i svezak III: Suverenost.

Svetovi, 1995.
Srpski. Latinica. Broširano.
9,99
Historijski materijalizam i filozofija Benedetta Crocea

Historijski materijalizam i filozofija Benedetta Crocea

Gramsci
Antonio Gramsci
Naprijed, 1958.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
6,99