Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

David H. Bangs

Mali i srednji preduzetnici moraju da planiraju na način koji je uobičajen i prihvaćen u poslovnom svetu, kako bi ostali na tržištu.

Dobar marketinški plan je srž poslovnog plana i mapa puta koja će pomoći kompaniji da postigne postavljeni cilj. Knjiga „Kako napraviti marketinški plan“ pomoći će preduzetniku da postavi svoje strateške ciljeve, podeli ih na kratkoročne zadatke i detaljne dnevne marketinške akcije. Knjiga se bavi odgovorima na pitanja: kako pronaći najbolje potencijalne kupce, kako se razlikovati od konkurencije, kako formirati cene koje će doneti najveći profit i kako napraviti plan prodaje i drugih marketinških akcija koje donose rezultate.

Naslov originala
The market planning guide: creating a plan to successfully market
Prevod
Branimir Tomičić, Željko Jakubin
Dimenzije
27,5 x 21,5 cm
Broj strana
141
Izdavač
Jakubin i sin, Zagreb, 1998.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-962085-6

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Kraj siromaštva: Ekonomske mogućnosti našeg doba

Kraj siromaštva: Ekonomske mogućnosti našeg doba

Jeffrey Sachs

U knjizi, ekonomista Džefri Saks predstavlja optimističan plan za eliminisanje ekstremnog siromaštva do 2025. godine. On tvrdi da je to izvodljivo uz političku volju, jer svetsko bogatstvo raste, a siromaštvo nije sudbina, već rezultat neefikasnih sistem

Algoritam, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
9,78
Ruska kapitalistička revolucija

Ruska kapitalistička revolucija

Anders Åslund
Dnevnik d.o.o., 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
23,9917,99
American Perspectives, The United States in the Modern Age

American Perspectives, The United States in the Modern Age

United States Information Agency, 1992.
Engleski. Latinica. Broširano.
11,98
Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Marketing menadžment je vodeći marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosledno odražavaju promene u teoriji i praksi marketinga.

Informator, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
14,98
Mali brod na olujnom moru

Mali brod na olujnom moru

Marijan Ožanić

Prvi domaći poslovni priručnik koji je mnoge današnje uspešne preduzetnike uveo u svet biznisa

Tehnološki park, 2004.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
8,89
Menadžment komercijalnih banaka

Menadžment komercijalnih banaka

Peter S. Rose

Knjiga Menadžment komercijalnih banaka autora Petera S. Rosea pruža detaljan uvid u poslovanje, strategije i regulative komercijalnih banaka, fokusirajući se na menadžerske izazove i finansijske odluke u savremenom bankarstvu.

Mate d.o.o, 2005.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
50,00