Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

David H. Bangs

Mali i srednji preduzetnici moraju da planiraju na način koji je uobičajen i prihvaćen u poslovnom svetu, kako bi ostali na tržištu.

Dobar marketinški plan je srž poslovnog plana i mapa puta koja će pomoći kompaniji da postigne postavljeni cilj. Knjiga „Kako napraviti marketinški plan“ pomoći će preduzetniku da postavi svoje strateške ciljeve, podeli ih na kratkoročne zadatke i detaljne dnevne marketinške akcije. Knjiga se bavi odgovorima na pitanja: kako pronaći najbolje potencijalne kupce, kako se razlikovati od konkurencije, kako formirati cene koje će doneti najveći profit i kako napraviti plan prodaje i drugih marketinških akcija koje donose rezultate.

Naslov originala
The market planning guide: creating a plan to successfully market
Prevod
Branimir Tomičić, Željko Jakubin
Dimenzije
27,5 x 21,5 cm
Broj strana
141
Izdavač
Jakubin i sin, Zagreb, 1998.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-962085-6

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Snižena cena: 7,485,61
Popust od 25% važi do 12.12.2025. 23:59
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Poduzetništvo: realnost sadašnjosti i izazov budućnosti

Poduzetništvo: realnost sadašnjosti i izazov budućnosti

Marin Buble, Dejan Kružić

U šest poglavlja, autor se bavi aktuelnim problemima i perspektivama razvoja preduzetništva i malih preduzeća.

RRiF-plus, 2006.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
7,98
Psihologija uspjeha II.

Psihologija uspjeha II.

Dale Carnegie

Kako zaboraviti brige i naći zadovoljstvo u životu.

Biblioteka popularne psihologije, 1981.
Hrvatski. Latinica. Broširano s omotom.
10,22
Mali brod na olujnom moru

Mali brod na olujnom moru

Marijan Ožanić

Prvi domaći poslovni priručnik koji je mnoge današnje uspešne preduzetnike uveo u svet biznisa

Tehnološki park, 2004.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
8,89
Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Dominick Salvatore

Knjiga primenjuje ekonomsku teoriju (mikro i makroekonomiju) i metode analize nauke o odlučivanju kako bi ispitala kako organizacija može najefikasnije postići svoje ciljeve.

Mate d.o.o, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
8,12 - 21,36
Prezentacijom do uspjeha

Prezentacijom do uspjeha

Jerry Weissman

U ovoj knjizi svetski poznati konsultant i voditelj Džeri Vajsman govori kako da se povežete sa najtežom i najzahtevnijom publikom i inspirišete je da preduzme akciju.

Mate d.o.o, 2006.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,12
Doba neizvjesnosti

Doba neizvjesnosti

John Kenneth Galbraith

Galbraith odaje priznanje uspjehu tržišne ekonomije, ali taj sustav istovremeno, po njemu, karakteriziraju nestabilnost, neefikasnost i društvena nejednakost. Zbog toga on zagovara da državni intervencionizam kako bi se ispravilo ove nedostatke tržišta.

Stvarnost, 1981.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s omotom.
9,98