Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

David H. Bangs

Mali i srednji preduzetnici moraju da planiraju na način koji je uobičajen i prihvaćen u poslovnom svetu, kako bi ostali na tržištu.

Dobar marketinški plan je srž poslovnog plana i mapa puta koja će pomoći kompaniji da postigne postavljeni cilj. Knjiga „Kako napraviti marketinški plan“ pomoći će preduzetniku da postavi svoje strateške ciljeve, podeli ih na kratkoročne zadatke i detaljne dnevne marketinške akcije. Knjiga se bavi odgovorima na pitanja: kako pronaći najbolje potencijalne kupce, kako se razlikovati od konkurencije, kako formirati cene koje će doneti najveći profit i kako napraviti plan prodaje i drugih marketinških akcija koje donose rezultate.

Naslov originala
The market planning guide: creating a plan to successfully market
Prevod
Branimir Tomičić, Željko Jakubin
Dimenzije
27,5 x 21,5 cm
Broj strana
141
Izdavač
Jakubin i sin, Zagreb, 1998.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-962085-6

Jedan primerak je u ponudi

Stanje:Korišćeno, u odličnom stanju
Dodato u korpu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću pretrage ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Financijska tržišta i institucije

Financijska tržišta i institucije

Frederic S. Mishkin, Stanley G. Eakins

„Finansijska tržišta i institucije“ Frederika S. Miškina i Stenlija G. Ikinsa (izdanje iz 2005.) pruža sveobuhvatan pregled finansijskih sistema, istražujući ulogu finansijskih tržišta, institucija i instrumenata u privredi.

Mate d.o.o, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
31,48
Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Ekonomija za menadžere u svjetskoj privredi

Dominick Salvatore

Knjiga primenjuje ekonomsku teoriju (mikro i makroekonomiju) i metode analize nauke o odlučivanju kako bi ispitala kako organizacija može najefikasnije postići svoje ciljeve.

Mate d.o.o, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
8,12 - 21,36
Rastegni se!

Rastegni se!

Graeme K. Deans, Fritz Kroeger

"Rastegni se!" autora Deansa i Kroegera je ekonomski priručnik koji se bavi temama fleksibilnosti i prilagodljivosti u poslovnim strategijama i ekonomskim politikama.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
20,00
Zakon o radu - Primjeri ugovora, odluka, sporazuma i pravilnika

Zakon o radu - Primjeri ugovora, odluka, sporazuma i pravilnika

Darko Terek, Marija Zuber

„Zakon o radu“ važan je pravni dokument koji reguliše radne odnose i prava radnika u Hrvatskoj.

Hrvatska zajednica računovođa, 2010.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
12,64
Rat protiv gladi

Rat protiv gladi

Vladimir Paleček

„Rat protiv gladi“ Vladimira Palečeka, objavljen 1979. godine, je književno delo koje istražuje uzroke i posledice globalne gladi i predlaže moguća rešenja za ovaj ozbiljan problem.

Međunarodni fond '' Gladno dijete '', 1979.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,82
Strateško vođenje intervjua

Strateško vođenje intervjua

Richaurd Camp, Mary E. Vielhaber, Jack L. Simonetti

Knjiga „Strateško intervjuisanje“ bavi se tehnikama i metodama efikasnog intervjuisanja u različitim kontekstima, uključujući poslovne, novinarske, istraživačke i forenzičke intervjue.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,10