Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

David H. Bangs

Mali i srednji poduzetnici moraju planirati na način koji je u poslovnom svijetu uobičajen i prihvaćen, kako bi se održali na tržištu.

Dobar plan marketinga jezgra je poslovnog plana i putokaz pomoću kojega će poduzeće doći do postavljenog cilja. Knjiga "Kako napraviti plan marketinga" pomoći će poduzetniku da postavi svoje strateške ciljeve, podijeli ih u kratkoročne zadatke i detaljne svakodnevne marketinške akcije. Knjiga se bavi odgovorima na pitanja: kako pronaći najbolje potencijalne kupce, kako se razlikovati od konkurencije, kako formirati cijene koje će donijeti najveću dobit i kako napraviti plan prodaje i ostalih marketinških akcija koje donose rezultate.

Naslov izvornika
The market planning guide: creating a plan to successfully market
Prijevod
Branimir Tomičić, Željko Jakubin
Dimenzije
27,5 x 21,5 cm
Broj strana
141
Nakladnik
Jakubin i sin, Zagreb, 1998.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-962085-6

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Psihologija uspjeha II.

Psihologija uspjeha II.

Dale Carnegie

Kako zaboraviti brige i naći zadovoljstvo u životu.

Biblioteka popularne psihologije, 1981.
Hrvatski. Latinica. Broširano s ovitkom.
10,22
Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.

Informator, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
14,98
Menadžment komercijalnih banaka

Menadžment komercijalnih banaka

Peter S. Rose

Knjiga Upravljanje komercijalnim bankama Petera S. Rosea daje detaljan uvid u poslovanje, strategije i propise poslovnih banaka, s fokusom na menadžerske izazove i financijske odluke u suvremenom bankarstvu.

Mate d.o.o, 2005.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
50,00
Kako postići uspjeh

Kako postići uspjeh

Dominique Webb

Jedna u nizu knjiga koje se mogu naći na tržištu, ali ipak s nekim posebnostima. Pisana je vrlo lagano, čitko i jasno. Vodi čitatelja nenametljivo i obrađuje niz tema koje se lako prihvaćaju, jednostavno razumiju i još lakše usvajaju.

Galaksija, 1996.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,66
Dugovi stvarnost i mit

Dugovi stvarnost i mit

George Macesich
August Cesarec, 1987.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,98
Računovodstvo: Temelj poslovnog odlučivanja

Računovodstvo: Temelj poslovnog odlučivanja

Robert F. Meigs, Walter B. Meigs

Svjetski prepoznatljiv udžbenik jednostavnog naziva Računovodstvo zamišljen je i napisan kako bi studente i gospodarstvenike uveo u svijet računovodstva koje je danas jedan od glavnih jezika poslovanja.

Mate d.o.o, 1999.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
21,34