Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

David H. Bangs

Mali i srednji poduzetnici moraju planirati na način koji je u poslovnom svijetu uobičajen i prihvaćen, kako bi se održali na tržištu.

Dobar plan marketinga jezgra je poslovnog plana i putokaz pomoću kojega će poduzeće doći do postavljenog cilja. Knjiga "Kako napraviti plan marketinga" pomoći će poduzetniku da postavi svoje strateške ciljeve, podijeli ih u kratkoročne zadatke i detaljne svakodnevne marketinške akcije. Knjiga se bavi odgovorima na pitanja: kako pronaći najbolje potencijalne kupce, kako se razlikovati od konkurencije, kako formirati cijene koje će donijeti najveću dobit i kako napraviti plan prodaje i ostalih marketinških akcija koje donose rezultate.

Naslov izvornika
The market planning guide: creating a plan to successfully market
Prijevod
Branimir Tomičić, Željko Jakubin
Dimenzije
27,5 x 21,5 cm
Broj strana
141
Nakladnik
Jakubin i sin, Zagreb, 1998.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-962085-6

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Javno privatna partnerstva

Javno privatna partnerstva

E. R. Yescombe

U javno-privatnom partnerstvu, principima politike i finansiranju, E. R. Iescombe se fokusira na praktične koncepte, pitanja i tehnike.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
9,76
Međunarodna ekonomija: Teorija i ekonomska politika

Međunarodna ekonomija: Teorija i ekonomska politika

Paul Krugman, Maurice Obstfeld

Knjiga se sveobuhvatno bavi teorijom međunarodne trgovine, spoljnotrgovinskom politikom, deviznim kursom i makroekonomijom otvorene ekonomije, pružajući temeljan uvid u globalne ekonomske odnose.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
33,00
Međunarodni revizijski standardi

Međunarodni revizijski standardi

Hrvatsko udruženje revizora, 1993.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,99
Kako postići uspjeh

Kako postići uspjeh

Dominique Webb

Jedna u nizu knjiga koje se mogu naći na tržištu, ali ipak s nekim posebnostima. Pisana je vrlo lagano, čitko i jasno. Vodi čitatelja nenametljivo i obrađuje niz tema koje se lako prihvaćaju, jednostavno razumiju i još lakše usvajaju.

Galaksija, 1996.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,66
Europska unija

Europska unija

Knjiga Evropska unija je namenjena onima koji žele da steknu određeni nivo opštih informacija o složenim mehanizmima funkcionisanja Unije i njenim najvažnijim politikama.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
26,32
Nova industrijska država

Nova industrijska država

John Kenneth Galbraith

Knjiga rekorda tehnokratije

Stvarnost, 1970.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,26 - 5,48