Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

David H. Bangs

Mali i srednji poduzetnici moraju planirati na način koji je u poslovnom svijetu uobičajen i prihvaćen, kako bi se održali na tržištu.

Dobar plan marketinga jezgra je poslovnog plana i putokaz pomoću kojega će poduzeće doći do postavljenog cilja. Knjiga "Kako napraviti plan marketinga" pomoći će poduzetniku da postavi svoje strateške ciljeve, podijeli ih u kratkoročne zadatke i detaljne svakodnevne marketinške akcije. Knjiga se bavi odgovorima na pitanja: kako pronaći najbolje potencijalne kupce, kako se razlikovati od konkurencije, kako formirati cijene koje će donijeti najveću dobit i kako napraviti plan prodaje i ostalih marketinških akcija koje donose rezultate.

Naslov izvornika
The market planning guide: creating a plan to successfully market
Prijevod
Branimir Tomičić, Željko Jakubin
Dimenzije
27,5 x 21,5 cm
Broj strana
141
Nakladnik
Jakubin i sin, Zagreb, 1998.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-962085-6

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Strani privatni kapital i razvoj nerazvijenih zemalja - Neka iskustva Azije

Strani privatni kapital i razvoj nerazvijenih zemalja - Neka iskustva Azije

Blagoje S. Babić

Knjiga istražuje ulogu stranog kapitala u razvoju nerazvijenih zemalja. Ova knjiga proučava iskustva iz Azije i analizira kako strani kapital može doprinijeti ekonomskom napretku.

Institut za međunarodnu politiku i privredu, 1982.
Srpski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
9,98
Ovo mijenja sve: Kapitalizam protiv klime

Ovo mijenja sve: Kapitalizam protiv klime

Naomi Klein

U svojoj najprovokativnijoj knjizi dosad, Naomi Klein, autorica utjecajnih bestselera "No Logo" i "Doktrina šoka", istražuje najveću prijetnju s kojom se čovječanstvo ikad suočilo: ratom koji postojeći ekonomski model vodi protiv života na Zemlji.

V.B.Z, 2015.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
11,48
Dugovi stvarnost i mit

Dugovi stvarnost i mit

George Macesich
August Cesarec, 1987.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,98
Redefiniranje globalne strategije

Redefiniranje globalne strategije

Pankaj Ghemawat

U našoj se pretpostavljenoj globaliziranoj ekonomiji poslovnim subjektima savjetuje da posluju prekogranično kao da je cijeli svijet ravan i kao da ne postoje stvari koje ga čine različitim.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
25,42
Gung Ho! Sve za tvrtku, tvrtku nizašto!

Gung Ho! Sve za tvrtku, tvrtku nizašto!

Ken Blanchard, Sheldon Bowles

K. Blanchard i S. Bowles, autori New York Times-ovog poslovnog best-sellera redRaving Fans,vratili su se s knjigom Gung Ho.!

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
9,26
Politički uzroci siromaštva

Politički uzroci siromaštva

Ljubomir Madžar
Izdavačka knjižarnica Zorana Stojanovića, 2000.
Srpski. Latinica. Broširano.
11,99