Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

Kako napraviti plan marketinga : za vaše poduzeće, proizvode i usluge

David H. Bangs

Mali i srednji poduzetnici moraju planirati na način koji je u poslovnom svijetu uobičajen i prihvaćen, kako bi se održali na tržištu.

Dobar plan marketinga jezgra je poslovnog plana i putokaz pomoću kojega će poduzeće doći do postavljenog cilja. Knjiga "Kako napraviti plan marketinga" pomoći će poduzetniku da postavi svoje strateške ciljeve, podijeli ih u kratkoročne zadatke i detaljne svakodnevne marketinške akcije. Knjiga se bavi odgovorima na pitanja: kako pronaći najbolje potencijalne kupce, kako se razlikovati od konkurencije, kako formirati cijene koje će donijeti najveću dobit i kako napraviti plan prodaje i ostalih marketinških akcija koje donose rezultate.

Naslov izvornika
The market planning guide: creating a plan to successfully market
Prijevod
Branimir Tomičić, Željko Jakubin
Dimenzije
27,5 x 21,5 cm
Broj strana
141
Nakladnik
Jakubin i sin, Zagreb, 1998.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
9-53-962085-6

Jedan primjerak je u ponudi

Stanje:Korišteno, u odličnom stanju
Snižena cijena: 7,485,61
Popust od 25% vrijedi do 12.12.2025. 23:59
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Osnove korporativnih financija

Osnove korporativnih financija

Alan Marcus, Richard Arthur Brealey, Stewart Clay Myers

Knjiga Osnove korporativnih financija objašnjava ključne financijske koncepte i alate potrebne za donošenje poslovnih odluka, uključujući upravljanje kapitalom, procjenu investicija i analizu rizika.

Mate d.o.o, 2007.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
27,36
Osnove političke ekonomije

Osnove političke ekonomije

Marin Cerovac

​Knjiga Marina Cerovca predstavlja temeljno djelo koje analizira ekonomske procese kroz prizmu marksističke teorije, s posebnim naglaskom na zakon vrijednosti, odnose proizvodnje i distribucije te ulogu države u gospodarstvu.

Glas Slavonije, 1974.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
4,36
Teorije o višku vrednosti

Teorije o višku vrednosti

Karl Marx
Prosveta, 1978.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
Knjiga se sastoji od tri toma
23,54
Uravnotežena tablica rezultata

Uravnotežena tablica rezultata

Robert S. Kaplan, David P. Norton

Kaplan i Norton stvorili su „Uravnoteženu tablicu rezultata" kako bi pomogli tvrtkama koje žele prijeći s ideja na djelovanje, ostvariti dugoročne ciljeve i dobiti povratne informacije o strategiji.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
25,98
Der deutsche Geschäftsbrief / Njemačko poslovno dopisivanje

Der deutsche Geschäftsbrief / Njemačko poslovno dopisivanje

Blanka Jakić

"Njemačko poslovno dopisivanje" autorice Blanke Jakić je udžbenik namijenjen studentima, poslovnim ljudima i svima koji žele ovladati vještinama poslovne komunikacije na njemačkom jeziku.

Školska knjiga, 1971.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
7,32
Financijsko izvještavanje u Europskoj uniji

Financijsko izvještavanje u Europskoj uniji

Ana Klikovac

Knjiga Financijsko izvještavanje u Europskoj uniji nastala je kao rezultat istraživanja o harmonizaciji financijskog izvještavanja u svijetu, a posebice u Europskoj uniji.

Mate d.o.o, 2009.
Hrvatski. Latinica. Broširano s ovitkom.
5,24