ADHD and the nature of self-control

ADHD and the nature of self-control

Russell A. Barkley

Ovaj rad daje drukčiju perspektivu gledanja na poremećaj pažnje i hiperaktivnosti (ADHD), tvrdeći da je poremećaj u osnovi razvojni problem samokontrole, te da je deficit pažnje sekundarna, a ne univerzalna karakteristika.

Knjiga sintetizira neuropsihološka istraživanja i teorije o izvršnim funkcijama, rasvjetljavajući kako pojedinci koji normalno funkcioniraju mogu dovesti ponašanje pod kontrolu vremena i usmjeriti svoje djelovanje prema budućnosti. Primjenjujući ovaj model na ispitivanje kognitivnih i socijalnih oštećenja koja se manifestiraju ADHD-om, Barkley nudi nove smjernice za razmišljanje i liječenje ovog poremećaja. Knjiga daje pregled dijagnostičkih kriterija ADHD-a, identificirajući nedostatke trenutnih konceptualizacija i predstavlja niz novih hipoteza koje se mogu provjeriti o prirodi poremećaja. Pomicanjem fokusa izgradnje teorije ADHD-a s nepažnje per se, Barkley ulazi u vitalnu konstrukciju inhibicije ponašanja. Poglavlja se oslanjaju na opsežna neuropsihološka istraživanja kako bi pokazala kako sposobnost odgađanja odgovora na vanjske podražaje omogućuje razvoj izvršnih funkcija uključenih u samokontrolu. Knjiga pokazuje kako ADHD remeti razvojni proces kojim se ponašanje internalizira, što rezultira nemogućnošću reguliranja i usmjeravanja ponašanja prema budućnosti.

Naslovnica
Robert Egert
Dimenzije
25 x 16 cm
Broj strana
410
Nakladnik
The Guilford Press, New York, NY, 1997.
 
Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
Jezik: Engleski.

Nema primjeraka u ponudi

Poslednji primjerak je nedavno prodan.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Izabrana djela 1-3

Izabrana djela 1-3

Pero Šimleša
Pedagoški fakultet, 1980.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
Knjiga se sastoji od tri toma
12,34 - 12,36
Psiho-pedagoški tretman školske djece s teškoćama u učenju i ponašanju

Psiho-pedagoški tretman školske djece s teškoćama u učenju i ponašanju

Katica Lacković-Grgin

The book deals with developmental, emotional, and social difficulties of school children and ways in which they can be helped through an organized psychopedagogical approach in school.

Zavod za prosvjetno - pedagošku službu, 1978.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
3,48
Psihologija deteta

Psihologija deteta

Friedrich Troy
Naučna knjiga, 1960.
Srpski. Latinica. Broširano.
3,98
Higijena i škola

Higijena i škola

Živko Prebeg, Živka Prebeg
Školska knjiga, 1982.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
5,72
Unapređivanje čitanja u osnovnoj školi

Unapređivanje čitanja u osnovnoj školi

Alojz Kobola

The author analyzes different approaches and strategies that teachers can use to encourage students to better understand and enjoy reading.

Školska knjiga, 1977.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
6,52
Školstvo u XX. stoljeću

Školstvo u XX. stoljeću

The collection "Education in the 20th Century", published in 2003 in Annals for the History of Education (vol. 2), contains papers from the professional-scientific meeting in Zagreb (October 25-27, 2001), held on the occasion of the 100th anniversary of t

Hrvatski školski muzej, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,98