Damodaran o valuaciji

Damodaran o valuaciji

Aswath Damodaran

Sposobnost valuiranja imovine bitna je vještina u širokoj raznolikosti profesionalnih Okruženja: od korporativnih financija do upravljanja portfeljem i strategije.

Dok su razlozi valuiranja širokog raspona i raznoliki kao i samo poslovanje, osnovna pravila valuacije iznenađujuće su slična kako oblikom, tako i funkcijom. Drugo izdanje knjige Damodaran o valuaciji donosi danas najizravniji i najrazumljiviji pregled pristupa i modela za izradu valuacije. Napisao ju je poznati profesor, autor i autoritet valuacije, Aswath Damodaran, i u potpunosti je revidirana i ažurirana u odnosu na izuzetno popularno prvo izdanje - koje je postalo vrlo važna referenca za svaku profesionalnu osobu koja treba točnu i pouzdanu informaciju o evaluaciji - ova neprocjenjiva knjiga donosi vam: • Temeljit obuhvat raznih osebujnih pristupa valuaciji i ključnih modela unutar svakog • Tehnike za ispravnu procjenu učinka na vrijednost dioničkih opcija zaposlenika i drugih kompenzacija na bazi dionica • Metodologije za upotrebu evaluacijskih modela za nematerijalnu imovinu - patente, autorska prava, trgovačke marke, licence, zaštitna imena i dr. • Zdrave strategije za identifikaciju i mjerenje vrijednosti kontrole u nekom poslovanju i zašto očekivana vrijednost kontrole igra ulogu u mnogim različitim kontekstima valuacije. • Rasprava o utjecaju likvidnosti - ili, točnije, nelikvidnosti - na vrijednost, kao i o načinima mjerenja tog utjecaja • Potencijalni izvori neuhvatljivih „sinergija“ pri spajanju dvaju subjekata te kako najbolje procijeniti svaki tip sinergije i istraživanje zašto tvrtke tako često preplate sinergiju

Original title
Damodaran on valuation
Translation
Iva Cerovsky
Dimensions
25 x 18.5 cm
Pages
688
Publisher
Mate d.o.o, Zagreb, 2010.
 
Latin alphabet. Hardcover.
Language: Croatian.
ISBN
978-9-53246-087-2

No copies available

The last copy was sold recently.

 

Are you interested in another book? You can search the offer using our search engine or browse books by category.

You may also be interested in these titles

Ruska kapitalistička revolucija

Ruska kapitalistička revolucija

Anders Åslund
Dnevnik d.o.o., 2010.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
23.99
Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Marketing Management is the leading marketing text because its content and organization consistently reflect changes in marketing theory and practice.

Informator, 1994.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover.
14.98
Human Resource Management

Human Resource Management

Gary Dessler
24 sata, 1997.
English. Latin alphabet. Paperback.
8.76
Uravnotežena tablica rezultata

Uravnotežena tablica rezultata

Robert S. Kaplan, David P. Norton

Kaplan i Norton stvorili su „Uravnoteženu tablicu rezultata" kako bi pomogli tvrtkama koje žele prijeći s ideja na djelovanje, ostvariti dugoročne ciljeve i dobiti povratne informacije o strategiji.

Mate d.o.o, 2010.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover.
25.98
Kako postići uspjeh

Kako postići uspjeh

Dominique Webb

Jedna u nizu knjiga koje se mogu naći na tržištu, ali ipak s nekim posebnostima. Pisana je vrlo lagano, čitko i jasno. Vodi čitatelja nenametljivo i obrađuje niz tema koje se lako prihvaćaju, jednostavno razumiju i još lakše usvajaju.

Galaksija, 1996.
Croatian. Latin alphabet. Paperback.
5.66
Der deutsche Geschäftsbrief / Njemačko poslovno dopisivanje

Der deutsche Geschäftsbrief / Njemačko poslovno dopisivanje

Blanka Jakić

„Nemačka poslovna korespondencija“ Blanke Jakić je udžbenik namenjen studentima, poslovnim ljudima i svima koji žele da savladaju veštine poslovne komunikacije na nemačkom jeziku.

Školska knjiga, 1971.
Croatian. Latin alphabet. Hardcover.
7.32