Organizacijsko ponašanje

Organizacijsko ponašanje

Stephen P. Robbins, Timothy A. Judge

Dvanaesto izdanje udžbenika s pregledom organizacijskog ponašanja objašnjenog na tri razine: pojedinačno, u grupi i u cjelokupnom organizacijskom sustavu.

U ovoj knjizi Robbins i Judge vam pružaju istraživanja koja vam trebaju, na jeziku koji razumijete. Ovo je najopsežniji pregled organizacijskog ponašanja ove vrste, koji priprema čitatelje na objašnjavanje i predviđanje ponašanja u organizacijama na tri razine – pojedinačno, u grupama i u cjelokupnom organizacijskom sustavu. Knjiga je pisana u živom konverzacijskom stilu, prepuna opsežnih primjera, primjena slučajeva i modula za izgradnju vještina. Tekst je ujedno popraćen mnoštvom dodatnih materijala, a već 12. izdanje u nizu samo potvrđuje kvalitetu ove iznimne knjige.

Svaki menadžer zna da, ukoliko želi biti uspješan, mora uvladati umijećem vođenja i organizacije, a ovaj vrhunski udžbenik obrađuje upravo temu organizacijskog ponašanja i to na novi, uzbudljiv način.

Kratki sadržaj:

Pojedinac: Osnove individualnog ponašanja Stavovi i zadovoljstvo poslom Osobnost i vrijednosti Percepcija i individualno odlučivanje Motivacijski pojmovi Motivacija: od koncepcija do primjena Osjećaji i raspoloženja

Grupa: Osnove grupnog ponašanja Razumijevanje timskog rada Komunikacija Temeljni pristupi vodstvu Suvremena pitanja u vodstvu Moć i politika Konflikt i pregovaranje

Organizacijski sustav: Temelji organizacijske strukture Organizacijska kultura Politike i prakse upravljanja ljudskim resursima Organizacijska dinamika Organizacijske promjene i upravljanje stresom

Naslov izvornika
Management by missions
Prijevod
Emil Heršak
Dimenzije
27 x 21 cm
Broj strana
759
Nakladnik
Mate d.o.o, Zagreb, 2010.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Hrvatski.
ISBN
978-9-53246-033-9

Dva primjerka su u ponudi

Primjerak broj 1

Stanje:Nekorišteno
Dodano u košaricu!

Primjerak broj 2

Stanje:Nekorišteno
Dodano u košaricu!
 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Marketing management / Upravljanje marketingom

Marketing management / Upravljanje marketingom

Philip Kotler

Upravljanje marketingom vodeći je marketinški tekst jer njegov sadržaj i organizacija dosljedno odražavaju promjene u marketinškoj teoriji i praksi.

Informator, 1994.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
14,98
Human Resource Management

Human Resource Management

Gary Dessler

Fokusirajući se na HRM kao odgovornost svakog menadžera, ovaj tekst naglašava četiri teme kroz knjigu: HR i responzivna organizacija; izgradnja predanosti zaposlenika; globalni HRM; i aplikacije za male tvrtke.

24 sata, 1997.
Engleski. Latinica. Broširano.
8,76
Historijski materijalizam i filozofija Benedetta Crocea

Historijski materijalizam i filozofija Benedetta Crocea

Antonio Gramsci
Naprijed, 1958.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice s ovitkom.
6,99
Financijska tržišta i institucije

Financijska tržišta i institucije

Frederic S. Mishkin, Stanley G. Eakins

"Financijska tržišta i institucije" autora Frederica S. Mishkina i Stanleyja G. Eakinsa (izdanje iz 2005.) pruža sveobuhvatan pregled financijskih sustava, istražujući ulogu financijskih tržišta, institucija i instrumenata u ekonomiji.

Mate d.o.o, 2005.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
31,48
Izravni marketing

Izravni marketing

Marinko Kovačić, Đuro Horvat

Izravni marketing sasvim sigurno predstavlja jedno od najdinamičnijih područja marketinga, koje je tijekom svog razvitka mijenjalo i tehnike i oruđa djelovanja.

Otokar Keršovani, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
10,98
Uravnotežena tablica rezultata

Uravnotežena tablica rezultata

Robert S. Kaplan, David P. Norton

Kaplan i Norton su kreirali „Uravnoteženu kartu pokazatelja“ kako bi pomogli kompanijama da pređu sa ideja na akciju, ostvare dugoročne ciljeve i dobiju povratne informacije o strategiji.

Mate d.o.o, 2010.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
25,98