Inuit Morality Play: The Emotional Education of a Three-Year-Old

Inuit Morality Play: The Emotional Education of a Three-Year-Old

Jean L. Briggs

Psihološki antropolog Jean Briggs pokazuje kako odrasli Inuiti koriste dramsku igru ​​za prenošenje kulturnih poruka i moralnih lekcija svojoj djeci.

Je li ti majka dobra? "Jesi li dobro?" "Želiš li doći živjeti sa mnom?" Inuitski odrasli često zaigrano stavljaju malu djecu pred teške, čak opasne izbore, a zatim dramatiziraju posljedice djetetovih odgovora. Oni u obliku većem od života igraju zaplete koji pokreću društveni život Inuita - testiranja, glume probleme, zabavljaju se i, najviše od svega, odgajaju svoju djecu.

U uzbudljivoj priči, psihološka antropologinja Jean L. Briggs vodi nas kroz šest mjeseci dramatičnih interakcija u životu Chubby Maate, trogodišnje djevojčice koja odrasta u lovačkom kampu na otoku Baffin. Knjiga ispituje pitanja koja su zaokupljala dijete - pripadnost, posjedovanje, ljubav - i prikazuje proces njezina odrastanja. Briggs propituje prirodu "zajedničnosti" u kulturi i pretpostavke o tome kako se kultura prenosi. Ona sugerira da se i kulturna značenja i snažna osobna predanost vlastitom svijetu mogu (i možda moraju) steći ne izravnim učenjem stavova, pravila i navika u ovisnom načinu, već doživljavanjem sebe kao subjekta uključenog u produktivni sukob u emocionalno problematičnom situacije. Briggs otkriva da je dramska igra ključna snaga u društvenom životu Inuita. Stvara i podržava vrijednosti; rađa i upravlja privrženostima i sukobima; te podučava i održava budan, eksperimentalan, stalno testiran pristup društvenim odnosima.

Dimenzije
23 x 15 cm
Broj strana
275
Nakladnik
Yale University Press, New York, 1998.
 
Latinica. Broširano.
Jezik: Engleski.
ISBN
978-0-30008-064-3

Nema primjeraka u ponudi

Poslednji primjerak je nedavno prodan.

 

Zanima Vas i neka druga knjiga? Možete pretražiti našu ponudu pomoću tražilice ili prelistati knjige po kategorijama.

Možda će Vas zanimati i ovi naslovi

Nove tajne sretne djece

Nove tajne sretne djece

Shaaron Biddulph, Steve Biddulph
Mozaik knjiga, 2003.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
12,44
Kvalitetno djelovati - dobro se osjećati

Kvalitetno djelovati - dobro se osjećati

2. Stručni i znanstveni skup.

Centar za predškolski odgoj, 1999.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
1,98
Developmental Theory and Clinical Process

Developmental Theory and Clinical Process

Fred Pine

Poznati nastavnik, istraživač i praktičar u ovoj knjizi pokazuje kako se perspektive suvremene razvojne teorije i terapeutskog pristupa mogu međusobno obogatiti.

Yale University Press, 1985.
Engleski. Latinica. Broširano.
18,14
Psiho-pedagoški tretman školske djece s teškoćama u učenju i ponašanju

Psiho-pedagoški tretman školske djece s teškoćama u učenju i ponašanju

Katica Lacković-Grgin

Knjiga se bavi razvojnim, emocionalnim i socijalnim teškoćama školske djece te načinima kako im se može pomoći kroz organizirani psihopedagoški pristup u školi.

Zavod za prosvjetno - pedagošku službu, 1978.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
3,48
Higijena i škola

Higijena i škola

Živko Prebeg, Živka Prebeg
Školska knjiga, 1982.
Hrvatski. Latinica. Tvrde korice.
5,72
Školstvo u XX. stoljeću

Školstvo u XX. stoljeću

Zbornik "Školstvo u XX. stoljeću", objavljen 2003. u Analima za povijest odgoja (vol. 2), sadrži radove sa stručno-znanstvenog skupa u Zagrebu (25.–27. listopada 2001.), održanog povodom 100. obljetnice Hrvatskog školskog muzeja.

Hrvatski školski muzej, 2003.
Hrvatski. Latinica. Broširano.
5,98